Talvi hier kan je t lezen: Did you catch all of these moments in The Walking Dead episode 4 'Here's Not Here?' | moviepilot.com Nr 3 en 4
Een uur lang Morgan had ik niet zo vervelend gevonden als ze de aflevering een week hadden verschoven. Denk ook niet dat deze aflevering voor kijkers tot zijn recht kwam door de shock en vele vragen van vorige week. Beetje cru van de makers...
Tnx! Zucht... Dat wordt zondag nog maar weer eens opnemen want heb zo te zien best nog veel gemist.. Kak 😑
Ik vond het wel mooi zoals Morgan aan het eind van de aflevering de deur wel op slot deed. Is hij nog niet zover als Eastman? Heeft hij alleen nog maar de houding? Of denkt hij voor het eerst een 'slecht' iemand gezien te hebben? Mooie aflevering, de timing in het seizoen kon beter.
Wat een stomme aflevering zeg! Bah! Had me er zo op verheugd. Ik wist wel dat t over morgan ging maar zo traag en zo misplaatst in t geheel!
wij hebben deze week even alle 4 de afleveringen in gehaald en ik heb hier even wat zitten lezen.. echt zo erg van Glenn!!! als hij echt dood is idd.... maar er viel mij nog iets op in aflevering drie wat ik hier zo snel niet terug zag.. WAT HEEFT RICK MET ZIJN HAND GEDAAN??? Hij doet er iets mee als hij die 3 walkers aanvalt... en loopt daarna de hele tijd met die hand in een vuist... dus ik dacht ohh nee hij is toch niet in zijn hand gebeten??? ... oh en die foto op die spoiler page van Berte.. daar staat glen wel op maar er mist ook wel iemand anders!!!
Volgens mij sneed hij zich toen hij met die walkers vocht. In ieder geval niet gebeten volgens mij. En wie mist er dan??
oh laat maar... de foto's die op die pagina staan klopt niks van die zijn van oudere seizoenen. bovenste foto staat er 1 op die al lang dood is ben zijn naam vergeten...
Aah nee we zaten helemaal klaar, komt de oudste ineens naar beneden dat hij niet kan slapen... Dus nu aan het wachten tot hij slaapt. Kon ik hem maar uitleggen hoe belangrijk deze aflevering is