Thee met Baklava's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Umm85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Peace sisters!!
    FF een kort berichtje aan Elif,
    allereerst trek je niets aan van je ouders, natuurlijk behoor je hen met respect te behandelen maar andersom mag dat ook toch, en ze hadden toch wel een beetje kunnen verwachten dat jullie zoontje geen Hollandse naam zou krijgen?
    Mijn ouders hebben altijd gezegd, een getint kindje past geen naam als Pietje of Klaasje hahaha,
    maar alle lof aan Allah heb ik vrij schappelijke ouders!
    En wat bedoel je met dat lekken??
    Toch geen vruchtwater hoop ik?
    Of bedoel je afscheiding?

Sorry voor het korte bericht, morgen kom ik met de wil van Allah wat langer theeleuten!!

xxxx

2. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    @Sakinah, wat een supermooi plaatje is dat zeg! En 1,75 is best groot, dat moet dan wel even een werkje zijn geweest. Heb je het uit de losse hand gedaan of via een projector? Ik wil ook iets in het thema natuur. Voor de slaapkamer heb ik van mijn schoonmoeder twee mooie lampen gehad, het zijn als het ware twee staande takken met bloemen eraan (die lichtjes geven) in de kleur créme. Ik wil dan een muurtekening die daar bij past, moet nog zoeken naar een ontwerpje. Als dat toch niks wordt dan lijkt het me leuk om in de woonkamer wat te doen met een muurbeschildering, wederom thema natuur. Ik vind jouw boomontwerp wel een leuke, ga ik onthouden, misschien kan ik er wat mee.

@Elif, wat een gedoe meid. Kan me voorstellen dat je van de kaart raakt als je ouders zulke opmerkingen maken. Ik begrijp eigenlijk niet dat ze verwachten dat ze zoveel te zeggen hebben over de naam van jullie kind, en al helemaal niet dat ze verwachten dat een moslimkindje Petrus gaat heten...net zoals ik van een nietmoslim stel niet verwacht hun zoon naar Mohammed te vernoemen bijvoorbeeld. Maar goed....tis al eerder gezegd, probeer het naast je neer te leggen en lekker bij jezelf/julliezelf te blijven. Het is jullie kindje, jullie keus, jullie verantwoordelijkheid. Ik ben benieuwd naar jullie mooie naam : )

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    @wardi: Ja het is best hoog inderdaad. Wilde wel iets wat de muur een beetje "vulde" om het maar zo te zeggen omdat hij verder helemaal wit is. en de meubeltjes zijn ook wit dus dan wordt het zo'n kale boel. Ik heb het uit de losse hand getekend. eerst met potlood en toen met acrylverf eroverheen. de stam is groen en de bloemetjes roze zoals ik al zei. Natuur thema is erg leuk idd! Het is op zich niet zo moeilijk hoor! bloemetjes kan iedereen wel tekenen en die boom bouw je er een beetje omheen om het maar zo te zeggen haha.
    je moet het potlood wel heeel lichtjes tekenen want anders zie je het er goed doorheen en dan is niet zo mooi.

pff vandaag weer vroeg op. Lag zo lekker te slapen met mijn meisje. ze was op 6 uur wakker geworden en ik dacht laat ik nog even met haar liggen. is altijd zo vertrouwd. resultaat: bijna te laat op werk :)

maargoed nu is ze lekker kinderprogramma's aan het kijken (denk ik)
    en moest helemaal niet huilen toen ik weg ging (Alle lof is voor Allah)
    t wordt echt al zo'n grote meid..

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ummy zuster dank je wel.
    nee ik lek vocht ( melk) uit mijn borsten , geweldig die vlekken hahaa.
    Nee gelukkig geen vruchtwater of dergelijke hij zit alle lof aan Allah nog veilig binnenin.

Wardi zijn voornaam zal een turkse naam zijn ( niet gelovig) en zijn 2e naam de gelovige naam:) na mijn schoonbroertje:)

In het namentopic ook genoeg reacties van nl mensen gekregen de ene begreep het niet , en sommigen gaven mijn ouders natuurlijk gelijk ;)
    Dat heb je altijd natuurlijk heh.

