Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    @wardi: leuk dat hij zo geinteresseerd is in speelgoed. heeft hij zijn handjes ook al ontdekt? een tijdje geleden vond Sarah er niets aan dat speelgoed. nee... de computer.. dat was pas mooi:p.

nu houd ze wel van speelgoed. ze vind die speelboog inderdaad ook heel erg leuk. lekker er tegenaan rammen en in haar mond stoppen. (alles gaat tegenwoordig in haar mond). nu vind ze het toetsenbord ook heel mooi.
    ze heeft al (per ongeluk) iets verwijderd van de computer.. huppakee, zo de prullebak in :confused:. dat vond pappa alleen niet zo leuk:p

leuk he, als ze zo lachen. ik kan er echt helemaal vertederd van raken. ik lach vaak zelf nog harder dan zij. ze lacht trouwens nu ook hard op.. dat klinkt zo lief.

ik slaap ook wel eens met Sarah:) pas wel op he, dat je niet op hem gaat liggen ;)

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @moesje1: Oh sorry, ik weet dan niet hoe ik er bij kwam dat die vrouw Surinaams was... Misschien vanwege die 'bezwering'...
    Wilde je nog weten wat dat betekent? Misschien kun je het op het Marokko forum vragen?

Het enige wat ik heb kunnen vinden is:
    Suiker strooien of morsen brengt geluk, speciaal in een bruidsbed geeft dit een goed begin van het huwelijk.
    Maar waarom ZIJ dat zou doen, dat past dan weer niet.

Nou ja, in ieder geval fijn dat je man geen last meer van haar heeft. Ik hoop dat het zo blijft!

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja ik kan maar 1 reden bedenken waarom zij dat doet LadyXochi... omdat zij misschien met hem wilt trouwen? :D...

Dan heeft ze dus mooi even pech ;)

Nou hier gaat het voor de rest wel prima...! Ben blij als we aan de andere kant van NL zitten..! Ik ben alleen nog druk op zoek naar werk daar.. mijn vriend heeft in principe al werk bij de ABN weer in Zwolle.. dus dat is wel goed nieuws!

We hebben alleen wel besproken dat we even de rest van de familie hier op een afstand zullen houden, af en toe bellen hoe het gaat maar niet verder erop ingaan!

Ben al een beetje begonnen met mijn bruidsjurken winkeltje.. heb er al een paar besteld en die komen over 1,5 maand binnen.. (even op de proef, kijken hoe het verkoopt)

Gisteren is mijn nichtje gaan proberen te lopen bij mij thuis.. ZOOO LEUK! Ik was aan het afwassen en ze kwam ineens een meter of 4/5 naar mij toegelopen.. en dat doet ze nu de hele dag heel voorzichtig.. me zus ook helemaal blij natuurlijk :D

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve zusters allemaal weer heel erg bedankt :D

Moesje schat fijn dat jullie niks meer hebben gehoord van díe vrouw.

HMDL HMDL HMDL zoals jullie al hoorden van roosje haalt mijn zoontje met de wil van Allah al sinds zondag zelf adem :D en dat gaat hmdl heel erg goed hij heeft als laatst zondag om 8 uur s'avonds 1 zuurstof daling gehad :D en verder nog niet. En hij moest een minimale hoeveelheid halen met zijn voeding wat hij zelf moest drinken dat haalt hij ook al vanaf zondag dus ze hebben eindelijkkkkkk! die maag sonde die door zijn neus in zijn maag zat voor zijn voeding er vandaag ook uit gehaald. Wat is het toch fijn om Batuhan's gezicht zonders slangetjes en draden en pleisters etc te zien :D het enge wat hij nu nog heeft is hij ligt vast aan de monitor voor zijn hartbewaking en zuurstof registratie. Ze hebben gisteren de coffeine gestopt die zijn hersentjes prikelde om hem goed door te laten ademen. ze hebben vandaag bloed geprikt om te kijken of die coffeine gehalte laag is in zijn bloed dus dat het zijn ademhaling nite meer beinvloed maar dat hij het helemaal zelf doet. En daaaaaaaar komt het grote nieuws ik hoor als het goed is met de wil van Allah hoe lang hij geen incidenten meer moet hebben dus bijvoorbeeld 48 uur of 72 uur zonder maar 1 zuurstof daling en dan mag hij met de wil van Allah naar HUIS! Hij wordt zaterdag met de wil van Allah precies 4 weken. We hadden niet gedacht dat we hem zo '' snel'' weer naar huis zouden krijgen want afgelopen vrijdag zeiden ze nog dat ze daar niets over konden zeggen etc. Allah is echt groot we zijn Hem erg dankbaar ik hoop dat alles goed blijft gaan want het is aan de ene kant toch wel eng als hij naar huis gaat stel dat er iets gebeurt.. Maar ik vertrouw op Allah het komt allemaal goed met de wil van Hem.

