Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ben er hoor heb niet zo veel te vertellen....

Ben een beetje depri... heb waarschijnlijk een fikse blaasontsteking daar kwamen die weeen van... doe geen oog meer dicht wordt helemaal doorweekt wakker... zit er echt ff doorheen... voel me moe verdrietig... ach ja...

moes is sihr denk ik....

ik snap even niet waar dat stukje van surinaamse man vandaan kwam?

lieve zusters meer niet te melden... sorry heb er ff geen fut voor...

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat van die Surinaamse man snap ik ook niet helemaal.. de man/vriend van Moesje is toch Marokkaans? :(

Anyway.. kom zo nog even reageren.

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

haha ja ik zat ook al te lezen! surinaams? :D haha nee mijn vriend is marokkaans idd

4. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    lieve iman, probeer toch een beetje uit te rusten. zometeen is het als Allah het wil over en dan kan je lekker van je nieuwe meisje genieten.

hoe gingen je vorige bevallingen? liep je toen ook overtijd?

en? moesje heb je nog wat gehoord van die vrouw?

ik ga nu ook slapen. (eindelijk.. ) Sarah was een beetje vervelend vanavond en ze slaapt net.. (zie de tijd :confused: 11.30...) maarja. als Allah het wil zal je morgenochtend lekker uitslapen

weltrusten dames!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die vrouw op zijn werk is toch Surinaams? Ik bedoelde dat zij dan heel andere verwachtingen heeft van mannen.

6. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    volgens mij was die vrouw ook marokkaans.. maar dat weet ik niet zeker

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @wardi als we in marokko zijn dan zijn we in fes,daar komt de familie van mijn man vandaan.

@iman doe rustig aan meid, hopelijk voel je je snel weer iets beter.

@moesje nog nieuws van die vrouw?

volgens mij was die vrouw ook marokaans.

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nee die vrouw is ook marokkaans!

@ Wardi, we zijn wel getrouwd, alleen geen bruiloft.. voor de marokkaanse wet etc. dus..

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

en nee.. gelukkig niks meer van haar gehoord..!

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    gelukkig!

11. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    @Moesje...alle Lof is voor Allaah, fijn om te horen. Je gebruikt zelf de term vriendin daarom schrok ik effe : ) Maar waarschijnlijk gebruik je die term omdat je voor de NL'se wet niet getrouwd bent en je volgens je niet-moslim omgeving dus niet getrouwd bent. Ik ben in ieder geval blij dat jullie weer saampjes zijn, moge Allaah jullie huwelijk zegenen en jullie beschermen.

@Tir, tijdje niet gelezen....weet je al wat meer? Hoe is het met je?

@mounia, weet jij misschien wat over de situatie van Batuhan? Fes, dat lijkt me een mooie stad (ik houd wel van historische plekjes) ik ben er zelf nooit geweest, alleen langs/door gereden.

Ik heb een heerlijke nacht achter de rug...half 11 naar bed met kleine Hamza voor zijn laatste voeding, lekker snel in slaap gevallen en pas om 5 uur wakker door de omroeper van het gebed .Normaal snurk ik daar zonder wekker zo doorheen maar had zo lang aan 1 stuk door geslapen dat ik 'm hoorde! : ) Toen Hamza weer laten eten, ik had eerst netjes gekloft om hem een volle fles te geven laat ie de helft staan...grrrr. Wilde mijn borsten laten 'rusten' want hij zuigt nogal aggresief : S maar heb 'm toch maar aangelegd.

Oh hij wordt wakker...weer tijd om te eten haha. Nou ik kom later weer wat pennen met Allaah's Wil.

Liefs!

12. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ben ik weer....

Voel me al ietsje beter.. mijn vorige bevallingen gingen alle lof zij Allah snel en voorspoedig

Ameen 38 weken
    Firdaous 41 weken 2 dagen

dus dat is gemiddeld haha.. nu 40 weken en 5 dagen haha.... ach we zien wel met de wil van Allah...

Ben al een beetje gevoelig nu en dan kan je niks meer hebben... mn dochter eist echt alle aandacht op vooral van mijn man.. grrr... en janken als ze dr zin niet krijgt of ik even zeg doe maar niet... Vannacht best wel weer goed geslapen.. als ik wat langer op de wc blijf zitten gaat het beter.. lijkt wel of die paar druppels net pijnlijk worden.. nou ja morgen even een bakje urine inleveren bij de HA en dan zien we wel verder... Ik ben niet van het rustig aandoen *schaam* dat kan ook haast niet hier hihi met de twee kindjes.. maar ik wil ook mocht ik weeen krijgen alleen kleine dingetjes te hoeven doen en niet het hele huis op zn kop te moeten zetten! :)

Wardi moest Hamza niet wennen aan het drinken uit een flesje? Ik heb nooit gekolft.. niet van gekomen ben wel heel benieuwd hoe zoiets gaat...