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    haha Elif! dat is snel!
    maargoed Alle is voor Allah dat alles werkt toch!
    anders even van die compressen gebruiken.

pfff ik ben zo moe val bijna in slaap. Wil naar huis
    Ik ben echt aan het struinen op internet naar iets om te lezen enz maar alles verveeld (erg he.. klaag klaag)
    en hier is het ook al zo stil :(

vrijdag een echo :D
    ik heb nu om de 4 weken een echo om te kijken of de baby goed groeit. Met Sarah was het zo dat ze bij de geboorte heel licht was en ze willen kijken hoe dat met deze baby gaat :)
    heb er echt zin in :D

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sakinah wat leuk weer een echo, :D
    Hier nog 2 weken tot de 3D
    xx

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    leuk meiden, echo's :)

Ik kreeg ook regelmatig een echo, maar dat was meer om te zien of hij juist niet veel groter werd als zijn zus :p. Ze was niet eens zo supergroot (3670g) maar aangezien het niet echt soepel ging en dus even bleef steken op het laatst met haar schoudertje en er wat paniek ontstond deze echo's.. Alham. was hij iets kleiner (3440g).
    Heb zo'n brakke nacht achter de rug, heb nergens zin in vandaag.

8. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    @ Elif: Hahaha, zo bedoel je dus,hihi, ja wij vrouwen lekken wat af he! Bij mijn dochter's zwangerschap had ik in de laatste week last daarvan, nu nog niet gelukkig, al voelen mijn borsten heel pijnlijk en zwaar aan, ik slaap s'nachts met een sportbeha aan!
    Maar alle lof aan Allah, ik heb verder geen klachten dus heb niet te klagen!
    En wat leuk zeg een 3d echo!
    Over 5 weken hebben wij de 20weken echo!!

@umm85, het is ook echt koud vandaag he!!
    Ik zou ook het liefst op de bank blijven hangen maar ik moet straks werken.
    Hoop dat je vannacht een betere nacht hebt!

@ de rest:
    Dikke knuffel!!!

Liefs,

9. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    hellow ladies :D
    Vrede zij met jullie

@ummy: het is inderdaad koud! overdag vind ik het wel meevallen maar 'snachts en 's ochtends.. pff dochterlief en ik zitten lekker met een fleecedeken (vanochtend om 5.30..:))
    ze had besloten dat ze wel even naar beneden wilde om brood te eten 8)
    ik had haar namelijk per ongeluk wakker gemaakt en toen had ik haar even bij me genomen.
    vanaf dat moment was het "mamma, numa.. (honger).. mamma bood (brood) en dorst..dinken"

ik bleef maar zeggen.. nee liefje straks.. we gaan zo opstaan..
    maarja het mocht niet baten ze bleef maar doorgaan, vond ik ook zo zielig :) dus toen maar naar beneden gegaan en een broodje kaas gegeten samen
    toen nog even op de bank geslapen samen (baby op mijn buik.. auw..)

@umm85: idd wel leuk die echo's maar of het echt zin heeft?
    bij mijn dochter dachten ze dat ze groot zou zijn maar ze was juist heel klein! volgens mij is het echt nattevinger werk hoor :p
    maar ik vind het altijd wel leuk om de baby te zien (nu met 28 weken kan je het ook nog een beetje zien, 36 weken zie je bijna niets meer)
    mijn mommy gaat mee dus das wel gezellig :D. Ga me alleen schamen als ik op de weegschaal moet
    zie daar wel tegenop ;)
    vooral als zij er bij is :p

straks thuis lekker koken.. maar ik heb geen idee wat..
    jullie nog ideeen dames?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihih ja ummy dat bedoelde ik eigenlijk sorry hahaha.
    Oooh 20 weken echo ook zo spannend en geweldig.
    Ik denk dat ik me verschrik ervan hoe groot hij gegroeid is sinds 20e week.

Sakinah wij eten spinazie schotel uit de oven.
    Spinazie met geruld gehakt mengen , dan 2 van die bakjes kruidenkaas erbij, puree erover, kaas erover klaar:D
    Heel erg lekker mmmm

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hallo dames,

Hoe gaat het? Ik heb het ook koud! Het is echt fris.
    Ben afgelopen zondag terug van vakantie n moet nog zo wennen aan alles. Heb echt nergens zin in;) In huis moet ook nog zoveel gedaan worden. Ben nix meer gewend! Iets van 6 wekn geen huishouden hoeven te doen haha, was wel lekker.

Mn dochtertje is et uit de box geklommen, ben me rot geschrokken. Hmdl nix ernstigs gebeurd!