Iman :D moge Allah je een voorspoedige bevalling en een super gezond kindje geven.

Alle andere meiden allemaal een hele dikke knuf bedankt voor de dua's die jullie voor ons doen. Ik geloof er echt heel erg in dat het hmdl zo goed gaat met de wil van Allah en jullie dua's

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb te snel gejuicht :( ik ging na het typen van het bericht naar hem toe ben nu ook in het zh hij heeft weer een zuurstofdaling gehad. :( Ik ben weggelopen omdat hij hij haalt normaal al oppervlakkig adem maar nu zag je op de monitor dat hij even stopt met ademen en dan snel weer begint te ademen net dat zijn zuurtsof gaat dalen. Ik weet het hij is ook in bad etc geweest vandaag ik moet niet al te veel verwachten. Maar het ging zo goed. Tuurlijk blijf ik wel op Allah (c.c) vertrouwen

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jeetje Tir! ik zal dua voor je kleine butahan blijven doen, met de wil van Allah komt alles weer goed..!

Ik denk dat zijn lichaam ook even weer het ''zelfstandige ademhalings'' ritme moet opwekken.. is natuurlijk niet niks voor zo'n kleintje allemaal! Met de wil van Allah komt alles weer goed

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @tirtil ik spreek je dagelijks maar hier nogmaals, ik blijf veel dua doen voor jullie!kus!

@moesje wat leuk van je nichtje! en ik wist niet dat je een bruidswinkeltje hebt/krijgt, wat leuk zeg! :D

@wardi haha toen ik las van je kleine in z'n superbaby houding zag ik het helemaal voor me,hahaha schattig zeg!

de anderen een dikke knuff!
    ik ga me bedje weer in, kon niet slapen dus meteen even hier gekeken.

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Goedemorgen iedereen,

hoe is het hier? met mij is alles goed hmdl.

@tirtil: ik ben blij dat het beter gaat. vertrouw inderdaad op Allah. Hij is de enige die beslist over wat er zal gebeuren. ik blijf voor jullie bidden hoor :)

@mounia: zo.. jij bent nog laat op :p toen was ik nog lekker aan het slapen hoor. is er een speciale rede dat je niet kan slapen?

@wardi: ik moest ook denken aan die houding. echt schattig

nou ik ga maar weer is
    doeidoei :)

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Volgens mij is Mounia altijd zo laat nog op :D... slaapproblemen meis?

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

pfff.. zo zielig.. me nichtje is ziek.. niet echt duidelijk of ze nou een griepje heeft ofzo :(..!

gister ochtend was ze al wat hangerig.. en viel ze ineens in slaap om 11.15 sochtends (ze slaapt sochtends echt nooit! en is een hele moeilijke slaper).. en ze kreeg gistermiddag ineens 39,5 graden koorts.. en veel slapen en hangerig enzo.. en nu ook weer.. ze is om 7 uur vanochtend wakker geworden.. om 8 uur weer even 10 minuten geslapen.. om 9 uur tot 10.10.. en van 10.30 tot 11 uur!

Vanmiddag heeft me zus een afspraak bij de dokter.. want ze blijf koorts houden, ook met een zetpil.. en ze heeft echt hele rare diarree!

vind het zoo zielig :( hele tijd zit ze me te knuffelen en goed vast te houden.. huilerig etc

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gegroet dames!

12. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    vrede zij met jullie dames...

Even een kort bericht

Ik ben gisterenavond bevallen om 22:00 uur van een prachtige mashallah dochter ze heet Basmallah en was 3660 gram zwaar!

