Wat een geweldige aflevering inderdaad... wauw !!! En ik vind Daryl echt een heerlijke vent om te zien, wat een lekker ding !
Ik dacht dat ook! We keken elkaar aan en ik zei tegen mn vriend dat dat gewoon een droom was. Dus niet
Ik dacht maar 1 ding.... Hoe krijgt je het in je hoofd om je kind aan die pastoor mee te geven. Ik was zo bang dat hij weer iets doms zou doen
Wat is de leeftijdsaanduiding ? Kinderen in mijn klas vinden het geweldig... 11/12 jaar.. Ik ga het ook maar eens kijken als ik durf
11/12 jaar? Wauw, wij zijn net in seizoen 2 aanbeland, maar ik heb er vannacht over gedroomd... Lijkt me voor een 11/12 jarige nou niet echt iets wat ik zou opzetten...
Nee dat dacht ik ook niet... Ben ik eindelijk zover dat GTA onpopulair is geworden door het steeds af te kraken verzinnen ze wel weer iets nieuws
Hmm ik zou mijn jongens er echt niet naar laten kijken met 11/12. Maar ik heb geen idee hoe ze zullen zijn op die leeftijd, misschien dat ze het dan wel aankunnen? Ik kan het zelf amper aan Mijn man wil ons hek verwijderen en er een heg neerzetten. Mijn eerste reactie was: 'daar kunnen makkelijk walkers doorheen!'
Ik laat ook altijd eerst de hond uit voordat ik ga kijken op maandagavond, stel je voor dat ik een walker tegenkom als ik het andersom doe
Hihi, ik leer mijn 1jarige dochter de 'zombie'. Hoofd en armen scheef houden en kgggg roepen. Ze heeft uiteraard the walking dead nog nooit gezien, maar heeft de grootste lol als ik de 'zombie' voor doe (maar ja, ze vindt bijna alles van mij leuk ). Ik kan niet wachten tot morgen! Lekker weer genieten (ik griezel er niet van, vind het eerder fascinerend )
Mijn dochter is bijna 11 jaar, maar no way dat zij hier naar mag/wil kijken. Ze zal er 3 weken niet van kunnen slapen!
Haha geweldig. Ik weet nog dat ik niet naar beneden durfde te gaan om mijn zoontje een nachtvoeding te geven. Hij werd vaak rond 5u wakker en dan had ik geen zin meer om naar bed te gaan. Ik had altijd schrik dat er dan walkers buiten aan het raam zouden zijn. Dit is ook het moment geweest dat ik niet meer durfde te kijken. Pas sinds enkele maanden durf ik het weer aan maar wel met de tablet op schoot. Als het te eng of vies wordt zet ik snel facebook of zp op en verstop ik me achter de tablet
hihihi wij vergeleken onze jongste altijd met een walker toen die net ging lopen. hij liep met 11 maanden maar dat ging een behoorlijke tijd vrij wankel en met de benen uit elkaar... net een walker zeiden we dan
Hahaaaa wat een TE leuke romantische ontwikkeling ❤ �� En verder zeg ik: Kijken vandaag!!!! ��