Werken jullie trouwens? En wt voor werk? De huismoeders, willen jullie (weer) gaan werken als je kids wat ouder zyn?
    Ik ben bezig met solliciteren, maar heb echt geen idee wat ik wil eigenlijk;) Heb hbo pedagogiek gedaan.. maar heb geen zin om in de hulpverlening te werken. Heb nu 2 j thuis gezeten en ben het echt zat nu.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vrede zij met jullie dames!

Ik werk niet nee, wil uiteindelijk wel weer gaan werken (ben officieel doktersassistente) maar geen idee nog wanneer. Mijn man werkt erg veel (komt bij altijd pas s'avonds laat thuis) en dat maakt het voor mij dan ook niet echt makkelijk om te gaan werken, daarbij denkt hij er serieus over om op korte termijn naar Turkije te vertrekken.. dus dat is ook nog zien allemaal.

Wat schrikken zeg, habibiAna! Is ze ergens op gaan staan in de box ofzo?

Sakinah, gezellig half 6 hahaha.. Eet je dochter goed? Ik hoor dr hier echt nooit over honger en ben al blij als ze een boterham opeet.

Elif, hoe is het nu tussen jullie en je ouders?

Verder vind ik het ook errrrg koud.. brr

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    En hoe denk jij er over om naar Turkije te vertrekken? Zie je dat zitten?
    Mijn man komt vaak ook laat thuis, daarom zoek ik een parttime baan, waarin ik zelf mn uren kan plannen. Zo zou ik mn dochter op moeten halen van de creche / school etc.
    Maar goed, dat zien we dan wel.
    Ze begint nu wat moeilijker te worden en elke dag thuis zyn is nu niet echt te doen meer..het moet wel leuk blijven vind ik.

14. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Vrede zij met jullie ladies,

Ben ik ook weer eens. De laatste tijd spook ik hier meestal snachts rond...na een paar uurtjes geslapen te hebben. Wanneer Hamza naar bed ga dan ga ik nog altijd mee om erbij te liggen, lekker saampjes maar met als gevolg dat ik nog eerder in slaap van dan hij : ) Dan schrik ik zo een uur of twee a drie wakker en denk...HUH hoe kan dat nou (en dat denk ik dan elke avond hahaha, wat erg eigenlijk). Lekker is het wel want ben toch wel echt moe na zo'n dag. We zijn de jongste niet meer....(31 jaar, hoe oud zijn jullie inmiddels?)

Ik las hier en daar wat leuke echopraat, geniet ervan dames. Zwaai maar naar ze namens tante Wardi : D

Umm85; Turkije, hoe wat waar? : ) Ben je er op vakanties geweest? Waar in Turkije wil je man graag wonen (niet dat ik het ken ofzo) en hoe sta jij erin? Volgens mij zijn er wel meer die daar gaan wonen, ken je al iemand die vanuit NL terug is daarheen? Er was in het eerste baklava topic een zuster (turkse geloof ik) die daar woont.

HabibiAna; Werken? Naast mijn twee fulltimebanen (moeder en housekeeper) vind ik wel dat ik genoeg werk. Heb geen zin in drie banen eigenlijk ; ) Ik begrijp wel dat mensen iets anders willen doen naast het thuis bezig zijn met de kleine en het runnen van het huishouden en het gezinsleven. Ik doe dat ook wel, maar dan wel gewoon thuis en niet in een betaalde vorm. Ik zet mij in voor een zustergroep in NL die ik ooit samen met andere zusters heb opgezet. Daarvoor heb ik wat taken waar ik wel bijna dagelijks mee bezig ben in de avonduurtjes en tussendoor.

Mijn kindje ergens wegbrengen zodat ik kan gaan werken gaat echter tegen mijn principes in. Eigenlijk heb ik tot nu toe Hamza nooit bij iemand achter gelaten. Ik kan de verantwoordelijkheid die ik over hem heb niet aan een ander overdragen, behalve zijn vader natuurlijk, die neemt hem wel vaak voor een paar uurtjes mee (mannen onder elkaar haha) of dat ik ze samen thuis laat, maar niet dat ik iemand anders dat laat doen. Kan best overdreven overkomen maar zo sta ik erin. Tuurlijk ben ik het of Hamza weleens (flink) zat als het (of hij) eens lekker tegen zit allemaal, maar das een kwestie van relativeren en manieren zoeken om toch aan de ontspanning (en waardering) te komen die je nodig hebt.

