Lieve zusters bedankt voor al jullie dua's Batuhan ligt weer aan de neusbril vanochtend was het echt een klap (terwijl ik wist dat hij er weer aan zou gaan) om hem weer met die rot dingen in zijn gezicht te zien. En weer pleisters over zijn gezicht heen. Ze gaan vandaag beginnen met medicijnen ze denken dat zijn voeding omhoog komt en dat hij daarom die zuurstof dalingen heeft. Ik hoop dat het helpt de dokter zei ik wil hem liever als het beter gaat met deze medicijnen naar huis sturen inplaats van dat we weer gaan met coffeine en dat hij dan ook een monitor mee naar huis moet nemen. (dan ligt hij dus thuis ook aan monitor) ik zei dat ik dat echt niet wilde. Ik hoop dat het heel snel beter gaat en dat we EINDELIJK gezond naar huis kunnen. Moge Allah hem beschermen en genezen. Ameen
iman: wat fijn dat je niet ingeknipt of gescheurd bent, alle lof aan Allah, dan is je herstel vaak zo'n stuk sneller! ik was er vreslijk bang voor maar, alle lof aan Allah, ook ik had alleen een heel klein schaafplekje, gaat het goed met de kleine basmallah? tirtilisko,: moge Allah je kindje sterk maken zodat het snel naar huis mag, amien en moge Allah jullie steunen in deze moeilijke tijden, amien! drinkt hij nu volledig uit de fles of krijgt hij ook nog via de sonde? en wat sneu dat hij weer met een zuurstofbrilletje ligt, zo'n klein lijfje aan de toeters en bellen is zo vreselijk om te zien...ik ken je niet persoonlijk maar je verhaal raakt me elke keer... sterkte lieve zuster! umm abderrahman: alle lof aan Allah, een tweeling!gezellig hoor, mijn zus heeft ook een tweeling, erg druk maar supergezellig! moesje: moge Allah je beter maken, amien! mommy2be: sterkte he, je loopt alweer overtijd! trek je het nog? ik was uiteindelijk 5 lange dagen overtijd...had het echt gehad met mijn dikke toeter, moge Allah me vergeven,maar alle lof aan Allah was de bevalling vrij snel! moge Allah je een voorspoedige bevalling geven, amien! onze kleine meid heeft vandaag op haar tong gebeten, wist niet dat ze zoooo hard kon huilen...maar alle lof aan Allah, later leek ze geen last meer te hebben alleen een rood plekje op haar tong! en nu ligt ze heerlijk te snurken! fijne avond met Allah's wil! xxx umm yasmina
vrede zij met jullie lieve meiden, ben even een paar daagjes niet geweest, sorry daarvoor! maar ik ben jullie niet vergeten, ik neem jullie altijd mee in mijn smeekbedes. verder gaat alles goed hier, ben een paar daagjes niet zo lekker geweest maar heb niks te klagen! wat ik dagelijks zo doe is...hmmm even denken is elke dag eigenlijk wel anders. ik werk niet, ben huisvrouw. en over het algemeen ziet mijn dag er zo uit; opstaan, dan eten, dan huishouden, dan douche enzo, soms bereid ik het eten voor in de avond alvast voor. en meestal ga ik daarna iets doen met een vriendin, of bezoek, hangt ook van het weer af. en als mijn man thuis komt lekker wat eten en dan filmpje kijken of een avondje kletsen haha daar zijn we erg goed in,altijd gezellig! op zich dus een best rustig saai leventje haha, maar ik geniet ervan! wij zijn ook pleegouders, en wachten nu op een pleegkindje, als dat dan zo is zal mijn dag er heel anders uitzien hihi. ben best benieuwd naar de andere meiden en hun dagindeling @iman ik lees dat je weer druk in de weer bent, knap hoor zo na de bevalling, genietse verder van je dochtertje! @tirtil meid ik denk ALTIJD aan jullie, ik doe veel smeekbede, ik hoop dat je snel weer goed nieuws krijgt. @umm abdurrahman welkom hier meid!en wat leuk een tweeling @parel fijn dat de kleine het goed doet @moesje ow wat vervelend meid, ik hoop dat je snel opknapt!nooit leuk ziek zijn, maare zou het niet iets "positiefs" kunnen zijn dat je zo ziek bent? @marietje aaah gosie wat zielig voor je kleine, op je tong bijten doet erg zeer, gelukkig ligt ze lekker weer te slapen. @meryem beterschap voor je kleine. is het winkelen nog gelukt? @roosje dikke knuff! @wardi hoe is het verder met jou? @mommy2be ben benieuwd of er weer wat rommelt bij je? spannend hoor kan elk moment gebeuren! @lana je zal vast wel meelezen, dus een dikke knuff ook voor jou! als ik iemand niet genoemd heb sorry!
