Deze episode alleen al maakt seizoen 6 de moeite waard om te kijken, ik ben benieuwd naar volgende week En voor de volledigheid, Go Daryl!
Jullie gaan hem leuk vinden!! 😂😂😂😂 Maar ook 😱😱😱😱
Jaaaa het begint weer zometeen Mijn vriend is alleen niet thuis dus ik moet alleen kijken. Weet niet of ik dat durf hahah🙈
Oh my gaaawd! Ik neem alles terug: het was zielig, maar het was ook zo geweldig en ik was helemaal hyper! Tot ik gesnurk naast me hoorde... Mijn man was gewoon weer in slaap gevallen! Hoe?! krijgt ie dat voor elkaar? Zo spannend en dan gewoon in slaap vallen
wel een beetje raar dat er niks gedaan is met de klifhanger van de laatste aflevering... mom mom... en daar skippen ze gewoon overheen om m later alsnog dood te laten gaan... hadden ze beter even aan de klifhanger kunnen koppelen.
Wow wat een geweldige aflevering! Ik heb wel een paar keer naar het plafond gekeken ipv naar de tv Zet die pannenkoek naast mij de tv uit na de 2e reclame, hij dacht dat het gedaan was, gelukkig was ik er
Wow, wat een aflevering, 1 van de beste ooit. Puntje van mijn stoel van de eerste tot de laatste minuut!
Ja super toffe aflevering!! Ik dacht even dat dat stukje met die walkers niet echt was (van Carl enzo) en dat iemand dat droomde.. Maar was dus wel echt! Ik was lichtelijk in shock