Beste dames, Misschien weten jullie het nog....ongeveer een half jaar geleden heb ik een topic geplaatst dat ik werd gedagvaardigd ( is dit wel goed nederlands?) het gaat over een tijdelijk huurovereenkomst die ik niet heb getekend maar wel weer voor de meterstanden. Vandaag kregen we het vonnis.......we moeten 2230 euro betalen:x:x:x:x:x:x Ik baal hier verschikkelijk om. Ik heb mijn spaarloongeld opgevraagd om het te kunnen bekostigen en vind het zoooo jammer.... Ik hoop op een beetje medeleven
Wat klote maar als je niet hebt getekend voor een huurovereenkomst dan kunnen ze je toch niks maken. Een handtekening voor meterstanden staat lijkt me niet gelijk aan een handtekening voor een huurovereenkomst Zijn 2 verschillende dingen toch? Kun je dit niet uit laten zoeken? Het is nogal een bedrag zeg. Succes ermee
Ow,wat vreselijk balen zeg.. Al je spaarcentjes weg Kun je niet in beroep gaan tegen die uitspraak of maak je geen kans?
Shit zeg! Kan me voorstellen dat je baalt. Over die handtekeningen: Het is, zoals ik het lees, voor de rechter geweest, dus vrees dat dit het vonnis is.
Ja zo komt het wel over toen ik het nogmaals las. Pff dan kun je denk ik niks anders doen dan het bedrag te betalen.
Als er nog meer zijn die het verhaal van toen even willen lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/202145-ben-gedagvaardigd.html en http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/196728-moet-schikken-niet.html
Zou er ook niet vrolijk van worden nee. Moet je het hele bedrag in 1x betalen of kan er een betalingsregeling getroffen worden?
Ok, ja dat verhaal ken ik nog wel ja. Echt verschikkelijk dat je nu toch moet betalen. Ik zou ook flink pissig zijn!
Wat een bedrag zeg, ik zou me kapot schikken.. Is het mogelijk om het in termijnen te betalen of moet het allemaal in 1x betaalt worden.. wat een rotdag voor jullie bah, knuffel dan maar
Wat erg hoor!! vind het wel een beetje raar omdat jullie niet getekend hebben. Veel sterkte met deze k*t uitspraak en het verlies van je spaargeld hierdoor!
Als je de andere topics leest, waarbij iemand reageert die er toch wel enig verstand van heeft, heeft dit dus te maken met de mondelinge afspraak. Mondeling geldt ook he, dat vergeten een hoop mensen.