Hihi dat vond ik ook al Ik volg verder alleen eigenlijk Homeland. Maar die gaat ook pas in september ofzo verder En laatst van iemand de tip gekregen dat The following wel leuk zou zijn. Die is nu op sbs6 dacht ik? Anyway ik heb de eerste aflevering wel, maar nog niet gezien.
Oh ben echt benieuwd of ze in de val trappen. Maar ik weet nog niet wanneer we hem kunnen kijken beetje druk deze week. Misschien apart van elkaar kijken want ik kan vanavond en hij morgen.
Voor de Daryl fans die ook gamen bol.com | The Walking Dead: Survival Instinct - PlayStation 3, Activision | Games... Lijkt me wel tof spel! Daryl <3
Naast the walking dead vind ik breaking bad en Mad men allebei fantastisch. En de eerste 2 seizoenen van Dexter.
Echt? Norman Reedus (Daryl) vind ik toch echt wel om te smullen hoor!! .. maar niet die 60 euro waard, helaas.. De graphics zijn echt heel erg slecht. Activision heeft er erg weinig tijd ingestoken. Erg jammer. Hij is wel leuk hoor. Maar je moet er niet te veel van verwachten. de laatste aflevering ... pff .. vond het wel jammer hoor..
Ik denk confrontatie. De grote vraag voor mij is, wie zal de Governor vermoorden? Er zijn namelijk een aantal gegadigden: - Andrea - Michonne - Rick - Daryl - Glenn - Maggie - of geheel onverwachts: Milton
Ik hoop dat de gouverneur zelf sneuvelt, dat zou heerlijk zijn En dan gelijk zijn kop doorboren gehehehehehehe