De weeen begonnen al zeer heftig om 19:00 uur.. maar ik d8 zakt wel weg... maar niet hihi... quraan aangezet en weeen gaan wegpuffen... verloskundige kwam om 21:30 toen was het al niet meer te houden binnen een half uur van 4/5 cm naar volledige ontsluiting... toen van de bank naar het bed.. toen ik net wilde gaan liggen kreeg ik een heftige wee en zakte ze naar beneden... toen ik ging liggen voelde ik het hoofdje tussen mn benen en na 3 weeen was ze er! Ik ben Allah zo dankbaar... het was heftig zeer pijnlijk maar zoooo de moeite waard! Ze lijkt precies op haar grote zus! Wel heb ik vreselijk last van naweeen willen jullie doea voor me doen!

Lieve zusters ik laat snel meer weten!

dikke kus

liefs Iman

Kraamverzorgster komt voor de controle met de wil van Allah om 14:00 uur!

13. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Iman, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Basmallah. Aparte naam weer, mooi hoor. Dat staat toch voor de getuigenisformule?

Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent. Wat vinden haar grote zus en broer van d'r? Leuk hoor zo'n gezinnetje, moge Allaah jullie zegenen en gezondheid schenken. En moge Allaah je naweeen vergemakkelijken. Ik heb begrepen dat die bij elk volgende zwangerschap steeds heviger/pijnlijker worden...ervaar jij dat ook zo?

Nou, op naar de volgende bevalling haha. Mommy2be....it's YOUR turn....met Allaah's Wil : )

@Mounia, vervelend dat je niet kon slapen, heb je dat vaak? Ik heb af en toe ook een slapeloze nacht, nou eigenlijk een slapeloze vroege ochtend. Na het fadjrgebed kom ik moeilijk terug in slaap terwijl ik dan zoooo graag wil pitten!

We hebben hier wat waaierig weer sinds gister. Ik had mijn beddengoed gewassen en aande lijn gehangen maar trof die bij het afhalen op de grond aan ipv aan de lijn : S

Vanmiddag ga ik de kledingkast (commode) van Hamza eens uitpluizen. Maatje 50 ligt nog ergens onderin te wachten om opgeborgen te worden en inmiddels past hij het meeste van maat 56 ook niet meer. Het is de hoogste tijd om maat 62 erin te leggen. Wat gaat dat snel zeg, hij is al echt een grote (super)baby! Een heerlijk lachebekje. Af en toe moet ik me echt inhouden dat ik niet in hem bijt *bloos*. Ik heb ook altijd iets met babywangetjes gehad en nu heb ik een baby met heerlijke knijpwangetjes, moet me dan ook echt inhouden dat ik niet te hard knijp, haha.

Weet iemand trouwens of en waar je rompertjes kunt kopen met het supermanlogo erop... : D Een superbaby moet natuurlijk wel een superpakje aan he! haha.

@Sakina, Hamza heeft het alleen spelen weer onder de knie, alle lof is voor Allaah, wat zijn ze snel he? Hij sabbelt ook graag aan zijn vuistje...dan smakt ie heel het huis bij elkaar. Ik ga hem strakjes lekker in bad doen met Allaah's Wil.

En nu is het tijd voor lunch...eens ff denken wat ik ga eten, ik denk een groentepannetje...

Fijne dag allemaal.

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    gefeliciteerd iman :) ik had je al gesproken hihi..
    Moge Allah haar op Zijn Pad leiden en moge ze een vrome moslima worden.

berichtej van tir:

ze gaan vannacht om 12 uur beginnen met uren sparen..en als hij dan 48 uur geen zuurstofdalig heeft dan mag hij naar huis.

Wil iedereen smeegebedes voor hem doen!?
    Met de wil van Allah mag hij zaterdag naar huis als alles goed gaat!

Moesje: Moge Allah je nichtje snel genezen!

wardi: hadden ze zoiets niet bij de hm?! wet niet of het er nog is..

ik ga even spammen..heb zulke schattige fotootjes van eslem gemaakt vanmorgen..
    past wel in de topic hihi

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha Wat een prachtige foto's! Echt zooo lief! :)

Lieve Iman + familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje! Moge Allah swt haar op laten groeien tot een vrome moslima!
    Geniet lekker van je tijd en laat je goed verwennen he!

Wardi: Het gaat inderdaad snel met de kleertjes, hier ook al een hele vuilniszak vol met kleren die ze niet meer aankan.