Schandalige uitslaapster meldt zich... : Ik kom er meestal pas uitgekropen wanneer Hamza uitgeslapen is en dat is zo rond 10 uur. Maar tussen in wel voedingen hoor, en soms zelf even een speeluurtje midden in de nacht. Tja, Hamza is the boss, haha. Na ons gewassen en aangekleed te hebben zit ik nu aan een brunch, scheelt zo weer lunchen. Dan ga ik voor vanavond gehaktbroodjes maken en een champignonsoepie, hmmmm. Met Allaah's Wil! @Mounia, leuk zeg een pleegkind, hoe oud is het kindje? Wanneer komt hij/zij bij je? En voor hoe lang is dat dan? Wat betreft mijn dagindeling. Na fadjr altijd even wat koran lezen om de dag mee te beginnen (daarne weer verder snurken *bloos*) Ik probeer elke dag wat in het huishouden te doen, meestal in de middag en daarna een wandeling met Hamza. Tussen de bedrijven door check ik zp (laptop staat zowat heel de dag aan, het is tevens mijn 'stereo')Ik ga dagelijks of om de dag bij mijn schoonfamilie hiernaast langs, we zijn vaak samen en ze zijn dol op Hamza, als ik zelf niet ga dan komen zij wel even langswippen. S'avonds doe ik meestal wat aan zelfstudie, op de pc 'werken' en op msn met familie en/of vriendinnen. Ik onderschat vaak de hoeveeltijd tijd die ik nodig heb per onderdeel, dus dan denk ik 's ochtends....vandaag ga ik dit en dat en zus en zo doen (maak dan ook netjes een lijstje om het af te werken) en dan blijven er altijd 3 a 4 dingen 'over' die schuif ik dan door naar de volgende dag : ) Hamza ligt weer lekker te slapen dus tis de hoogste tijd voor wat huishoudelijke klusjes! : ) @ Tir, heel veel sterkte toegewenst.Moge Allaah jullie bijstaan en jullie kleintje kracht en genezing schenken, amien. Rustig aan meid. @moesje, beterschap, moge Allaah je verlichting schenken...ziek goed uit dus vooral lekker in bed blijven liggen. En af en toe een frisse neus halen in de tuin/balkon...zal je ook goed doen met Allaah's Wil.
Zag baklava staan en dacht meteen aan gisteren. Kreeg gistermiddag in een keer zo'n zin in baklava. Heb het niet veel gegeten maar en MOEST baklava komen gisteren. Ik naar het turkse bakkertje hier in Harderwijk en 200 gram baklava voor mezelf gehaald. Hihi! Vond het lekker maar heb veel lekkerdere baklava in mijn leven gegeten. Denk dat ik het zelf een keer wil maken. Heeft iemand van jullie het recept? Ik ben een echte Nederlandse, christelijke kaaskop dus heb geen idee hoe dat moet. Hahaha!
Heej zussies Ik heb babynieuws. Mommy2be is gister bevallen van een dochtertje Soumaya. Ik heb het van een zuster gehoord en weet verder nog geen details. Ik ga haar straks proberen te bellen met Allaah's Wil.
Haha welkom eliesje, Ja met baklava moet je altijd 'geluk' hebben. Ik heb ook wel eens baklava op, dat ik dacht wat flauw dit lijkt er niet eens op haha. Ik zelf heb nog nooit een poging gedaan om baklava te maken, maar heb even een recept voor je gegoogled (dus geen ervaring met dit recept). http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/h ... a-797.html Misschien heeft iemand een recept voor je, waar ze ervaring mee hebben. Zusters!? 1 van jullie ooit (geslaagde) baklava gemaakt, met Allah Zijn wil. Liefs Kimberley
Oo Moge Allah haar beschermen en doen behoren tot de ware gelovigen Ameen! Wat een prachtig nieuws, Moge Allah haar zegenen en beschermen Ameen! Liefs Umm Abdurrahman!
Hier geen ervaring met baklava. Maar wil best komen proeven of het smaakt mocht je het uitproberen : D
Wauw mommy2be, gefeliciteerd met Soumaya (prachtige naam!), moge Allah swt haar doen opgroeien tot een vrome moslima, Amien! Tir: Hoe is het met je kleine mannetje? ik moet steeds aan je denken meid!
