Thee drinken tijdens zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Marietje83, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Gewoon op de verpakking kijken. Pickwick heeft idd een aantal soorten zonder cafeïne (theeïne).

2. Trees

Trees Niet meer actief

appie hein heeft heel veel lekkere theine-vrije thee in hun assortiment! Ze krijgen er steeds meer en ook de normale smaken (lees geen vreemde kruidentheetjes). Zonnatura ook, maar dat vind ik persoonlijk niet te drinken jakkes :( (lees wel vreemde kruidentheetjes) ;)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ongeacht of het slecht is of niet, je drinkt wel echt heel erg veel thee ;) Lijkt me toch niet zoveel moeite om je aan een max van 10 kopjes te houden? Dat is al je 2 liter vocht wat je tot je moet nemen! Er zijn vast wel andere drankjes die je ook lekker vindt ;)

Verder is het gevolg van cafeine wel veelvuldig bewezen. Het is niet nodig om thee of andere cafeine houdende dranken te vermijden, maar opletten kan geen kwaad denk ik :)

Ik weet trouwens niet in welke smaken geen cafeine zit (terugkomende op je vraag) ;)

4. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik drink veel groene thee met vleugeje citroen.. en dan knijp ik er ook nog is een halve citroen in uit met wat suiker.

Pff bij mijn zoontje dronk heel veel koffie op een dag.. ik was er verslaafd aan terwijl ik niet zo'n koffiedrinker ben.. je moet je niet teveel van dat soort verhalen aantrekken.. trouwens vroeger wist men niet beter.

Deel Deze Pagina