Ahh... Had wel iets gelezen over Carol die de groep verliet? oid? ugh.. ik moet echt seizoen 3 verder kijken -.- vanavond komen nog 2 afl die ik moet opnemen en heb die van vorige week niet eens gezien!
Ja heb het gezien, wel balen! Maar ik verwacht ergens dat ze nog wel weer eens een keer op zal duiken in de serie..
Ikhoop het maar ik ben er nog niet zo zeker van. Ze gooien er met zoveel gemak belangrijke personages uit.
Ik vond hem niet zo saai maar er werd wel veel gepraat. Vind de keuze van rick een beetje raar. Iemand die je zo lang zo goed kent stuur je niet zo weg, denk ook niet dat daryl hier blij mee gaat zijn. Maar aan de andere kant deed carol ook niet erg dr best om te willen blijven.
Ik vind dat juist niet zo erg als het een keer saaier is. Het is toch meer een dramaserie met een vleugje horror
Ik vind het juist goed dat the walking dead niet alleen maar actie actie actie is, zonder een beetje 'menselijk drama' vind ik het juist snel saai worden. Heftige beslissing van Rick hoor, en dat Carol er zo makkelijk mee akkoord ging! Die Tyrese vind ik trouwens een irritante gast zeg, die had van mij wel de heg in getrokken mogen worden
Ook net gekeken ! Rick zal wel gaan liegen tegen darrel en dan zullen we Carol vast nog wel een keertje terug zien denk ik. Vond m wel weer spannend hoor van mij mag er ook wel een beetje drama inzitten ipv alleen actie
Waarom stuurt Rick haar weg!? Wie is hij om dat te bepalen!? En waarom zegt ze gelijk okay en gaat er niet tegenin? Zo stom! Ik vind haar juist zo leuk! Ze is echt gegroeid in de serie. Vond de aflevering wel saai. Hoeft niet altijd veel actie te zijn, maar gezichten zien van mensen die autorijden.... Duurt me te lang