The walking dead s.4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door HooyoShimbir, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hier net zo !

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

He bah.. Nu zie ik niets anders meer mocht er iets gebeuren.. ;).

3. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Dat had ik eerst ook, tot dat ik er achter kwam, dat de actrice en Norman maar 5 jaar met elkaar schelen :p
    Ik vind ze nu juist leuk samen haha :D

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Oh echt, dat had ik niet verwacht.
    K hoop nog steeds op een michone/daryl relatie..

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik vond het trouwens helemaal geen saaie aflevering, zat er zoals gewoonlijk weer helemaal in en heb altijd het gevoel dat het maar 10 minuten heeft geduurd zodra de aftiteling weer komt grrrrr:x:D

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik ook! Lijkt zo kort steeds :D

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb dat ook 45 minuten is veelste kort...

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik heb bij the walking dead eigenlijk helemaal nooit dat ik op een relatie zit te hopen of zo. Is zo'n ander soort serie op de 1 of andere manier. Maar Daryl is in ieder geval way out of Carol's league :D

Vindt er verder trouwens nog iemand Carl een irritant klein gastje? Vind ik vanaf het begin van de serie eigenlijk al...

9. Marieke4mei

Ja, Carl vind ik heel irritant. Sinds hij straf heeft vind ik het wel minder geworden.

10. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Oww erger me gruwelijk aan hem. Irritante wijsneus. Hoop dat ie eens gebeten wordt en in een walker veranderd;)

11. Paige

Paige Niet meer actief

Dat hoop ik ook! haha :cool: Lijkt wel of zij hem toch wel wat probeert te versieren, of ben ik de enige die dat ziet?
    Ja, Norman (Daryl) is uit '69 en Melissa (Carol) uit '65. ;)

Vond het zelf geen saaie aflevering.
    Ik vraag mij wel af waarom Rick dit besluit heeft genomen. Als ik mij goed herinner heeft hij ook Shane vermoord.. en die mensen in de bar... en die gast in de gevangenis.
    Ok, zij vormden op dat moment een gevaar .. maar dat waren deze zieke mensen ook voor Carol, een gevaar. En in zo'n wereld verlies je gauw je menselijkheid. Alles om te overleven..

Nou ja, heel verhaal.. ik hoop dat we Carol gewoon weer terug gaan zien!

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik denk dat het verschil is dat dat allemaal mensen waren die Rick en zijn mensen rechtstreeks en opzettelijk bedreigden. Zij waren zelf gewelddadig. Carol heeft 2 weerloze, zieke mensen in koele bloede vermoord. Ze vormden weliswaar ook een bedreiging, maar Rick is er dit seizoen erg mee bezig dat ze vast moeten houden aan hun menselijkheid, waarschijnlijk als reactie op Carls gedrag aan het einde van vorig seizoen. En wat Carol heeft gedaan past daar niet bij. Ik denk dat hij vooral bang is voor haar invloed opde rest, Carl en de andere kinderen.

13. Paige

Paige Niet meer actief

EdN, ja, dat is ook zo inderdaad!
    Ben heel benieuwd naar hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen. Ik denk dat Daryl, als hij natuurlijk de waarheid te horen krijgt, hier echt niet achter zal staan..

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Ik zie het ook hoor :D :cool:

15. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik ben nog in het begin van seizoen 3, heb tot afl 3 gezien, vanavond misschien afl 4 en 5 kijken, ik heb vele horen/zien zeggen dat ze Michonne juist heel irritant vonden (omdat ze schijnbaar in het begin al een grudge hebt tegen de Governour (hoe je dat ook spelt :p) zonder dat hij iets gedaan heeft.) In de strip is dat ook zo, maar dan wel terecht, hij had haar verkracht, oid... maar juist omdat dat niet in de serie is gebeurd vinden vele haar irritant omdat haar gedrag nergens op slaat.. of zo iets

maar ik vind tot nu toe, haar wel stoer eigenlijk :D Ben nog in het begin van seizoen 3, mijn mening kan nog veranderen ;) hoop het niet eigk haha

wat vinden jullie van haar?

16. Marieke4mei

Ik vind haar een wijf met ballen. :D Juist iemand die respect zou opwekken bij mensen. De governor heeft gewoon al een gezicht die ik zelf ook gelijk niet vertrouwde.

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik vind haar ook wel leuk hoor. In het begin misschien iets te veel een stripfiguur (met die kap en walkers aan de ketting), maar langzaam wordt ze iets menselijker en snap je wat meer van haar gedrag. En wat de governor betreft, ja dat zag ze wel gelijk heel scherp. Ik had daar ook lekker gebleven hoor, zag er wel gezellig uit :D

Ik mis de governor trouwens wel! Hopelijk komt ie snel terug, ik vond m erg leuk (op een hele gemene vuile manier ;)). Maar zo mis ik ook Shane nog een beetje. Geniet altijd wel van een lekkere valse bad guy ertussen :D.

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik vind michonne niet zo leuk. Ze is zo op haarzelf gericht, houd ik niet zo van denk ik. Ze doet wel veel voor de anderen op haar manier, maar ik vind haar echt een einzelgänger.

Ik denk ook wel dat de gouverneur nog terug komt hoor. Waarschijnlijk als alles in het kamp een beetje rustig is;)

Carl, ja heel irritant! Hoewel t wel beter is geworden de laatste afleveringen.

19. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik vind Michonne best leuk, erger me iig niet aan dr.
    Ze wordt ook wat menselijker nu.

Die gouverneur ergerde ik me mateloos aan. Vond dat ook het minste seizoen...

20. Marieke4mei

En helaas komt hij nog terug ook

Deel Deze Pagina