Overigens komt Hamza genoeg in aanraking met andere mensen hoor, maar dan wel onder mijn toezicht (of die van zijn vader). En hij is verder een heel sociaal en spontaan jochie (na even verlegen te zijn geweest) : D

Dat brengt mij meteen op de volgende vraag, wat doen jullie met jullie kindjes thuis? En dat vraag ik dan vooral aan de moeders met een kindje rond de twee jaar (het wordt de hoogte tijd voor een banner hier). Ik wil wat nieuw educatief speelgoed aanschaffen voor Hamza maar weet niet zo goed wat er allemaal is en leuk is. Hij is momenteel dol op zijn legpuzzels en hij krast er op los met zijn potlootjes en waskrijtjes. heeft iemand leuke ideetips voor me?

Oh en dan nog wat, hij is bijna 2 met Allaah's Wil, wat gaat het snel zeg. Nog twee maandjes maar! Ik ga met zijn tweede stoppen met borstvoeding, het was een streven en ben er trots op om het termijn van 2 jaren zogen te volbrengen met Allaah's Wil en alle Lof is voor Hem. Ben ook wel blij dat er nu dan een eind aan komt. Het heeft toch wel erg veel energie gekost, letterlijk en figuurlijk, en hoewel hij momenteel alleen nog de ochtend en de middag bij me drinkt lijkt het me wel fijn om weer helemaal vrij te zijn. Stom eigenlijk om het zo neer te zetten, maar het voelt wel zo. Als het aan Hamza ligt blijft hij nog bij me drinken (en veel vaker dan ie nu mag), heb erover nagedacht om te blijven kolven zodat hij het nog via een bekertje krijgt, maar ik heb er eerlijk gezegd geen zin meer in. Het is na 2 jaar echt genoeg geweest voor mij, en hij is zo een goede eter en drinker, alle Lof is voor Allaah.

Dit wordt de eerste stap naar het loslaten van mijn kindje....ben benieuwd hoe dat dan voelt straks.

Nou genoeg getikt...ik ga mijn bed induiken. Fijne nachtrust allemaal, moge Allaah over jullie waken, amien!

15. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Vrede zij met jullie dames :) ben er weer vroeg bij

@Elif: Klinkt lekker die spinazie! was het lekker? Ik heb uiteindelijk rijst met sardien in tomatensaus gemaakt met uitjes enz.
    was wel lekker en lekker makkelijk :p
    Had gisteren een heel lijstje gemaakt op werk wat ik thuis allemaal moest doen (huishouden enzo)
    maar ik heb uiteindelijk maar de helft gedaan haha... nou ja de belangrijkste dingen zijn gebeurd in ieder geval. volgende keer beter ;)

@HabibiAna: Jeetje uit de box geklommen? zo wat een aapje :$ mijn dochter probeerd het wel maar gelukkig nog nooit gelukt (wel vanaf de bank in de box gevallen :) maargoed:p
    Ik werk trouwens nu bij een klantenservice. 24 uur. Mijn man werkt vanuit thuis dus dat is goed te doen. zometeen lekker verlof (over 7 weekjes i.a.) ben er echt aan toe. Wat vind je dan wel leuk om te doen? misschien iets met kinderen? KDV ofzo? Peuterspeelzaal?
    Werken meestal ook alleen vrouwen dus dat is wel fijn.

@Umm85: Ja ze eet tegenwoordig zo goed! vroeger moest ik inderdaad smeken om wat naar binnen te krijgen maar ik denk dat ze in de groei is. Ik hoor constant mamma brood, mamma koeka :$
    maar ik zie dat ze het ook gebruikt als excuus om niet te hoeven slapen want telkens als ik haar naar bed breng zegt ze mamma drinken. (hoezo uitstellen) Gisteren was ze denk ik ergens wakker van geschokken. normaal slaapt ze de hele nacht door maar ze was opeens aan het huilen.
    heb haar maar bij me genomen met de bedoeling om haar daarna over te leggen.. maar je raad het al.. allebei in slaap gevallen:p
    tis ook zo'n knuffeltje.

