nog steeds wakker bed in, bed uit.. noem het maar op.. nou even lekker thee zetten.. misschien dat ik daardoor wel wat slaperig word.. voel me nou net teigetje van winnie the pooh.. *toing toing toing teigetjes zetten toing*
asSalamu alaikum rahmatoeAllahi wa barakatoe, Ik was dit topic nog nooit eerder tegengekomen. Wat leuk, allemaal zusters bij elkaar. Is het goed als ik af en toe kom meeschrijven/lezen? asSalamu alaikum
Vrede zij met jullie dames, Oem Hudaifa: Gezellig dat je er bent meid! Tuurlijk mag je meeschrijven! 1 regeltje: We mogen geen Arabische woorden/zinnen gebruiken, dus alles moeten we vertaald neerpennen anders word het verwijderd door de moderators. Moesje: Hoe is het gegaan?
welkom meid...hoe meer zielen hoe meer vreugde... hier gaat het zo zijn gangetje...zo meteen schoonmaken en dan naar de kinderboerderij met mijn zoontje...het zou warm weer worden vandaag... fijne dag allemaal
Daar ben ik weer..... ik kwam hier uhm, tot 5 maanden geleden weleens rondkijken. Nu ben ik weer aan het werk, dus ook weer terug op zwangerschapspagina! Gaat het allemaal goed met jullie?
nou dames ! ik ben er weer hoor.. hele toestand geweest me operatie.. bloeddruk veelste hoog, dan weer te laag.. dus de operatie duurde ineens 1,5 uur ipv 15 minuten.. gister eind v/d middag thuis gekomen.. onwijs veel pijn gehad.. veel geslapen.. net pas wakker geworden.. pijn is wel ietsje minder geworden dus dat scheelt.. alleen het begint nou weer met bloeden .. morgen terug naar KNO arts en die gaat dan mijn tampons eruit halen.. hopen dat ik dan weer kan ademen welkom kahrin!! gezellig dat je komt meekletsen!
Peace! : ) Welkom voor de nieuwe zusters, gezellig! Tis sinds de verhuizing beetje stilletjes geworden maar moesje heeft daar de afgelopen dagen verandering in gebracht : D Heb eigenlijk niet veel te melden. De dagen vliegen voorbij, voor je er erg in hebt is er alweer een maand voorbij : S Van het weekend komt mijn man weer thuis met Allaah's Wil dus ben weer lekker bezig. Ik zat me laatst af te vragen waar het toch op slaat dat ik dan telkens het huis een grote schoonmaakbeurt geef...alsof het normaal gesproken een zooitje is hier, haha. Nou, laat ik het er maar op houden dat het de gezonde zenuwen zijn. Altijd weer een kriebelmomentje wanneer ik hem aan zie of hoor rijden...*in love* haha En onze kleine Hamza is inmiddels een man...lol Dus dat is ook altijd weer een mooi moment om vader en zoon herenigd te zien, alle Lof is voor Allaah. @moesje, sterkte meid. Lijkt me een erg pijnlijk plekje om aan geopereerd te zijn. Moge Allaah je genezingsproces bespoedigen en je pijn een zuivering voor je laten zijn. Amien. Ben je nou al verhuisd? @Iman, hoe is het met je kindjes, en in het bijzonder kleine Basmala? Is Firdaus al aardig zindelijk door dat leuke potje van haar? @Sakinah, hoe is het daar? En met kleine, grote Sarah...het gaat zo snel he? Heeft ze nieuwe dingetjes geleerd? Hoe gaat het borstvoeden? Zit jij ook al na te denken over hoe en wat straks met de bijvoeding? Ik heb daar zo'n zin in, met een schortje en lepel aan de slag haha. Hamza krijgt zijn vit D druppels van een lepeltje, hij vindt het wel een interessant voorwerp. Ik heb ook alvast een babytandenborstel 'besteld' voor als het eerste tandje door is gekomen, hahaha. Hoe bedoel je ik leef in de toekomst! *bloos* @Tirtilisko, hoe is het met kleine Batuhan? Ik hoop dat er wat verbetering is en dat het beetje bij beetje goed gaat met Allaah's Wil. Ik ben jullie niet vergeten hoor. Rustig aan daar en moge Allaah over jullie waken. @OemHudaifa, ik zie dat je hoogzwanger bent, spannend hoor! We hebben hier een lijstje met zwanger/bevallen. Ik zal 'm straks even tevoorschijn toveren, dan kun je jezelf erop zetten als je wilt. Dan gaan we je op de voet volgen tot je bevallen bent met Allaah's Wil : ) Is het je eerste kindje of heb je al kindertjes? Nogmaals welkom... *gaat het lijstje erbij halen*
