Het vorige topic is verwijderd omdat er blijkbaar is verwezen naar illegale websites maar een nieuw topic mocht wel. Dus bij deze!! vanavond gaat hij weer van start en ik ben zoooo benieuwd!!!! heeft iemand hem al gezien??
Ik was het topic al kwijt! Nee, hij moet nog uitgezonden worden in Amerika! haha.. Ik ga wel de laatste aflevering nog even kijken straks! =)
Haha vandaar, ik zocht m ook al! Ik wil ook verder kijken! Maar moet nog eerste helft van 3e seisoen zien Weet iemand wanneer die op dvd uit komt?
Seizoen 3 word wel uitgezonden in Nederland, op foxlife. Vaak veel herhalingen ook. The Walking Dead | FOXlife
Ik heb 'm gezien, was erg spannend en een beetje droevig tegelijk, meer zal ik nu niet zeggen Veel kijkplezier!
Aahh super leuk een topic erover Wij zijn bij aflevering 6 van seizoen 2 (hebben t op de pc staan). Ik had al voorspelt tegen mijn man wat er ging gebeuren maar hij dacht: tis hollywood, altijd een goed einde hahaha
Ik heb 'm net binnengehaald, we gaan ws vanavond kijken. Ik vind het echt een topserie. Ook met al die heftige dingen die gebeuren. Het is nou eenmaal geen disneyfilm