@wardi: haha spookje, heb je er ook last van dat je 's nachts niet kan slapen? ik had dat vooral aan het einde van mijn vorige zwangerschap trouwens.. begint nu dus weer .. (gezellig)
    daar zit je dan met je kommetje yoghurt om half 3 's nachts.

Al weer 2 jaar inderdaad.. t gaat zo snel ik vind het echt raar om te bedenken dat ik nu bijna ging bevallen (2 jaar geleden)

Wat ik met Sarah doe.. hmm ff denken. Ik zie dat ze buiten spelen heel erg leuk vind. Dus dat probeer ik vaak te doen. lekker beestjes kijken en rondhuppelen.
    thuis doe ik met haar kleuren en woordjes oefenen en heel veel knuffelen :p
    verder helpt ze me met huishoudelijke dingen (was aangeven enz)
    haha saai eigenlijk. Maar ze speelt ook veel zelf met haar knuffeltjes en speelgoed.

Ik moet idd ook stoppen met BV
    tis eigenlijk zo goed als klaar alleen 's avonds nog wat. (3 druppels volgens mij maar.. maargoed)
    hmdl dat het zo lang door heeft mogen gaan!
    Begrijp heel goed wat je zegt hoor wat betreft geeen zin meer hebben. Het is gewoon lang genoeg geweest. Er waren zelfs soms momenten dat ik boos op haar werd.. heel raar zomaar uit het niets.
    Dus ik denk dat het ook beter voor mij is om te stoppen.
    Ik heb haar alles al afgeleerd maar alleen voor het slapen gaan is het een soort van ritueeltje.. maar dat komt ook wel weer goed i.a.

Nou ik ga ook weer verder spreek jullie snel i.a.

Liefs!!

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    s.a.

Wardi: het huishouden is ook zeker een fulltime baan ja. Maar ik heb niet echt elke dag wat te doen. Valt wel mee als je met zn 3en bent.
    Verder is mijn dochter tot nu toe elke dag bij mij geweest. Ik merk nu dat ze agressief is naar andere kinderen toe. Ze slaat en trekt aan hun haar;) ik denk dat ze teveel energie heeft en dat nergens kwijt kan. Ze zit de hele dag met mij en ik kan en wil ook niet de hele dag met haar spelen. We gaan ook weleen samen weg of naar opa en oma, maar dat is ook niet elke dag.
    Ik wil graag dat ze met kinderen van haar leeftijd omgaat, denk dat een creche ook goed voor haar sociale capactiteiten is.
    Het scheelt by my wel dat mn neefjes op dezelfde creche zitten, anders had ik het ook heel moeilijk gevonden om ze te vertrouwen. :)
    We hebben hier wel de afspraak dat ze pas gaat als ik ook een baan heb. Ik ga haar niet brengen als ik zelf thuis zit.

@Sakinah: het probleem is dus dat ik niet weet wat ik leuk vind:)kdv enz niet iig. Word gek van al die gillende knderen. En daarnaast wil ik graag iets op HBO niveau waarvoor ik gestudeerd heb. KDV's willen meestal mbo- ers.
    Werk jij vanuit huis? Lijkt me ook vermoeiend de hele dag aan de tel. Word je vaak gebeld?

Ik wil ook werken om wat meer ritme en discipline te krijgen. Nu heeft nix haast, alles komt wel..word er echt lui van!

17. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    @habibiana: Nee ik werk niet vanuit huis. mijn man wel.
    ik werk gewoon op een klantenservice
    en nee hoor wordt er niet heel moe van
    tis soms wel vermoeiend als de tel constant gaat. aan het einde van de dag geen zin meer om te praten haha:p

Vind je het ook helemaal neit leuk om in de hulpverlening te werken? jeugdzorg of iets?
    of misschien iets op een school?
    is altijd moeilijk he.. maar als je HBO hebt gedaan kan je best wat kanten op hoor!

pff heb me van de week rot gesneden aan een glas. hele vel van mijn knokkel lag eraf
    heb het een beetje terug proberen te plakken maar het ziet er nog steeds vies uit :) Lekker vehaal he :p
    haha
    wel schattig mijn dochter kijkt er telkens naar en dan zegt ze
    'mamma pijn' en dan geeft ze een kus.. en dan probeerd ze het eraf te vegen
    ze vind het heel raar als ze ziet dat het er nog zit haha.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vrede zij met jullie dames, wat leuk dat er een deel 2 is. Jammer dat deel 1 dood is gegaan is maar goed hier weer verder kletsen dan maar.

