Wie van jullie is er toevallig weleens naar zo'n show geweest? Er staat 'familie show' vanaf welke leeftijd is dat dan ongeveer? De show is oa op 2 jan. Mijn zoontje word 2 jan dus 2 en de show gaat over elmo die jarig is. Mijn zoontje is mega fan van Sesamstraat dus ik denk dat hij het in dat opzicht heel erg leuk gaat vinden. Daarnaast praat hij al erg goed en begrijpt veel. Maar goed hij is pas 2 natuurlijk en hij moet het wel leuk vinden. Kortom wat zouden jullie doen!
even voor je op google gekeken.. hier een linkje waarbij ook een filmfragmentje staat.. Ik vind net 2 wel jong om die concentratie te verwachten.. maar de ene 2 jarige is de andere niet (advies leeftijd is 3) Elmo is jarig (3+) - Sesamstraat Theater | Voorstellingen | Stadsschouwburg De Harmonie
2 jaar kan prima hoor. Als hij Sesamstraat echt zo leuk vind en al goed praat en veel begrijpt dan zou ik het zeker doen. Het is gewoon echt een kindervoorstelling natuurlijk, waarbij de kids best mogen bewegen, dansen, zingen, klappen etc.
Daar gaat het mij inderdaad het meest om. Dat het gewoon gepast is als hij wat praat/vraagt danst etc. Niet dat je dan een Sssst acht je hoort. Kijk het verhaal in de kern is nog te moeilijk voor hem. Maar als elmo zegt 'elmo bijna jarig' snapt hij dat prima.
Het is een leuke show en ik vind dat je er makkelijk met je 2 jarig zoontje naar toe kan. Er wordt veel gezongen. Leuk voor de kids om mee te doen!
Wij gaan er 3 januari heen. Hebben kaartjes via vakantieveilingen. Onze tweeling wordt in maart 3 en we zijn laatst bij het Sesamstraat museum geweest en dat vonden ze ook al zo super. Vandaar nu die theatershow!