Moes lekker laten gaan hoor.. die stommert! Laat ze lekker even zelf een vent zoeken pfff... gelukkig is je man sterk maar kan me voorstellen dat je er gek van wordt!

Ja hoe is het met Tir het laatst las ik dat alle uitslagen goed waren alle lof zij Allah... al wat meer bekend van hoe nu verder? weten ze nou eigenlijk al hoe het komt dat ie zo ziek is/was? Hoe voel je je zelf meid? Al bij de tandarts geweest...?

13. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    even teruggekeken naar de pagina's in dit topic mis ik mommy2be... even melden meid! haha ;)

14. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    @Iman, Hamza heeft vaker uit een flesje gedronken en zuigt 'm in een paar minuten leeg maar vannacht wilde hij niet meer, duwde die fles er steeds uit met zijn tong : S Mijn tepels zijn bijna genezen, doordat ik vooraf kolf en hem dan met de fles voed en eventueel (als ik er niet genoeg uit krijg met de kolf) aanleg om verder te drinken uit de borst. Dat is het minst pijnlijk. Ik hoop dat het na vandaag weer als vanouds gaat. De vorige voeding heb ik 'm aangelegd zonder te kolfen, ging best aardig al deed het nog best zeer in het begin.

Mommy2be heb ik gister even kort op msn gesproken, ze was nog niet bevallen....maar je weet nooit wat er allemaal in 1 dag tijd gebeurd kan zijn. Ik verwacht een sms als ze bevallen is met Allaah's Wil dus dan kom ik dat meteen hier melden.

Hamza wilt de laatste tijd alle aandacht. Toen zijn papa hier was kreeg hij natuurlijk continue aandacht, en ook van de schoonfamilie hiernaast maar als ik dan alleen thuis ben met hem dan kom ik handen, ogen en voeten te kort haha. Ik hoop dat ie zichzelf weer gauw kan vermaken en dat ie zich niet zo snel verveeld.

15. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    keek even naar de berichten van mommy2be ze is vandaag nog online geweest heeft berichten gepost op het forum ;)

16. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Salaam2you all lieve zussies,

Ben ik even kort. Nee nog niet bevallen helaas haha. Maar goed, ik ben nog niet officieel uitgerekend dus dan kan het nog wel even duren he. Jij nog steeds niet iman? Wat spannend zeg. Nu ben ik wel benieuwd wie van ons 2 de eerste zal zijn? Zal ik maar niet zo ego zijn en zeggen dat ik hoop dat jij de 1e mag zijn hihihi?

Ja, Wardi is mn buddy dus zij zal hoop ik zsm een smsie krijgen als ik bevallen ben i.A!

Iman raak je een beetje ongeduldig door het wachten? Volgens mij is dat lang niet zo erg bij jou, aangezien je al 2kindjes hebt, of maakt dat niet zo heel veel uit? Ik merk nu wel dat ik gewoon niet meer kan wachten, ik moet maar gewoon veel afleiding zoeken maar das moeilijk als je elke keer van die pijntjes voelt en denkt: oh zal het nu?

Ik slaap gelukkig nog heel goed in de nacht, ik slaap nu bewust wat extra ''veel'' :oops: omdat ik weet dat ik straks even een andere ritme moet gaan aannemen.

Sorry dat ik niet op de rest reageer, vandaag ben ik futloos :oops:

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gegroet lieve dames,

Iman en Mommy2be, moge Hij jullie bevalling vergemakkelijken Amien!
    Sakinah, ja klopt ben daar ook actief.

Hier een berichtje van Tirti:

Batuhan haalt sinds gisteren zelf adem elhamdulillah en de coffeine die hij krijgt om zijn hersens te prikkelen is ook stopgezet. Morgen gaan ze zijn bloed prikken, en als die coffeine uit zijn lijf is en hij 72 uur lang geen 1x een zuurstofdaling heeft gehad dan mogen ze naar huis. Nu vraagt ze om jullie ad'yyah dat hij goed zal drinken en dat hij geen 1 zuurstofdaling krijgt anders gaan die 72uur steeds opnieuw in.

