Ik heb een vraagje, Mijn huidige werkgever stopt met het bedrijf en nu ga ik met mijn collega een nieuw bedrijf opstarten. De Facebook pagina van mijn huidige werkgever kan ik niet mee overnemen maar ik mag wel alle Likers een uitnodiging sturen. ,maar hoe kan ik zien wie de pagina heeft geliked? Of kan ik misschien vanuit de bedrijfspagina mensen uitnodigen onze nieuwe pagina te liken?? Wie heeft hier ervaring mee ?
Dat kun je alleen zien als eigenaar van de pagina, of als je baas je medebeheerder maakt. Je baas kan denk ik het beste jullie nieuwe pagina op zijn pagina zetten als link.
Hmmm, ze veranderen de layout steeds weer. Ik kan nu even alle personen niet zien die een pagina geliked hebben. Maar om ze uit te kunnen nodigen moet je toch zelf met ze bevriend zijn. Anders moeten ze uit zichzelf naar je nieuwe pagina komen.
een bedrijfspagina word gekoppeld aan je eigen pagina. Dus als je vrienden bent met deze klanten kun je ze uitnodigen 'vrienden uitnodigen om deze pagina leuk te vinden' staat er dan. Het is naar mijn idee niet mogelijk om mensen waar je zelf niet bevriend mee bent uit te nodigen voor een pagina.
Op de mobiele site kun je via 'Activiteit' en dan 'Vind-ik-leuks' zien wie je pagina geliked hebben. Volgens mij kun je vanuit een bedrijfspagina mensen niet uitnodigen om je pagina te liken.