Ik geloof dat de comics ook al zo'n 12 jaar lopen en nog steeds niet klaar zijn. Dan is het natuurlijk niet zo lastig om zoveel seizoenen te vullen. Maar de serie volgt wel een andere lijn, Daryl bestaat bijv in de comics helemaal niet (heb ik begrepen hoor, ik lees ze zelf niet).
Ik ben dol op twd, maar 12 seizoenen lijkt mij ook een recept voor jammerlijk uitdoven van een geweldige serie. Zo lang kan het nooit goed/interessant blijven, dus het lijkt mij een rare beslissing om nu al voor zo lang vast te leggen. Maar vooralsnog is het nog smullen in ieder geval .
Heb hem al gestreamd , kon niet langer wachten. Zal niks verklappen, alleen haal de kussens maar te voorschijn zodat je er achter kan verstoppen af en toe. Top aflevering !!
Ik ga hem vanavond helaas niet kijken, komt ergens eind vd week. Heb er wel weer zin in Normaal hebben wij er dan chipjes en een droge worst bij maar dat mag ik nu niet echt onze traditie.
de aflevering komt wat traag op gang, maar dat draait helemaal bij. Tja, en dan nu de zombies nog... Ik ben trouwens in de boeken in deel 4 en het is echt een ander verhaal. Veel gebeurtenissen in de boeken komen wel voor in de serie, maar overkomen andere karakters. Verder meer naakt dan in Game of Thrones, dat zie je in de serie helemaal niet terug.
Wow, wat een aflevering! Kunnen we niet een dag/tijd afspreken vanaf wanneer er gespoilerd mag worden? Moet nu wel heel erg op mn handen gaan zitten
Nou ja de uitzending was gisteravond , dus ik denk dat we het beste kunnen afspreken na die uitzending. Als je van jezelf weet dat je hem pas later kan kijken moet je het topic even ontwijken. Vanaf heden dan de uitzending bespreken incl details ?
Zal ik vragen om de titel aan te passen? The walking dead + spoilers? Ik heb gisteren de hele aflevering durven kijken
Nee!!!! Ik ben pas bij S4E1! Open anders een nieuw topic, speciaal voor het lopende seizoen... Is ook bij het Game of Thrones topic.
Yup hier ook...man zeik niet!! dacht ik,die wolven zitten ''jullie'' mensen te killen, gaat die beetje humaan doen in een wereld waar de mensen nog erger zijn dan de walkers (hoe er gisteren door de mensen werd gedood was nog goorder dan hoe de walkers tekeer gaan, die doen ook maar wat ze moeten doen) Carol for the win..wat een badass!! van een zielige mishandelde huisvrouw ontpopt tot een ware overlever. Vind het een geweldige serie!! alleen te kort en 1 keer per week.. noooooo i want more!!
Ja vind ik ook, Morgan is een halfzacht ei geworden . als hij zo doorgaat maakt ie het niet lang. Daarom vond ik Carol ook zo onwijs goed gisteravond. Echt zo van niet lullen , geen tijd voor( mn ovenschotel brand aan dus ik moet opschieten ) Die Enid liet ook nog een opmerking vallen die al het eea over haar rol verraad , is het jullie ook opgevallen ?
Carol is geweldig! Ik ben zo benieuwd wat ze met haar personage gaan doen. En een hele aflevering zonder Rick. Ik heb hem niet eens gemist.
Ja! Ik zat ook te foeteren, man! nu komen ze de volgende keer weer terug, maak ze aaafffff! :x Watje. En Carol, fantastisch! Ik vond het ook zo'n geweldig stukje toen de kookwekker ging voor de lasagne. Alles gebeurt in die korte tijd dat mevrouw haar lasagne klaar gemaakt werd. Heerlijk contrast.