Hahaha! Nou ik ben wel benieuwd of het ze uiteindelijk gelukt is alle walkers weer weg te drijven van het kamp.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Denken ze het achter de rug te hebben en komt dat nog even op je af. En aangezien die vrachtwagen tegen de muur is geknald kan dat nog wel een probleem worden.
Dat wordt denk ik aflevering 3, duizenden walkers, met aan de ene kant het dorp en aan de andere kant wanhopige pogingen om ze weg te lokken. Ik heb er nu al zin in
Ja, graag met spoilers! Dus als je die niet wil lezen: NU STOPPEN MET LEZEN! Oh man, het was me wel een aflevering!! Ff een opsomming: Morgan: zou hij die laatste wolf doodgemaakt hebben, of alleen maar knock out hebben geslagen? Op zich vind ik zijn 'live and let live' houding niet gek, maar serieus joh, het is een ZA, dat gaat echt niet. Carol: zo dan!! Heb even een tijdje gehad dat ik niet zo weg was van carol, maar man, carol for president! Wat een topwijf. Ook interessant om haar zachte kant weer eens te zien. Enid: zou ze nou wel of niet bij de wolves horen? Ze zegt tegen Carl: that's how we were able to (get inside the walls), maar carl lult er snel doorheen. Had ze het over 'we' als in, de wolves, of zou ze het hebben over dat zij en carl uit alexandria konden glippen?? Deanne&co: wat zijn het toch vreselijke bangerds! Lekker blijven schuilen aan de andere kant van de muur terwijl de rest afgeslacht wordt, pff. Wolves: wat zou daar voor verhaal achter zitten?? Wat een psychopaten! Ben onwijs benieuwd naar volgende week, hoe rick en co de boel aan gaan treffen en hoe ze met die duizenden walkers omgaan...
Jaaa ben ook zo benieuwd naar volgende week! En ik vond Morgan idd ook wel een beetje soft. Al denk ik wel dat hij die ene heeft doodgemaakt. En Carol ❤😄
het is erg spannend idd.. Toen de aflevering afgelopen was, kwam ik er pas achter dat Rick heel die aflevering niet gezien had. Carol is idd fantastisch. Zoals ik eerder had gezegd heb ik nog geen maand terug vanaf seizoen 1 weer zitten kijken het verschil met haar nu is echt bizar !!!! Wel moet ik zeggen dat ik seizoen 3 het leukst vind .. Alhoewel ik wel mega blij ben dat die gouvenour en andrea dood zijn! Oo en hebben jullie Rick wel eens een interview horen geven? Ik zat met verbazing te kijken. Dan heeft hij een totaal andere stem/accent. hahaha
Klopt Erzi, het is ook een britse acteur net als Morgan. Kijken jullie ook wel eens Talking dead ? is een live show die op amc direct na de aflevering wordt uitgezonden ,met vaak hilarische facts.
Ik kende hem idd. eerst als Brits acteur (love actually bijvoorbeeld) dus ik vond het juist raar om hem Amerikaans te horen praten. Maar dat wende snel, haha!
Ik wist niet dat hij brits was.. totdat ik de cast bij comic con zag. was zo verbaasd . wel heel grappig. Talking dead wel eens voorbij zien komen maar nooit gekeken. Is het wat ?
Haha jaa precies! Ik kende hem al van teachers (britse serie, erg leuk), dus moest echt onwijs wennen aan zijn amerikaanse accent. Heb me er eerlijk gezegd een heel seizoen kapot aan geergerd, voordat het een beetje ging wennen
Wtf!! Dit wist ik dus niet hahaha. Heb net op youtube een filmpje gekeken en wat raaaaar om hem Brits te horen praten. 😂😂😂😂😂
HELPPPP vergeten te kijken, nou ja ik was al in dromenland. Kan ik het ergens terugkijken dat jullie weten??