Dus dames alle ad'iyyah zijn nu heel hard nodig en van harte welkom!

Liefs Roosje,

18. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

wat ben ik blij voor tirtil als die kleine lekker naar huis mag zeg! ik zal dua voor kleine butahan blijven doen! Tirtil veel succes!

19. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Alle lof is voor Allah! ik ben zo blij dat het beter gaat met Batuhan! :)
    als Allah het wil mogen jullie snel naar huis. dat is toch wel heel fijn om te horen.

:)

Sarah is lekker aan het slapen. (gelukkig) ze is laatste tijd wat moeilijker met slapen ze vecht echt tegen haar slaap. gelukkig huilt ze niet ofzo. ze zit alleen maar te lachen en te spelen. :)
    ze begint volgens mij haar eerste tandje te krijgen, ik voel wel wat in bij haar tandvlees.. nou ja als Allah het wil.. we zien het wel.

ik zit echt constant op refresh te klikken om te kijken of er al iemand heeft gereageerd haha. ik ben zo benieuwd naar onze zwangere zusters.. gaan ze bevallen.. zijn ze al bevallen?
    ik kan niet wachten op babynieuws, ben zo nieuwsgierig.

Goed dat je een buddy hebt mommy2be. dan kan wardi ons als ALlah het wil up to date houden :) tis wel fijn dat je goed kan slapen! probeer maar lekker uit te rusten dat heb je strakjes wel nodig inderdaad.

@wardi: ik denk dat het even een periode is hoor dat hij veel aandacht vraagt. misschien is het een sprongetje ofzo. huilt hij ook veel? of is het echt alleen geluidjes maken?
    als Allah het wil zal hij zichzelf inderdaad snel leren vermaken.. dan kan jij ook een beetje dingen voor jezelf doen.. maar hij is ook nog heel klein he.. misschien snapt hij nog niet echt hoe hij zelf moet spelen..
    heeft hij wel een beetje interesse in speelgoed? misschien vind hij zo'n babygym leuk?
    wel goed van Hamza trouwens dat hij "doorslaapt" dat is in ieder geval heel fijn voor jullie.

@moesje: gelukkig heb je niets meer van die vrouw gehoord. als Allah het wil blijft het zo.

nou ik ga even de was ophangen :D

20. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    @Sakinah, bedankt voor het meedenken : ) Hamza is op zich niet vervelend en ook niet huilerig (behalve als ik hem te laat zijn dutje laat doen *bloos*) Hij vraagt aandacht in positieve zin, lieve geluidjes, brabbelen en gillen als een meid haha. Hij wilt gewoon lekker spelen en kletsen zegmaar. En ik ben deze laatste dagen best moe...we hebben de afgelopen weken toch wel wat uitjes gemaakt en met manlief in huis was het toch weer een stuk drukker met opruimen enzo. Wat maken mannen toch veel troep zeg : D

Speelgoed, dat vindt Hamza wel interessant ja. Hij heeft een speelboog aan zijn wipper en wat losse speeltjes (die ik vast moet houden aangezien hij dat nog niet kan haha) waar hij graag naar kijkt en naar luistert. Van sommige wordt ie helemaal hyper.

Oh hij heeft zo'n leuk trekje....als we met hem spelen gaat ie lekker tekeer met armpjes en beentjes en dan strekt hij zijn rechterarmpje uit zoals Superman dat doet...je weet wel als ie vliegt haha. Dus we noemen hem superbaby. En als ik superrrrrrrrbabyyyyyy naar hem roep dan komt me toch een brede lach te voorschijn, alsof ie het begrijpt haha.

Ok enough babytalk...

@ Tir, wat fijn dat het beter gaat, ben heel blij voor jullie en als de tijd rijp is mag kleine Batuhan gauw met jullie me naar huis met Allaah's Wil.

Ik ga zo mijn bed in duiken. Ik zit eraan te denken om Hamza bij mij in bed te laten slapen. Heb ik tijdje terug ook gedaan en scheelt in en uit bed gaan met voeden, vooral nu ik me zo moe voel blijf ik liever gewoon liggen en trek ik hem naar me toe als ie wakker wordt voor zijn voeding of als zijn speentje er weer eens uitfloept....ja ik neem 'm lekker bij me in bed, zat ruimte zonder papa in het land, haha.

Slaap lekker allemaal, moge Allaah over jullie waken.

Deel Deze Pagina