The walking dead s.4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door HooyoShimbir, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Niet te geloven:(:(

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Waarom niet te geloven?
    Als haar zoontje dat toch gewoon aan kan en begrijpt dat het niet echt is, geen nachtmerries krijgt.
    Ieder kind is anders en zij als moeder kan het best inschatten of hij dat aan kan of niet.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Mijn dochter liep laatst binnen (is ook 7) terwijl ik net the Walking Dead op had staan,en heeft er weken later nog steeds last van qua dat ze er heel bang van werd..hier dus niet samen kijken ;))

En wat was het weer heeerlijk, aflevering1 seizoen 4!!!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Onze dochter van 7 kan het ook echt niet aan hoor dit soort dingen. Die zit bij Disney films al vaak met een kussen voor dr gezicht haha

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    hier een dochter die altijd stiff upper lip is, dat kind is zo onbewogen, die noemt het liedje "number of the beast" gewoon COOL.
    Mijn zoon zou er wel nachtmerries van krijgen, is echt gevoelig manneke

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik vind het gewoon echt niet iets voor kinderen. Er is kinder tv en volwassen tv...

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    :D
    Jajaja heel herkenbaar

8. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Tja jullie moeten het zelf inschatten of je zoontje van 7 dat aan kan.
    Zelf vind ik het ook niet eng maar te vaak the walking dead kijken betekend voor mij altijd wel af en toe tegen walkers vechten snachts. Indruk heeft het altijd wel denk.

9. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik vond de afl erg goed weer! En waar die jongen nou door ziek geworden is vind ik wel spannend. En die vrouw my god! Creepy.

10. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ja dit snapte ik ook niet helemaal. Misschien gewoon verkeerd uitgegleden en dat hij daarom een walker werd? Maar die varken overleed ook al aan iets onbekends.

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Idd en die donkere man leek zich ook niet goed te voelen. En ik hoorde iets dat in s.4 het gevaar van binnenuit komt. Dus spannend.

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij gaan vanavond kijken, mijn vriend moet werken tot 22.00 dus 23.00 kunnen we kijken, kan niet wachten:D

Ik vind 7 jaar ook wel erg jong ongeacht ze ertegen kunnen of niet dit is niet iets voor kinderen om naar te kijken vind ik!
    Maar ja das ieders eigen beslissing.

13. Paige

Paige Niet meer actief

SPOILER ALERT!
    ALS JE DE EERSTE AFLEVERING NOG NIET GEZIEN HEBT, NIET VERDER LEZEN!!

Ik denk dat er een gemuteerde vorm van het virus aan zit te komen. Zagen jullie ook die ene walker bij het hek? Die kwam ook vaker in beeld.. en zijn ogen vond ik anders dan de 'normale walker'.

Die jongen (Patrick), op het einde, hoestte eerst ook in dat water voordat hij ging douchen. Kan ook nooit goed zijn! :$ Daryl gaf hem daarvoor een hand terwijl hij tussendoor met zijn handen aan het eten was. Hij likte ook zijn vingers af. Als het een overdraagbaar virus is, vrees ik het ergste nu voor Daryl! :(

En die dieren in dat bos toen Rick er op uit ging!?
    En die vrouw!.. die gaan we ook nog wel terug zien aangezien Rick geen kogel door haar hoofd heeft gejaagd! Ze zei toch dat ze gedwongen werd 'dingen' te eten?? Misschien heeft ze wel zombies moeten eten om in leven te blijven en is daar iets gebeurd? Ik moet eerlijk zeggen dat zelfs toen ze aan het praten was ik nog steeds dacht dat ze een walker was! :$

Ik denk dus een enge mutatie van het zombie-virus maar ik speculeer ook maar! Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren!
    Vond het een ge-wel-di-ge eerste aflevering! :)

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Idd en de jongen die dood is gegaan bloedde ook uit zn ogen en ze neus net als die walker bij het hek.

Spannend.

Naar wie zijn ze aan het zoeken? Ik denk niet de gouveneur want dan zou michone toch niet alleen op een paard gaan? Maar wie zou het dan zijn?

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    İk vind het eigenlijk ook erg jong voor hem. Maar toen ik aan het kijken was wilde hij zo graag meekijken. Hij bleef zeuren en vragen. Dus ik zei dat als hij nachtmerries gaat krijgeb dat hij niet moet gaan zeuren...

İk leg hem wel uit dat het allemaal namaak is, alles doen ze via de computer, met make up en nep bloed etc. etc. Zonder ook maar een kick te geven kijkt hij mee. Niet elke aflevering hoor soms als ik kijk en hij is thuis. Hij zegt zelf ook dat het allemaal nep is. Hij is best wel slim voor zijn leeftijd. En tot nu toe heeft hij iet eng gedroomd door de serie. Verder laat ik hem echt geen andere films zien die horror zijn. Alleen tekenfilms en films die niet horror zijn. We hebben zo af en toe een film avond samen

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik denk ook dat het een soort virus epidemie is. Spannend!!!!

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik vond het ook weer een hele goede aflevering! :)
    Idd die walker bij het hek viel op. Soms dan weet je gewoon dat er iets met een bepaald personage gaat gebeuren (zoals die donkere man in deze aflevering) omdat ze dan ineens een soort rol hebben ;) dus ik ben erg benieuwd!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    zo heb het net gezien!! was weer spannend. ziet er inderdaad niet goed uit voor ze. er is inderdaad iets op komst...

19. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Iemand al gekeken? Ik wel :D

20. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009