Super vet! Vind het echt een hele goede serie! Wij kijken ook, vanaf de eerste aflevering. Las ook ergens dat ze 2.8 miljoen budget hebben per aflevering! Ik denk dat je niet wil weten hoeveel tijd/geld er zit in het maken van die walkers..
Op ziggo is het kanaal 11. Staat inderdaad niet in de gids zie ik net. Het komt MorgenNACHT om 00.10. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=656604127705773&set=a.614334101932776.1073741828.593416597357860&type=1&theater Ze zeggen 14 oktober maar technisch gezien is het dan al de 15e..
whaha wij zoeken en zoeken om het op te nemen... Maar je had het al heel mooi neergezet Kan niet wachten!!
Bedankt, had het inmiddels ook al gevonden. Beetje jammer dat ze pas vanaf december gewoon in de avond uitzenden. Dat wordt dus denk ik maar downloaden.
Ik zat er al helemaal klaar voor, 14 oktober om 00:10 is toch echt NU en niet morgen :x Stomme verwarring telkens haha
Ik lag al sinds 22u in bed. Maar las net dit bericht. Ik in mijn nakie naar beneden gerend om TWD op te nemen. Balen, kon het nergens vinden! Alle zenders 3 keer langs gezapt. Is het toch morgen! Hihi, was al lang blij dat ik het begin niet heb gemist nu. heel toevallig dat ik dit nu zie, want dacht eigenlijk dat seizoen 3 de nieuwe was.
Ik heb FOX gemaild (een week of twee geleden) en gemeld dat de datum niet klopt, maar FOX vertelde mij dat ze dit zo deden omdat veel mensen er, net na middernacht, niet gelijk vanuit gaan dat het al de volgende dag is.. Maar goed, ze zijn er nu op teruggekomen en bieden op social media toch wel hun excuses aan voor de verwarring. AMC (de Amerikaanse zender die TWD uitzendt) staat niet toe dat de serie binnen 12 uur na de première ergens anders getoond mag worden. TWD is afgelopen nacht, 03.00u Nederlandse tijd, in première gegaan. Oh ja, ik heb gelezen dat ze de tijd van uitzenden willen veranderen. Ze willen het voortaan om 23.45u uit gaan zenden om toekomstige verwarring te voorkomen. Zou dat dus ook goed in de gaten houden! Bekijk bijlage 354944 Net op het nieuws (!!) gehoord dat er 1 miljoen Nederlanders wachten op de première!! Wow! Ik kan niet wachten en zit er vannacht helemaal klaar voor!!
Zit nog zo te twijfelen.......opnemen kan niet. Zal ik ervoor wakker blijven of niet? Ik kan het helaas niet boven in mijn bed kijken, heb die zender alleen beneden.......*zucht*........