En hoe vonden jullie hem? Ik ben aan de ene kant wel blij dat er niet heel veel slachtoffers aan een kant zijn gevallen.. Maar wel verdrietig om die 2. En de gov is nog gekker dan k dacht! Ben benieuwd hoe dat (over 7 maanden... ) verder gaat!
Ik had gehoopt dat hij dood zou gaan. Helaas! Gelukkig is het nieuwe seizoen van Game of Thrones weer begonnen, kan ik daar even de tijd mee doorkomen
Dat wel ja! Nu zal doe in s4 weer terugkomen..balen!! Vond dat michone het erg goed heeft opgepakt. En arme andrea :'(
Ik vond het ook een super aflevering! Maar waarom heeft Martinez nou niet gewoon de Gov neergeschoten???? En bah, wat was Carl irritant zeg, die heeft ook even een goeie trap onder zn kont nodig haha.
Spoilersssss ik heb de laatste nog niet gezien! Gister weer de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Game of Thrones gekeken. Houd me wel even zoet weer.. GOT. Ik wil dat de bij the walking dead is ff heel hard doorwerken!
Ik vond de aflevering toch ook wel een beetje tegenvallen de vorige seizoensafsluiters vond ik veel beter. Dit seizoen kon me ook iets minder bekoren. Ik hoop dat het volgende seizoen weer beter wordt.
Ik snap wel wat jullie bedoelen maar toch blijf ik het een top serie vinden, ik ken echt geen betere serie dan deze maar ja nou is dit ook echt mijn genre, geweldig!
pffft ik heb mn vriend verslaafd gemaakt aan die serie! ik vind hem heel erg goed maar ik zit de hele dag aan die zombies te denken, we gaan nu aflevering 4 kijken van s1. krijgen kleine babytjes eigenlijk iets mee van die geluiden? kunnen ze dat al eng vinden?
Tsja wij kijken nu expres 's avonds zodra onze dochter op bed ligt, maar toen ze nog heel klein was lag ze er vaak wel gewoon bij te slapen.. We deden dan wel het geluid zacht (gewoon met ondertitels kijken). Nu kijkt ze ook echt naar de tv dus doen we dat niet meer.
ja ik had eens gelezen dat ze na 2 seizoenen een andere regisseur wilden omdat ze het te heftig vonden. maar ik vond die seizoenen toch eigenlijk wel leuker dan 3.
Vond die seizoenen zo spannend dat ik soms niet kon kijken! Dit seizoen alles kunnen zien maar s 1 en 2 waren leuker! Maar t blift me lievelingserie en kan niet wachten tot s4
ooooooo ik vind het gewoon super tof, en baaal zo dat we weer een flink aantal maanden moeten wachten, voor nu ga ik warehouse 13 maar kijken, moet toch wat he. in de tussentijd.
Ik volg best veel, dus heb wel de nodige series om bij te houden haha. Kijk o.a; Arrow, Supernatural, Beauty and the Beast, The Big Bang Theory.
Huh, was ep 16 de finale van dit seizoen? Wij hebben het niet door gehad. Ik ging ervan uit dat er nog wel een ´eind´ gevecht met de Governor zou plaatsvinden (en dus nog wat aflevingen)... had al hele scenario´s in mijn hoofd hoe hij aan zijn einde zou komen. Jammer ... wel nu dus al weer zin in volgend seizoen!