Vekabest theorie boek

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    İk heb een theorieboek gekregen zodat ik kan oefenen voor mijn examen. Maar twijfel nu of het geen oude versie is?

Het boek is van vekabest. Het is een blauw boek er staat theorie leren auto verkeersregels op basis van inzicht. En daaronder in een oranje cirkel: de volledige lesstof voor het nieuwe CBR theorie-examen 2008!?

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    het nieuwe cbr examen is pas dit jaar gekomen dus het zal zowieso gedateerd zijn.
    Maar leg het voor aan je instructeur, die weet wel of er dingen zijn die niet kloppen in het boek.
    Mijn boek was zelfs van 2007 en het enige dat daar niet in klopte was de 80km/h voor auto's met caravan's/vrachtwagen op de snelweg.

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    İk ben er gewoon mee begonnen. De basis dingen zijn toch hetzelfde. En ik vraag het wel aan mijn rijinstructeur.

4. Opening

Opening Niet meer actief

heey,

ik heb begrepen dat de boeken van vekabest de beste zijn. Mijn vriend had die van de anwb en is 3 keer gezakt met 2 fout teveel. Dat waren voornamelijk fouten die in het anwb boek stonden. Hebben het nagevraagd aan het cbr zelf en aan de rijschool en die zeiden ook dat de anwb boeken niet de beste waren

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heb ik wee hoor :( 5 hoofdstukken erin gesampt van de 14. Bel ik net met Vekabest om te vragen of er veel dingen zijn veranderd, zegt ze van wel en dat het zeker niet verstandig is om uit dit boek te leren. Omdat er vanaf 2008 best veel is veranderd :(

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vraag het aan je instructeur.

Appart trouwens dat jullie allemaal een boek moesten kopen.
    Ik heb de mijne te leen gehad van mn instructrice.

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Je kunt een pakket van VekaBest bestellen (Ik heb dat via de rijschool gedaan) met een theorieboek en een internetcursus. Het kost iets van 70 euro en is echt supergoed! Ik was in 1 keer geslaagd!

Ik weet dat het helemaal je vraag niet was maar het is maar en tip!:D

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    mams heb deze boeken (lesstof, 1000 vragen en oefenboekje gevaarherkenning ook van mijn instructeur gekregen)

pluis zag het idd ook maar helaas kan ik dat niet missen. heb ook een ander boek maar vind die niet echt fijn. Beetje ingewikkeld die van Vekabest vond ik echt goed. Dan toch maar it het andere boek leren. En vragen of mijn rijinstructeur andere heeft (kennis van ons)

heb trouwens ook zo een internetoefen code van mams gekregen. Maar wil die pas gebruiken als ik goed heb geleerd.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb het boek van dit jaar.
    Moet ik het naar je opsturen? Je mag het voor niks hebben.:)
    Er is alleen wel heeeel veel in gestreept met een gele markeerstift.

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36

hahah en raad is welk ander boek ik heb :D van het ANWB maar die is zie ik ook een oude versie.

pluis Wat super lief van je!!! je hebt pb

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    als ik jou was zou ik een nieuw boek kopen, iets verkeerd leren is gemakkelijker dan het er weer uit te krijgen.

de testjes op internet kan je maar beter overslaan, staan veel fouten in;)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou dat durf ik tegen te gaan leeuw86.
    De oefenexamens op www.theorie-leren.nl zijn de officiele examens zoals ze nu zijn.
    Je betaalt ook voor de uren op die site en ze zijn echt goed!
    Niet alle internet "testjes" zijn hetzelfde.
    Ik heb mamavanbatuhan inloggegevens gestuurd voor bovenstaande site gestuurd.

Ik had de uren van een exklasgenoot die over had. Zij is in 1x geslaagd. Ik ben ook in 1x geslaagd en ik weet zeker dat mamavanbatuhan dit x ook gaat slagen.

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik bedoelde de testen die je gratis kan doen.;)

Deel Deze Pagina