the walking dead :-)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Yelice, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik had vorigjaar een documentaire gezien over zombies, ik kan m niet zo snel vinden op youtube, maar het ging over het onderzoek er van, naar ziektes en wat evt zoeen apocolypse zou 'kunnen' veroorzaken.

Van wat ik er uit begrepen had (had m niet helemaal gezien) is dat gewoon weg niet mogelijk! Ze hadden het over ziektes (weet niet meer welke) dat die samen moesten vormen, of weet ik veel wat, was erg verwarrend, om dat 'mogelijk' te maken. Maar die ziektes kunnen niet samen smelten ofzo, ik weet het niet meer.

Het ging er om dat het niet mogelijk is en dat dat dus uit onderzoek gebleken is, misschien weet iemand hier over welke documentaire ik het heb?

Zou jammer zijn om iets niet meer te kijken uit angst voor iets, wat eigenlijk niet mogelijk is. Hoewel ik me hier ook wel schuldig aan maak haha, Ik zit sinds ik resident evil ken (de spellen en films) van 'wat als.. en waar is de dicht bijzijnde uitgang?)

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
  3. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    ik ga eens kijken!

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik herken het wel hoor, na een paar keer kijken was ik er ook veel mee bezig. En nu nog! Denk regelamatig aan de walkers en eens in de zoveel tijd droom ik erover haha.
    Ik kruip tijdens het kijken dicht tegen me man aan.

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik denk er ook wel eens over na vooral als ik in bed lig. Wat ik zou doen en hoe ik zou leven als er hier zombies waren. En hoe verdrietig ik zou zijn als er iets zou overkomen met mijn kinderen, ik zelf of mijn man.... maar ik blijf het kijken hahaha

Deel Deze Pagina