the walking dead :-)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Yelice, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Wisten jullie (De Norman Reedus(Deryl) liefhebbers) dat hij in de clip van lady gaga - Judas zit? Lady Gaga - Judas - YouTube :D

Dat wist ik niet totdat mijn nicht dat mij vertelde en ik moest uiteraard even kijken ;)

wilde het even delen voor de gene die dit niet wist haha

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey dat wist ik ook niet! Nu heb ik die clip ook nooit echt goed bekeken moet ik zeggen :)

Zo kwam ik er ook laatst pas achter (ook al heb ik die film al tig keer gezien) dat Norman Reedus ook in Blade 3 speelt, als dat hulpje van Blade. Had ik ook niet eerder door.

Ik baal wel enorm dat het nog zolang duurt voor de serie weer verder gaat. Vond Andrea wel irritant, maar had toch gedacht dat ze nog wel bij de prison zijn komen. Carl vind ik op het moment helemaal een vervelend joch :) En de Governor is helemaal vreselijk! Ben benieuwd hoe hij aan z'n einde komt. Ik hoop dat Daryl een enorme pijl of een mens tussen z'n ogen plant :D

3. Thymra x Xi

Ik vond Andrea en Carl ook schijt irritant, ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denk haha. Maar had niet verwacht dat Andrea dood ging, zeker op zoeen mannier :/

lol een mens? Maar idd! :O

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik wit niet dat hij er in speelde leuk eigenlijk om hem als motorrijder terug te zien in een video clip... misschien is hij in het echt ook wel een motorrijder dat ze daarom hem in films en series ook een beetje als motorrijder willen laten zien... cool eigenlijk... mijn man rijd sinds 2 jaar motor dus vind het wel erg leuk...

misschien heel raar dat ik dit vraag maar worden ze nu standaard een walker als ze als mens dood gaan zonder dat ze worden gebeten door een walker?

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ja, dat is hij. :D
    Hij gaat regelmatig alleen op stap op de motor als hij in Senoia (Georgia) aan het filmen is. Kleine roadtripjes .. :)

edit: klopt, ze hoeven niet meer gebeten te worden om walker te worden. Doodgaan moet je dus niet doen .. :p

Wel raar hoor, dat er vanavond geen TWD is .. :(

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Cool!! vroeger keek ik nooit naar motorrijders maar sinds mijn man nu motorrijder is vind ik ze wel erg interessant ;):D:D

zouden ze dan toch een 1 of ander bacterie hebben opgelopen dat ze dan toch een walker worden als ze dood gaan maar dat ze er imuum voor zijn als ze leven?
    zulke dingen laten mij erg denk...;) ik ben een erg denk persoon... :D

7. Thymra x Xi

Klopt, het is een virus of zo dat in de lucht zit oid en daardoor wordt iedereen besmet, tenminste dat is wat ik er uit heb begrepen. ;)

Zoals iemand eerder al zei over die bejaarden, het zou idd best wel lullig zijn als er een oudje overleed in zijn slaap en dan een walker wordt terwijl de andere ook slapen haha.

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

#228 Leliana, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2013
    haha.. dat heb ik ook hoor, ik ga mij helemaal indenken hoe het zou zijn als het 'echt' was. Dat is denk ik ook de kracht van deze serie.
    Er zitten zoveel realistische emoties in.

Oh, en motorrijders ... jaa, doemijdiemaar .. :D :D

9. Leliana

Leliana Niet meer actief

#229 Leliana, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2013
  10. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Zo had ik het ook begrepen, dat vertelde die man aan rick bij dat sience centre dat later werd opgeblazen.. Rick vertelde dat aan de groep laatste afl s 2 of eerste afl s 3??

Ik misssss het ookal nu :( aghh volhouden :D

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik las op Wikipedia (dacht ik) dat The Governor tot de vaste cast gaat behoren, dus die zal voorlopig nog wel niet doodgaan (helaas).

Vroeg me wel af waar hij nou heen was gegaan met die 2 anderen. Dacht eerst terug naar Woodbury, blijkbaar niet. Toen gevangenis, blijkbaar ook niet. Dus hij zal dan het komende seizoen wel ineens ergens opduiken, net als alles goed gaat en de nieuwe mensen hun plek hebben gevonden etc.

Van die oudjes is een goede ja :D Idd die wetenschapper had tegen Rick gezegd dat iedereen besmet was. Dus zodra je dood gaat, word je even later een zombie.

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Agh balen de gov moet echt dood! Vind ook zo irritand dat hun (woodburry) walkers biters noemen.

Zou idd sneu zijn als zo oudje een walker word snachts.

Was ook met shane gebeurd, rick had hem gestoken en carl moest hem schieten omdat die walker was geworden.

13. Leliana

Leliana Niet meer actief

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Opgelost we weren waar de governor is :D

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
  16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Lol, die is goed :D

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Aaahh :(

Whaha dat filmpje!

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    hahahahaha lol!

Hmmz maar de Gov is zo'n ass!!!

19. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.827
    3.623
    113
    Nee joh, het is een engerd, maar dat is toch juist leuk? Ook niet echt heel boeiend als ze met zijn allen iedere aflevering zitten te monopoliën :D

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bah! Ik denk dat ik niet meer ga kijken!
    We zijn nu net aan s3 begonnen. Ik heb daar nu 4 of 5 afleveringen van gezien maar ik stop ermee!

De serie is echt geweldig! Supergoed gemaakt maar ik denk 24u per dag aan die walkers!
    S2 heb ik overdag gekeken met alle rolluiken omhoog en het geluid heel erg stil.
    Mn vriend kwijt ze savonds met alle lichten uit en het geluid over de boxen

Ik begrijp het niet! Voor mn zwangerschap kon ik naar alles kijken maar vanaf dat ik zwanger was niet meer.

Echt jammer want ik ben wel nieuwsgierig hoe het afloopt

Deel Deze Pagina