Gegroet dames, Hopelijk gaat alles goed met jullie en je naasten. Mommy2be, gefeliciteerd met je prinsesje Soumaya. Moge Hij haar behoeden tegen al het slechte en haar op laten groeien tot een vrome moslima, amien! Tirt, moge Hij jullie bijstaan meid. Allah is met de gduldigen! Mounia, met de wil van Allah krijg je gauw je een pleegkindje waar je je tijd heerlijk mee kan vullen. Moge Hij je hetgeen schenken wat je hart begeert en shafaaki Allah, amien. Moesje, beterschap meid! All, dikke knuff meiden. Liefs,
Mommy2be: gefeliciteerd met je dochtertje Soumaya, hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad! Moge Allah haar laten opgroeien tot een vrome moslima!
Mabrouki ya Mommy2be. Gaan de dames dit jaar op vakantie? Wij hebben gisteren geboekt eerst naar familie in Frankrijk dan door naar Algerije.
Mommy2be van harte met jullie dochter! En de rest van de ladies, bedankt voor jullie hulp! Heb van Sewgirl het recept met ervaring gehad. Ik ga hem maken, denk volgende week. Ik laat het jullie weten hoe hij smaakte. Enne.....als ik over heb komen jullie maar lekker kopje thee doen met mijn zelfgemaakte baklava. xxx
@mommy2be GEFELICITEERD! en wat een mooie naam soumaya! geniet ervan @wardi wij zijn crisispleegouders, dus dat is tijdelijke opvang voor een kindje die dat nodig heeft. dus dat kan elke keer een andere kindje/leeftijd en geslacht zijn. we wachten nog op ons eerste pleegkindje,allemaal heel spannend dus @roosje dank je wel voor je lieve woorden schat! @beertje wat leuk dat je op vakantie gaat! wij gaan ook als ik niet zwanger ben dan naar tunesie. @eliesje ben benieuwd of de baklava gaat lukken, vast wel toch
Lieve mommy2be , gefeliciteerd met je dochter. i.a. zal je opgroeien tot een goede en verstandige moslima, met veel iman. wat hebben jullie een prachtige naam uitgekozen! ik hoop met de wil van Allah dat je snel hersteld en dat je lekker geniet van je kleine meid. @wardi: leuk dat je zo close bent met je schoonfamlilie. lijkt me gezellig als je naast elkaar woont. ook lekker dat je zo kunt uitslapen met Hamza! gaat hij 's avond ook vroeg slapen? Sarah slaapt meestal rond een uur of 9. ze wil dan nog snachts wel en voeding. ze wordt dat ;s ochtends wakker om acht uur ofzo. en dan slaapt ze overdag ook nog wel en paar uurtjes (meestal 2.5) @liesje: lijkt me lekker die baklava's met de wil van allah zal het je lukken
Vrede zij met jullie zusters, @Beertje, ik heb nog geen idee wat wij met de vakantie gaan doen. We gaan meestal twee weekjes of twee keer 1 week even weg naar de andere kant van het land. Ik wil graag mijn oma en een vriendin bezoeken in Tanger en een andere zuster in Tetouan. Ik verwacht ook familie en vrienden uit NL die op vakantie komen naar hier met Allaah's Wil, dus dan ga ik heel wat mensen zien die ik erg mis. Ik kijk er erg naar uit. @Sakinah, ik ben inderdaad erg gezegend met mijn schoonfamilie. Mijn schoonmoeder woont helaas in NL maar heb hier haar moeder en zussen naast me wonen : ) Alle lof is voor Allaah. Hamza gaat ook best laat 'echt' naar bed. Tussen 9 en 10 uur 's avonds. Soms wordt ie tussendoor nog ff wakker en sus ik hem weer in slaap of geef ik hem de borst. 'S nachts komt ie zowiezo nog voor een voeding en 's ochtendsvroeg ook weer, dus hij is tussen het slapen door nog best actief haha. Overdag verschilt het een beetje per dag. De ene dag dan slaapt ie zo een paar uur achter elkaar en de ander dag zijn het hazeslaapjes (een stuk of 4)varierend van een half uur tot een uurtje. Ik ga gewoon mee in zijn ritme. Als hij wilt spelen dan spelen we, als hij wilt eten dan eten we en als hij wilt slapen dan slapen we. Dat is wel het voordeel van thuismama zijn, hij komt altijd op de eerste plaats wat betreft daginvulling. En zodra hij slaapt (zoals nu) dan race ik door het huishouden heen en ga ik lekker forummen hahaha. @All, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ben benieuwd hoe Mommy2be het maakt, ik heb haar nog niet gesproken. Met Allaahs Wil is ze lekker aan het genieten en komt ze gauw haar verhaal vertellen. Tot lees...