Hallo meiden! De popstars kijkers onder ons hebben gisteren kunnen zien dat Jeffrey naar de sing-off is gestuurd. Nu is het geval dat Jeffrey heel vaak zingt in een café waar ik ook heel vaak zing. Ik weet dus dat hij beter kan dan gisteren. Ik wil jullie dan ook vragen om vanavond om 21.30 te kijken naar popstars en op hem te stemmen. Ik gun het hem zo verschrikkelijk om door te gaan! Alvast heel erg bedankt!
nou sorry hoormaar dat kan iedereen wel zeggen,ik weet ook dat robin beter kan zullen we dan vanavondook op hem stemmen. De menssen die in de singoff staan staan er niet voor niks,maar jeffrey vond ik ook slecht.
Ja okee, zijn optreden was ook niet een van de beste, maar ik ken Jeffrey en hij kan echt veeeeel beter, dus vandaar deze oproep!
ja maar goed dan krijgj dus 4 topics hier want er staan 4 mensen in de sing off,maar goed ik stem voor robin, ik weet namelijk ook dat hij veel beter kan.
Meid, dat is je goed recht! Alleen vind ik wel dat Robin eigenlijk zijn kans al een keertje heeft gehad, maar dat is mijn persoonlijke mening..
Ik stem gewoon niet Maar ik ben het er wel een beetje mee eens dat Robin z'n kans al wel gehad heeft... Hij kan trouwens wel leuk zingen... Zo vind ik ook dat Dewi wel een beetje een voorsprong heeft. Die heeft 7 jaar de kans gehad om haar stem te verbeteren. Ik vind gewoon dat de rest een kans verdient nu.
Robin heeft een mooie kop, kan goed zingen, maar ik snap niet waarom hij aan zo'n programma mee doet. Als hij wil kan hij via andere wegen ook wel de muziek in... Voor Dewi hetzelfde, die heeft haar kans wel gehad en als ze het toen al niet haalde, waarom nu dan wel? Ik vind dat de anderen een kans verdienen.
ik vond die jeffrey de slechtste van de avond dus terecht als hij vanavond naar huis moet...ik moet zeggen dat ik heb erg irritant vind overkomen met dat overdreven verwijfde gedoe...als ie homo is maak me niet uit maar dat overdreven gedoe kan ik gewoon niet tegen...mijn stem krijgt ie in ieder geval zeker niet...ik vond robin ook SLECHT van hem had ik echt wel beter verwacht...snap ook niet datt ie aan popstars mee doet en van dewi ook niet...blijbaar zitten hun carrieres nu in een dip want je hoorde niks meer van ze en gebruiken ze dit om weer in de schijnwerpers te staan..
En ik ben het ermee eens dat hij gister niet goed heeft gepresteerd, want ik weet dat hij echt betr kan. Het was goed aan hem te zien dat hij gespannen was, maar hopelijk kan hij dat vanavond een beetje loslaten en vlamt hij van het scherm af!
en hoe weet je zo zeker dat ie geen homo is dan? begrijp me niet evrkeerd ik heb er verder niets tegen hoor maar ik ken zoveel gasten vaarvan ik zeker weet dat ze homo zijn maar die het zelf nog niet weten of nog niet uit de kast zijn gekomen..
Ik vind dit topic een beetje de verkeerde kant opgaan. Iemands geaardheid lijkt me niet van belang. Het gaat volgens mij om zijn stemkwaliteiten. Verder hebben we al een topic over popstars, en ook een topic om stemmen te werven (het grote stemtopic). Dus dat is de reden dat ik deze dicht doe!