Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hey lieve dames,

Ik heb het idee dat het begint te rommelen maar ik weet het ook niet zo heel zeker. Ik heb, denk ik, mijn slijmprop verloren. Tijdens het afvegen zat het helemaal onder (sorry erg onsmakelijk) en vanaf toen zijn de krampen begonnen, ze worden nu wel steeds heviger, maar ik kan er nog geen regelmaat in vinden omdat ik het ook niet bijhoud ha ha.

Zal ik het serieus nemen? Ik weet het niet. Dadelijk is het valse alarm, maar het heeft al dagen niet gerommeld. Hmm, blijf in onzekerheid.

Tir, we blijven doea doen lieffie.. we denken allemaal aan jullie! Dikke knuffel

2. Umm Abdurrahman

Umm Abdurrahman Niet meer actief

Asalaam Alaikoem,

Mag ik er ook nog bij?
    Haha het is hier een gezellige boel!

Liefs Umm Abdurrahman

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hey Dames:

@oem abdurrahman: tuurlijk mag jij er ook bij! welkom bij ons clubje. kan je wat over jezelf vertellen? mijn naam is Sakinah, ik heb een dochter van 4.5 maand. ze heet Sarah. verder ben ik Nederlandse maar ik ben bekeerd tot de islam.

ik heb verder niet zo veel tijd dus ik kom i.a. later bijkletsen :)

liefs Sakinah

4. Umm Abdurrahman

Ja tuurlijk!
    Ik hou het wel een beetje oppervlakkig omdat je nooit weet wie ermee leest. Dus mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie me altijd benaderen via de pb als Allah het wilt.

Ik ben een Nederlandse zuster, Kimberley.
    Ik heb 2 zoontjes, van 8 maanden.
    Allahoema Baariek Ameen.

5. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Vrede zij met jou Umm Abdurrahman (en met de rest natuurlijk ook), aangenaam en welkom bij ons clubje! Wat leuk om er een tweelingmama bij te hebben, die hadden we nog nie : ) Hoe is het om een tweeling te hebben?

@Mommy2be.....en? Heb je al lekker pijn? : P
    Ik hoop zo dat het doorzet en dat je heel gauw je kindje in je armen mag sluiten met Allaah's Wil. Ik denk aan je en wacht vol spanning af op babynieuws.

@Iman, fijn dat het zo lekker loopt allemaal. Zal wel ff wennen zijn maar volgens mij heb jij binnen no time alweer een ritme erin zitten. Knap hoor. Ook fijn dat je geen knip of scheur hebt opgelopen bij het bevallen. Ik ga die tip onthouden, als het hoofdje staat even niet persen....ik neem aan dat je dan tijdens die perswee niet verder perst en dan wacht op de volgende perswee?

@Moesje, ben je druk bezig met je verhuizing? Alles al ingepakt en wel...? In ieder geval veel succes ermee!

@tirtilisko, hoe is het met jou en Batuhan?

@Roosje, hoe is het met jou? : )

Zeg zussies, wat doen jullie allemaal in het dagelijks leven? Ik bedoel niet zozeer werk ofzo maar waar bestaan je dag zo ongeveer uit. Zijn er dingen die je van jezelf gedaan MOET hebben per dag/week. Ik stel 's morgens een lijstje op met wat ik die dag allemaal 'moet' doen maar er komt vaak genoeg weinig van terecht, tijd gaat zo snel, de dagen vliegen echt voorbij. Hebben jullie dat ook?

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Nou even een korte update: de krampen zijn wat weggezakt dus het rommelt niet echt, helaas! Als ik mn lichaam mag geloven, is er nog geen bevalling op komst.

Ik reageer morgen i.A als ik wat meer fut heb, tis wat laat.

Veel liefs

7. Umm Abdurrahman

Het is echt een ni3ma (zegening) om kinderen te hebben Alhamdoulillah (dankzij Allah).

En echt heerlijk om een tweeling te hebben. Allahoema Baariek Ameen. (Moge Allaah 'het' zegenen Ameen)

Liefs Umm Abdurrahman wa Abdullah

8. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Umm Abdurrahman, moge Allaah je gezinnetje beschermen en zegenen.

Nog even een regel van het forum: er mag alleen Nederlands geschreven worden. Dus de Arabische termen dienen in vertaalde vorm geschreven te worden. Alhamdulillaah wordt-> Alle lof is voor Allaah. etc. (dan weet je dat ook voordat je tekst verwijderd wordt)

Mommy2be...alles op zijn tijd, wieweet word je vannacht wakker van hevige weeen met Allaah's Wil. Slaap lekker en moge Allaah over je waken.

Ik ga er ook induiken...tot morgen met Allaah's Wil.

Liefs!

9. Umm Abdurrahman

Okee, mods mag ik bijv wel eerst het Arabische woord neerzetten en vervolgens de vertaling? Zoals ik hierboven heb gedaan?