Overzicht Thee met baklavas Zwangeren & Mama's Zwanger 9 april 2009- Ilja - 2e kindje - geslacht: meisje 4 juni 2009 - Roosje83 - 1e kindje - geslacht: geheim Bevallen 05 november 2008 - Sakinah van een meisje Sarah (1e kindje) 15 december 2008 - Wardi van een jongetje Hamza (1e kindje) 11 januari 2009 - AllahinKullu van een meisje Müslime Isra (2e kindje) 21 februari 2009 - tirtilisko van een jongetje Batuhan (1e kindje) 01 maart 2009 - Aslanck van een jongetje Okan (1e kindje) ? - Beertje09 - zoon - (eerste kindje) ? - Iman - dochter - Basmala - 3de kindje 24 maart 2009 - Mommy2be - dochter - 1ste kindje --------------------------------------------------------------------------------------- De gaten moeten maar even opgevuld worden door de zusters zelf, het terug vinden van babynieuws is best lastig omdat ik elke pagina moet doorzoeken, de functie 'ga naar pagina....' is er niet meer helaas. De nieuwe zusters kunnen zichzelf neerzetten op de juiste plek als jullie dat willen : )
Dag lieve meiden! Hier weer even een berichtje! Alles gaat goed alle lof is voor Allah! Ik lees nog wel mee hoor alleen heb niet zo veel nieuwe dingen te melden... met de kleine gaat het goed alle lof zij Allah! Ze is vrijdag met de wil van Allah alweer 1 maand woow wat gaat dat snel!! Het wachten duurt altijd zo lang en als ze er eenmaal zijn vliegt de tijd! Het leuke is dat deze spruit blauwe ogen heeft.. mijn oudste twee hebben blond haar en bruine ogen... ze lijken op hun papa vooral maar met mijn blanke kleurtje! Firdaous had ook heel lang blauwe ogen toen groen en toen toch bruin... maar altijd een beetje net of ze olie in dr ogen had... heel gek... Basmallah heeft dat niet maar het eerste jaar kan het nog veranderen dus we zullen zien... zou leuk zijn een mix kindje met baluwe ogen zie je niet vaak! Wardi ik ben echt niet technisch dus kan je bij Basmallah de 17de zetten en de spelling veranderen ohh en sumeya zo heet het kindje van mommy2be Wat leuk weer nieuwe zusters welkom bij de club!! Ben benieuwd hoe het met Ilja gaat ze zou gaan verhuizen... zou ze al bevallen zijn"?? nou meiden tot snel weer liefs Iman
Overzicht Thee met baklavas Zwangeren & Mama's Zwanger 9 april 2009- Ilja - 2e kindje - geslacht: meisje 4 juni 2009 - Roosje83 - 1e kindje - geslacht: geheim Bevallen 05 november 2008 - Sakinah van een meisje Sarah (1e kindje) 15 december 2008 - Wardi van een jongetje Hamza (1e kindje) 11 januari 2009 - AllahinKullu van een meisje Müslime Isra (2e kindje)21 februari 2009 - tirtilisko van een jongetje Batuhan (1e kindje) 01 maart 2009 - Aslanck van een jongetje Okan (1e kindje) ? - Beertje09 - zoon - (eerste kindje)17 maart 2009 - Iman - dochter - Basmallah - 3de kindje 24 maart 2009 - Mommy2be - dochter - 1ste kindje
Nou ik wilde er wat moois van maken maar ik zie wat kleurverschillen in het rose *oops* Volgende keer beter, haha. @Iman, gaat hard he...het echte baby-zijn is er hier al vanaf, hij wordt al zwaar haha. Wel goed voor de armspieren : D Zou inderdaad leuk zijn een mixje met blauwe kijkers. Hamza had grijs-bruinige ogen (van zijn papa) maar ze beginnen nu toch wel wat donkerder te worden. Dan heeft ie tenminste wat van zijn moeder want het is verder een kopietje van zijn vader, haha. Alle lof is voor Allaah. Wat betreft de naam van het kindje van Mommy2be, ik had bij het bevallingsnieuws heel enthousiast de naam gezegd maar bedenk me nu achteraf dat ik dat eerst had moeten vragen *bloos*, misschien wil ze wel 'anoniem' blijven op het net. Dus vandaar dat ik dat niet op het lijstje zet totdat ik het haar gevraagd heb met Allaah's Wil.