@Wardi, mijn kleine is nog geen 2jr dus zou niet weten wat ze met die leeftijd leuk vinden. Wat ik doe met mijn dochtertje is spelen, tv kijken, naar de speeltuin of kinderboerderij gaan en tjah dat was het haha.

@Borstvoeding, m.A dames wat goed dat jullie het 2jr vol gaan houden, ik had dat ook graag gewild maar verder dan 15 maanden kwam ik niet. Mijn melk liep terug, zij beet vaker en aangezien mijn tepels te gevoelig waren ivm zw vond ik bv geven ook niet meer leuk. Hopelijk hou ik het bij nummer 2 langer vol.

@Werken, hier ook te druk om daarnaast nog een baan te nemen en wil mijn kleine ook niet ergens brengen om te kunnen werken. Is hier alle lof aan Hem ook niet nodig, mijn man werkt voldoende en voor het sociale kan ik ook andere dingen gaan doen.

@Zwangeren, leuk dat de meeste zwanger zijn van een 2e en al heel ver zijn m.A! Hoe verloopt jullie zwangerschap icm een uk rond lopen? Hier alle lof aan Hem, z'n gangetje maar wel zwaarder dan bij mijn eerste. Heb nu last van mijn stuit/bekken, ben door mijn vk doorverwezen naar een fysio in de hoop dat het helpt i.A.

@Umm, leuke foto van je mannetje m.A! En emigreren naar Turkije, is best spannend denk ik. Waar in Turkije gaan jullie dan wonen?

@Leeftijd, ik word volgende maand i.A 27jr. Ben moeder van een meisje van 16 maanden en zwanger van mijn 2e uk, i.A.

@Elif, hopelijk is het uitgepraat met je ouders. Zo niet dan kan je dat onderwerp beter vermijden als je bij hun bent of zij bij jou, zodat het niet steeds om het zelfde liedjes gaat en het de sfeer meteen verpest. Moge Hij je er bijstaan, amen!

@HabibiAna, aangezien het bij mijn eerste 2.5jr heeft geduurd (in de MMM) voordat ik zw raakte hebben we altijd gezegd dat we snel voor een 2e zullen gaan omdat het weer lang zou gaan duren (dat dachten we althans). Maar Hij had andere plannen, toen mijn dochter 11 maanden werd (ik gaf nog bv) besloten we met 1jr weer de MMM in te gaan maar het was al niet nodig omdat ik s.A spontaan zwanger raakte waar we superblij mee waren alle lof aan Hem! Zou het bij een 3, 4e zo weer doen!

19. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Peace2u all sista's,

Wat jammer dat alle berichten foetsie zijn.. dan maar weer opnieuw beginnen. Ik heb nu niet alle fut om uitgebreid te reageren op iedereen. Heb een drukke week achter de rug, kindjes in de (schoon)familie geboren dus was een paar dagen van huis. Ik kan niet geloven dat mijn dochtertje (nu bijna 19 maanden i.A) ook zo'n klein kwetsbaar mensje was.

Ik had 1 vd baby's in bad gedaan, het was weer ff wennen hoor met zo'n klein ini mini lichaampje, extra voorzichtig zijn met het uit en aan kleden. Maar ik was helemaal in love... ik kan niet wachten totdat het zover is dat ik mag bevallen i.A (ik kijk wel een beetje op tegen de bevalling haha, maar goed we moeten er allemaal doorheen, en je doet het voor iets heel moois!!) en na de 1e bevalling weet ik 1 ding zeker: Allah geeft je de nodige kracht om de bevalling te kunnen doorstaan, hmdl!

Even nog heel snel voor HVJ: volgens mij kennen we elkaar van deel 1 maar heb je nu een nieuwe nick of niet? Zo ja, wie ben je :D?

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@M2B, klopt we kennen elkaar van deel 1 en heb idd een nieuwe nick. Leuk dat je ook zwanger bent van je 2e ukkie, moge Hij je (en alle zwangeren onder ons) een gemakkelijke bevalling geven. Ik kan ook niet wachten totdat ik mag bevallen, ondanks de bevalling van mijn eerste (48 uur weeën zonder ontsluiting, toen een bevalling van 20u mét weeën opwekkers omdat mijn lichaam uitgeput was) alle lof aan Hem!

Deel Deze Pagina