Zoniet, sorry dan zal ik dat in het vervolg niet meer doen.
    Zoja, erg fijn want vaak is een Arabisch woord bekender dan de vertaling voor sommige. Allah weet het beste.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vrede zij met jullie dames,

Iman, geniet er lekker van!
    Wardi, hier gaat het goed lof aan Hem. Zwangerschap begint zwaarder te worden lof aan Hem.
    UmmAbderahmaan, welkom meid.
    Tirti lieverd, Allah is met jullie!
    All, dikke knuff.

Liefs Roosje

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedemorgen en vrede zij met jullie dames!

Heeey Umm Abdurrahman, jij weer :p ! We kennen elkaar al, leuk dat je er bent!

Mommy2be: hoe is het nu meid?

Wardi: Ik spreek nooit echt iets met mezelf af wat ik zoal doe op een dag. Meestal wel vaste dagen voor badkamer schoonmaken etc dus dat helpt wel mee..maar moet eerlijk zijn dat er ook vaak niks uit mijn handen komt. De dagen gaan inderdaad snel.

Hier alles zijn gangetje, Irem is verkouden dus is niet echt gezellig. Met Allah's wil gaan we vanmiddag nog even weg, misschien wat winkelen in Rotterdam of wat wandelen als het weer het toelaat.

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    batuhan gaat achteruit, bloedonderzoeken zijn weer gestart morgen bespreken hoe of wat als het erger wordt misschien weer aan de slangetjes. Moge Allah batuhan beschermen en hem genezen I.A

13. Umm Abdurrahman

Vrede zij met jullie zusters!

Hee Meryem wat leuk! We komen elkaar wel overal tegen he haha Dankzij Allah!

Tirtilisko, Moge Allah jullie bijstaan Ameen.
    Wat een moeilijke situatie Verheven zij Allah.
    Moge Allaah je geven wat het beste voor je is Ameen.

Liefs Kimberley

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ameeeen lieve schat ameeen. We hebbemn jullie dua's heel hard nodig

15. Umm Abdurrahman

Moge Allah jullie geduld geven met deze beproeving Ameen.

Moge Allah jullie zoontje genezen en de moeilijkheden wegnemen Ameen.

Moge Allah het moeilijke voor jullie makkelijk maken en het makkelijke voor jullie vergemakkelijken Ameen.

Moge Allah alles de komende goed laten verlopen Ameen.

Moge Allah je belonen met het paradijs Ameen.

Ik zal je niet vergeten oeght in mijn doe'a. Het is slopend als moeder te zien als je kindje iets heeft. Verheven zij Allah.

Liefs Kimberley

16. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    vrede zij met jullie allen!

Heeey umm abderrahman wij kennen mekaar ook! :) welkom meid hier! hihi de wereld is klein he!
    Hoe gaat het met je kleintjes?

Hier gaat alles zn gangetje alle lof zij Allah. Morgen met de wil van Allah de gehoortest en hielprik. En de laatste controle van de verloskundige.

Veel sterkte met Batuhan! Vind het zo erg voor je zuster! Maar onthoudt dat Allah zijn dienaar nooit test boven zijn vermogen. Ik hoop dat je het een beetje aankan nog... meid lucht lekker je hart hier hoor!

Verder geen nieuws eigenlijk *aldus een genietende mama*

17. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heej dames! even een egoistisch berichtje hoor, heb niet echt puf om terug te lezen..!

heb sinds vannacht een soort buikgriep... heeele dag aan het overgeven, ik kan niks eten/drinken want het komt er net zo hard weer uit.. ook nog eens een keer een blaasontsteking erbij! grrr..!
    ik ga weer lekker mijn bedje in.. want ik val echt flauw van de honger anders..!

ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

18. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ben ik ook weer hhihhiih..

hier gaat alles zijn gangetje
    klein wondertje doet het goed.. gelukkig..

iman mabrouk (gefeliciteerd) met je dochtertje..

tir.. ik hoop echt dat alles goed komt met je zoontje..
    doe rustig aan en vertorouw op allah

19. Sahara

Sahara Niet meer actief

VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVE ZUSTER IMAN
    MET JE DOCHTERTJE BASMALLAH!

Moge Allah haar altijd leiden Moge Allah haar altijd beschermen en Moge Allah haar zegenen met al het goede , en mag zij opgroeien tot een vrome moslima Amien.

liefss

20. Umm Abdurrahman

Dankzij Allaah, alles gaat goed!
    Moge Allah ze zegenen Ameen.

Ze zijn nu alweer 8 maandjes joh, verheven zij Allaah. Het gaat zo snel, Moge Allah ze beschermen Ameen.

Hoe is het met jullie allemaal zusters?

Ps Iman heb je mijn nieuwe msn niet?

Deel Deze Pagina