Ik wil niet dat het Daryl is! *Stampt met haar voeten op de grond* Ik wil het niet! Ik wil het niet! Ik wil het niet!
Echt zo'n episode dat je de hele tijd "nee, nee, nee, je speelt in een horror serie" wilt roepen. Om in de termen van Eugene te blijven, helaas bereikt niet iedereen stage 2.
Blijkbaar... Hoop uiteraard dat we haar nog terug zien. Maar eigenlijk zou het ook wel een mooi einde van haar verhaallijn zijn. Er zijn er al velen on-vrijwillig gegaan op gruwelijke wijze. Zij heeft, na de dood van haar gewelddadige man, haar kracht gevonden. Is het wel toepasselijk dat ze nu ook zelf haar eigen weg kiest...
nwah ik vond het eigenlijk een beetje stom. Ze is ineens helemaal omgedraaid... iets wat naar mijn idee gevolgen zou hebben voor de hele groep. en dan gaat ze zo weg?? ik zie het nog wel gebeuren dat mensen haar gaan zoeken en dat er dan iets mis gaat.
Daar ben ik ook bang voor Daantje, echt niet dat ze denken o ze wilt niet meer oke jammer dan. Daar is het de groep niet naar. Hebben jullie het ook dat je niet kan wachten tot de volgende aflevering maar aan de andere kant denkt o nee, ik wil niet ik wil niet. Ik vond de dood van dit karakter al shocking , vond haar verhaal niet af.Had ook meer van haar willen zien. Maar uiteraard krijg je het eea mee van de sites , dus denk ik dat we nog een paar hele pittige afleveringen voor de boeg hebben. Xelles, Ik stamp met je mee!!! Ik wil dat Daryl eerst nog een liefde tegenkomt ( nee ik ship hem niet met carol want ik vind die band te veel broer en zus of besties )
Als je op Facebook even zoekt naar The Walking Dead, dan vind je meteen de teaser. Ik zal hier niks neerzetten ivm mensen die het niet willen weten
Ik ga die teaser niet kijken. Nee. Echt niet. Ok ik ging zoeken, maar ik vind geen teaser. Linkje iemand?