Vrede zij met jullie zusters, Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik heb 2 zoontjes, mijn oudste is 3,5 jaar en de jongste is nu bijna 11 maanden. Ik ben nu bijna 3 maanden zwanger van ons derde kindje. Het wordt ongeveer 3 november verwacht, ik ga de 20e pas naar het ziekenhuis voor de eerste echo dus dan zal ik de precieze datum weten waarop ik uitgerekend ben. Ik heb wel al regelmatig het hartje kunnen beluisteren met de angelsounds dus als Allah het wil gaat alles goed met het kindje. Ik zag dat er meerdere zusters zijn die in het buitenland wonen, ik woon zelf in Frankrijk dus dat is wel leuk. @ tirtilisko Als Allah het wil (heb ik Inshallah zo goed vertaald?) gaat het snel beter met jouw zoontje. Moge Allah jullie veel kracht geven in deze moeilijke periode.
Hoi lieve zusters, Ik heb vandaag pas deze topic ontdekt.. Wat leukkk!!! Mag ik ook meelezen en schrijven? Eerst even voorstellen. Nou mijn naam is hilal ben 22 jaar en woonend in Den Haag. Ben 2 jaar getrouwd hiervoor woonde ik in Arnhem. Ik ben 6 maanden geleden bevallen van een dochter ''Zeynep''. Ik heb een turkse afkomst. ( geboren moslima) ik had nog even doorgelezen.. @Tir: o meis ik vind het zo erg met allah ze wil komt het inshallah goed. Mogen jullie gezond en snel naar huis.
van harte welkom zuster hilal. Meiden ik vraag normaal niet snel iets, maar zouden jullie aub dua kunnen doen voor mijn man en mij. Vorig jaar mei onderging mijn man een tese operatie ( op zoek naar zaadcellen) hierbij zeiden ze dat er niks was te vinden. Nu we ons aan het bedenken waren over wat we wilden heb ik ons dossier gevraagd, en hier stonden weer wat andere dingen in eigenlijk. het was niet helemaal positief maar er waren wel zaadcellen gevonden, maar de meerderheid niet volgroeid. Nu gaan we 20 mei weer naar een fertiliteitsarts in brussel voor een 2nd opinion. Willen jullie aub dua voor ons doen. We willen zo graag een kindje van ons samen!!! dank jullie wel moge allah jullie beschermen!
@Lana, meid wat spannend zeg. Lijkt me erg slopend al die onderzoeken en negatieve uitslagen maar nooit de hoop opgeven en altijd Allaah blijven vragen, Hij is uiteindelijk de Enige die macht heeft over alles. Moge Hij jullie een kindje schenken, amien. Wat leuk inderdaad dat er nieuwe zusters bij komen. Welkom voor Hilal en Ariel. Ik ga weer door met mijn poetsdrang : D Kom strakjes weer ff koekeloeren met Allaah's Wil.
Goeie avond zusters, Ik moest het ook even hier kwijt Ik ben zoooo trots op zeynep.. We hadden sinds vorige week donderdag een heel gedoe dat ze geen opvolgmelk wou en niet haar flesjes leeg dronk enzo. Ik wou standaard geven omdat het goedkoper was dan comfort.. maar mij eigenwijze meid, weet haar smaak kreeg het maar niet naar binnen. Toch maar comfor 2 gekocht en jaaa,,,,, Is het eindelijk vandaag gelukt.. Mijn kleine prinsesje heeft met allah wil alle flesjes leeg gedronken =D> =D> We hebben weer een mooie ritme Helemaal blij Ik moest het even kwijtt sorry
hey lieve zusters, heb een paar daagjes niet meegeschreven maar kijk wel eke dag of er al wat is geschreven wat lief van jullie dat jullie allemaal dua's doen voor Batuhan met Allah's wil komt alles goed. Hij heeft nog wel dalingen maar we vertrouwen op Allah en bidden dat het allemaal goed gaat komen met de wil van Allah. Ik hoop dat het niet lang mer duurt en dat we met de wil van Allah binnenkort naar huis kunnen. Het wordt elke dag nog moeilijker om hem daar in het zh achter te laten. Vooral als ik dan zi dat die schuifdeur dicht gaat en ik hem op eengegeven moment niet meer zie. Ik hou zooo veel van hem we zijn Allah heel erg dankbaar vor ons zoontje. Sowieso als hij naar huis komt moet hij minimaal 3 maanden aan een monitor liggen die de ademhaling, zuurstof en hartslagen registreert. Met de wil van Allah gaat hij dan af als zijn zuurstof daalt ik hoop dat het met de wil van Allah nooit zal gebeuren wanneer hij naar huis komt dat bijvoorbeeld zijn hartslag of zuurstof daalt dat is zo eng om te zien vooral als ouder zijnde. Hilal en Ariel welkom meiden leuk dat jullie meeschrijven hoe meer meiden hoe gezelliger het wordt willen jullie aub ook dua's (smeekgebeden) doen voor Batuhan