Ey dank je! Ik weer nu hoe ik met Caiway iets terug moet kijken . OT: hij staat op 10 meter afstand met een mitrailleur en mist...? Yeah right! Ep 1 nog niet om over naar huis te schrijven. Nu de tweede...
Ik vraag me al een poos iets af,misschien weten jullie er iets van. Een poosje terug zag je dat Carol de walkers als gewone mensen zag wanneer ze werden vermoord. Maar we hebben daar verder niks meer van gezien,hoe zit dit nou? Of dacht ze dit alleen maar?
Zoals ik het begrepen heb was ze het gewoon zat om te moorden en wilde ze een zo vredig mogelijk bestaan leven.
Nou zeg dat. 3 afleveringen verder en het is nog steeds dezelfde dag en ze zijn nog steeds met hetzelfde bezig.
Haha denk hier toch anders over. Leuk dat ze nog ff bezig zijn met dezelfde dag. Jeetje dat einde, Kingdom aanval. Ik vind het ook heerlijk dat ik nog geen idee heb hoe Gabriel het in de trailer heeft. Zie die smile van Negan helemaal voor me.
Ik ben gestopt met kijken, het boeit me helaas niet meer en dat na alle seizoenen met open mond gekeken te hebben vind ik het nu op een uitgemolken koe lijken. Misschien op een saaie dag als ik me verveel dat ik weer begin maar voor nu: nope.
Wij vinden t ook echt tegenvallen... ik kijk alleen nog omdat ik na zoveel seizoenen wil weten hoe t afloopt en niet meer omdat ik t echt spannend vind ☹️ -Waar is dat stuk gebleven waarbij je Rick vooruit in de tijd ziet? - king ezelkiel is zoooo irritant - er word bijna niet gesproken waardoor je prima naar de wc kan en thee maken zonder dat je maar iets gemist hebt. - ze maken nogateeda dezelfde fouten, schiet die saviors gewoon neer Jezus! - waar is negan?! Daar zat tenniste nog pit in! This echt saai
Inderdaad. Rot nu toe heb ik nog elk seizoen op dvd aangeschaft. Maar ga hiervoor de moeite niet nemen. Vorig seizoen heb ik ook niet gehaald.
[QUOTE="HooyoShimbir, post: 21059202, member: 34249”]-Waar is dat stuk gebleven waarbij je Rick vooruit in de tijd ziet?[/QUOTE] Dit vond ik ook zó raar! Waar sloeg dat op Edit: @HooyoShimbir er ging iets mis met mijn quote.... excuus