Nou heb de stoute schoenen aan gedaan en een topic geopend. Waar willen we het over hebben het weer, onze kinderen humor of wat dan ook. Wie volgd.
Wat is nu eens leuk om over te kletsen. Mannen We kunnen er niet mee maar ook niet zonder. Ik erger aan me vriend als hij bv zijn shirt weer eens aan de deur hangt dan kan ik de deur weer eens niet goed dicht doen. Of zijn handoek die hangt er over. Lekker handig. En zeg er maar niks over maar grr word ik er soms van. Als hij hier is een paar keer per week. Dan ligt die alleen maar op de bank, Ja moe van het werken. Hihi maar dan zit ik maar weer hier en dan zegt hij zit je weer achter je laptop en dan denk ik zeg jij dan eens wat dan kom ik wel van me buro stoel. Mannen.
Nou idd. Heb vandaag de kachel maar weer aan gedaan. BRR zo koud. Zelfs de kleine meid vanmorgen in haar slaapzak laten kruipen. Eerst zat ze me gek aan te kijken. Van nu kan ik niet kruipen. Nu kruipt ze ook met slaapzak. Woon in een koud oud huis met kelder als onder vloer brrr. Maar kleine meisjes willen kruipen en dan is het zo koud. Zeggen ze leg ze maar op een kleed. Binnen vijf tellen kruipt madam eral van af. BRrr. Dus kruipen met slaapzak. Maar heerlijk weer de winterstraks. Vind dat een mooie tijd van het jaar. Zeker als er een mooi pak met sneeuw valt. Heerlijk genieten. De zomer daar heb ik niet zo veel mee, Zeker niet als het 30 plus is. Dan pffff. hihi.
Ik wil ook lekker theeleuten. *Deelt mini-sandwiches uit* Gisteren, zo lief. Moest werken en wilde deze week een warme sjaal kopen na het werk. (Mijn jas kan niet helemaal dicht. Model is zo dat de hals onbedekt blijft.) Belde vriendlief me op om te zeggen dat ie me op kwam halen. Prima hoor. "Hier schatje, ik heb alvast een sjaal voor je gekocht. Het wordt alweer wat kouder en ik wil niet dat je zo rondfietst. Deze prikt niet, heb ik al naar gekeken en deze is lekker warm. Vind je de kleur ook mooi?' Smelt.
ik moet zo aan het werk maar ik heb geen zin!!! blegghhh ik wil liever lkkr me bedje in.. ben niet zo lekker... maar goed.. even doorzetten... en dan vanavond lkkr warm in bedje.. mmmhhh het is zo heerlijk om te slapen!!!
Theeleuten? ik denk we gaan het over de verschillende smaken thee hebben haha. Hier is het ook fris en kil en het regent af en toe... geef me dan maar het stralende weer van de afgelopen week!
Goedenmiddag. Hier ligt er een baby te bleren dat ze haar middag dutje niet wil doen. Maar ze blijft even mooi liggen. Straks even de oudste halen en met de kids naar opa. Mogen daar blijven eten ook erg makkelijk een keer. Bloemiste je hebt gelijk lekker in bed blijven leggen heerlijk. Was het maar z.n feest. Het is ook grouw raar weer. Een beetje saai. Kat1981 bedankt voor je sandwiche. Net een puntje kluts ei op erg lekker ook. En wat lief van je vriend. soms zijn zo wel lief mannen.
Leuk ff theeleuten met elkaar, welke smaak thee is bij jullie favoriet? vind zelf de mango van AH merk wel erg lekker en de sinaasappel van pickwick. trouwens ff roddelen hoor, maar wie denk jij dat er gaat winnen met de lekkerste smaak van lays? Ik hoop op de joppie, vind die wel erg lekkurrr, hoop niet dat die babi pangjakkes gaat winnen, gewoon smerig. Hoor de kleinste alweer door de babyphone grrrr, t' huus is weer schoon hoor en meneertje komt alweer.:x verder net een lekkere mars op, heerluk hoor. en hoe is het weer bij jullie?
Op het moment dat jij de stoute schoenen moet aantrekken om een topic te openen weet je al dat het niet is toegestaan. Ik denk dat je voor jezelf eerst moet uitzoeken waar je het over wilt hebben (het weer, humor, kinderen...) en start dan in het juiste forumonderdeel het topic. Deze sluit ik nu. Lotte