Zonder het te verpesten voor diegenen die de laatste aflevering nog niet gezien hebben, vanuit wiens perspectief denken jullie dat de laatste scene gefilmd is?
Ik had even opgezocht hoe het in de strips staat, maar daar werd ik echt helemaal niet vrolijk van.. Ik denk sowieso dat het een klote begin gaat worden van het nieuwe seizoen, want ik kan me niet voorstellen dat dit goed afloopt voor die persoon.
Daar breek ik dus ook al dagen mijn hoofd over (no pun intended ) echt verschrikkelijk! In de comics is het Glenn, maar ik heb dat gevoel nu niet. Ik hoop het niet in elk geval!
nee het is niet Glenn.. die stuurt hij niet voor niks terug in de rij. ik denk dat het Eugine is... omdat hij dat recept voor die kogels geeft aan Rick... en dat hebben ze natuurlijk nodig... maar xElles... er staat toch niet in het script wie het slachtoffer is neem ik aan... ?
In de strips is het inderdaad Glenn.. Maar omdat hij hem terug de rij in stuurde vraag ik me inderdaad af of hij het is.
Denk ik niet want negan zegt iets specifieks over Carl en Rick op het einde. Ik wil niet spoilen dus het verder niet zeggen haha
Het kan iedereen zijn, de seizoensopener wordt vast niet leuk. Maar ik denk niet dat het Rick of Carl is en verder denk ik dat het een man is. Nu moet ik zeggen dat het natuurlijk niets zegt dat ze nog wel in de comics leven. Carol pleegt tenslotte zelfmoord in de gevangenis in de comic reeks, maar hier leeft ze nog steeds.
In de strips leeft Sophia nog en Carol niet. Ook komt Darryl niet in de strips voor en is er speciaal voor de serie ingeschreven. Sophia wordt door Maggy en Glenn 'geadopteerd' na de dood van Carol. Het verhaal in de serie wijkt dus al aardig af van het verhaal in de strips. Ik denk dus ook niet dat Darryl eruit geschreven wordt. Hij is veel te populair en dan zouden ze teveel kijkers verliezen (en als Glenn eruit geschreven wordt, zou ik dat heel erg jammer vinden!)
Ik denk dat het Abraham is. Hij had de laatste weken zo'n ontzettend prominente rol en was heel erg bezig met zijn toekomst met Sasha en kinderen krijgen en zo. Mensen die te hoopvol en positief zijn redden het nooit lang in TWD
Ik weet het niet maar als ik het goed heb gezien kwam Carl als laatste in beeld toen het gebeurde en naast hem zat toch Eugine??
Heb de laatste aflevering inmiddels twee keer gekeken. De eerste keer ging ik ervan uit dat een iemand dood zou gaan en was meer daarmee bezig. De tweede keer wist ik natuurlijk wat er zou gebeuren, maar beleefde het meteen heel anders. De angst en wanhoop ook in Rick's ogen en werd van de laatste scene echt een beetje beroerd door de manier van filmen... Op internet zegt iedereen iets anders.. Carl en Rick zijn het iig niet. In de strip vermoord Negan geen vrouwen (en kinderen), dus wellicht dat het echt om Aaron, Eugene, Abraham, Glen of Daryl gaat.. Het schijnt dat er veel stille hints tijdens de aflevering zijn gegeven.. En ben benieuwd naar de nieuwe groep!!