Moesje: Beterschap met je nichtje. Moge Allah haar doen genezen.

Tir: ik blijf dua doen voor je kleine man. Met Allah's wil mag hij snel met jullie mee naar huis!

Hier alles ok, ga zo lekker wat boodschapjes doen en een blokje om.. het is zo lekker weer :)

17. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    @Allahinkullu, wat een scheetje zeg, ik krijg weer bijtneigingen! haha. Ik hoop ooit gezegend te worden met een kleine meiske, ik heb al een naam, hahaha! Alles met het verlof van Allaah!

@tir, sterkte meid, ik hoop dat het gauw beter gaat met kleine Batuhan en dat hij gauw zelfstandig kan ademen en dat dat zo zal blijven met Allaah's Wil.

Heej zussies, ik zit ergens mee. Beetje onsmakelijk maar moet even jullie kijk op de zaak horen...

Ik had gister bij het afvegen op het toilet een beetje bruinig door mijn afscheiding. Vandaag weer een beetje bruinig en ook wat rozig...zou 't het begin van mijn menstuatie zijn? Ik ben sinds de bevalling nog niet ongesteld geweest en ook geen last gehad van bruinverlies of dergelijke...tot gister dus. Nou weet ik niet of ik nog mag bidden... : S omdat ik niet weet of ik ongesteld (aan het worden) ben of dat dit gewoon incidenteel is. Normaal heb ik ernorme buikkrampen vooraf maar nu dus niks nada noppes...weet niet wat ik moet doen, ik wil gewoon blijven bidden tot ik echt bloed verlies. Ik stel het dhohrgebed nog even uit tot vlak voor het Asrgebed, als de afscheiding niet meer/donkerder wordt blijf ik denk ik bidden tot dat het wel 'doorzet'. Wat zouden jullie doen in deze situatie?

18. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Gegroet allemaal,

Iman, eindelijk babynieuws! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Moge Allah haar zegenen.

Tir, heel veel sterkte toegewenst. I.A sterkt Batuhan snel aan en mag hij gauw naar huis!

AllahinKullu: wat een lief meisje heb je!

Moesje: beterschap voor je kleine nichtje!

Hier nog geen babynieuws, het rommelt opeens niet meer. Ik had al dagenlang voorweeen maar nu sinds 2/3 dagen niet meer, apart ; )!

Wardi, ik denk dat je het moet zien als een beginnende menstruatie? Je zegt dat je nog niet gemenstrueerd hebt en dit de 1e keer is dat je zo'n afscheiding hebt. Ik zou gewoon even w8en met bidden.

Wat betreft de buikpijn die je normaliter hebt gehad met je voorgaande menstruaties, nu je bevallen bent en je lichaam hormonaal ook anders is, zal de menstruatie denk ik ook anders lopen? Zo ervaar ik het wel een beetje in mn omgeving.

Sorry dat ik niet op de rest reageer, ik haak snel af :oops: en elke keer meekletsen heb ik geen fut voor.

Ik wil best graag bevallen nu, het voelt echt zwaar aan hmdl! Ik heb overal ondersteuning nodig, lopen word ook met de dag moeilijker. Tja, hoort erbij. Maar nu is het wel babytijd hihi. Ik kan nog overtijd lopen, daar ga ik zeker vanuit, maar goed.. het rommelt nog niet dus ook geen bevalling in zicht.

Iman, als ik het had geweten dan had ik je gevraagd of je wat weeen hier naartoe kon gooien :) Geniet van je meisje!

Liefs

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    bedankt meiden.

mommy2b..you never know..iman voelde die middag ook nog niet veel bijzonders volgens mij..het kan echt elk moment gebeuren..
    En ik had al helemaal niet het idee dat ik elk moment zou gaan bevallen..
    dacht echt dat het nog weeeeken zou gaan duren.

Met de Wil van Allah zul je je beebje snel in je armen hebben.

20. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Iman: gefeliciteerd met je dochtertje!

AllahinKullu: wat een schattige foto's! *smeltttt*

ben net naar de HA geweest.. had enorme jeuk daar beneden.. schimmelinfectie te pakken :( dus nu een soort eitjes gekregen die erin moeten snachts voor 3 dagen en hopen dat het met de wil van Allah dan over is.

Deel Deze Pagina