Oo zuster Hilal, haha lekker van je af laten glijden die goedbedoelde adviezen. Jij doet het op jou manier, lekker zo door blijven gaan. Moge Allaah je het beste geven
Goedenmorgen en vrede zij met jullie dames! Gister lekker dagje gehad, zijn nog wezen wandelen en Irem heeft de hertjes blaadjes gegeven . Ze kan nu goed staan, dus ze stond daar lekker te gillen bij die beesten met dr blaadjes in dr handje haha. Afgelopen week was ik toch niet naar de stad gegaan, dus ga denk ik vanmiddag maar even, met Allah's wil. Hilal: Ik denk ook dat die kleine heel goed door heeft dat jullie ergens anders zijn en dat het daarom misschien allemaal niet zo soepel loopt. Wanneer ik met Irem ergens anders ben is ze ook niet zoals thuis (ze zit dan heel zielig wat te kijken). Zou die 'adviezen' gewoon maar langs je heen laten gaan hoor.. Roosje: Ondertussen weer bijgekomen van de bruiloft? haha Kahrin: Hoe is het nu met je borst? Kom straks weer kijken, Met Allah's wil
lieve zusters het is zo ver! Batuhan is thuis! Alle lof aan ALLAH! ik vind het nog wel eng hij ligt wel aan een monitor en heb voor de 'zekerheid'' 6 flessen zuurstof in huis met de wil van Allah zal alles goed gaan en hebben we het niet nodig en zal het vanaf nu super goed gaan met batuhan amien. Alle lofaan Allah we zijn zooo! blij willen jullie aub nog wel dua's voor hem blijven doen
Hallo damens, Tir@ O MEIIISSSS wat goed dat jullie thuis zijn.. Ben helemaal blij voor jullie.. En nu nog de monitor. Met allah wil is die over 3 maanden ook weg van huis. En nu lekker genieten van je kleine boefje.. Ik blijf dua's voor jullie doen.. Het komt met allah's wil zeker helemaal goed.. Met jou mooie nieuws begint hier bij ''thee met baklavas'' een goeie week
Dankjulliewel voor de lieve reacties en tips. Zaterdag op zondag nacht ben ik erg beroerd geworden... had koorts en voelde me grieperig. na wat paracetamol wel in slaap gevallen. 's ochtends heeft dochterlief beter en langer gedronken dan ooit, en ja hoor..... ik voelde me gelijk opgeknapt. Nu nog steeds is mijn linkerborst gevoelig, maar het gaat al een stuk beter! Tirtilisko, wat geweldig dat je zoon thuis is.... ik weet niet wat er precies aan de hand was. Maar wens je heel veel sterkte en beterschap met je zoon!
titilisko: ben helemaal blij voor je hoop dat alles de positieve kant uit zal gaan (ook ik zal een dua doen voor je gezin) en wat is die knap zeg, wees trots op je ventje 8)
@tirtil super meid! ben zooooo blij voor je, geniet lekker van je kleine lieverd! de rest van de meiden ik hoop dat alles goed gaat met jullie, hier gaat alles prima, het pleegje doet het goed
Oo zuster wat een goed nieuws! Ameen op alle smeekbeden! Heeft 1 van jullie kindjes ook voor een periode met het hoofdje overal tegenaan gebonkt? Mijn kindjes zijn nu 9 maandjes Moge Allaah ze beschermen. En 1 van de 2 gaat er echt voor liggen om te bonken met zijn hoofd. Ook op mij trouwens. Ik dacht laatst dat hij wilde knuffelen kreeg ik ineens een (lief bedoelde) bonk op mijn hoofd. Haha. Iemand dit ook gehad? (Sorry Josien, het gaat zo automatisch. Zal er voortaan beter opletten!)
Umm AbdurRahman: Ik las er laatst ook een topic op dit forum (volgens mij bij baby, Allahu Alem (Allah is de Alwetende)). Misschien dat je daar even kan kijken. Vrede zij met jullie
Vrede zij met jullie zusters, Ooh wat zijn er veel berichtjes geplaatst na mijn laatste berichtje, het gaat echt supersnel hier, wel echt leuk dat we met zoveel zusters zijn! 8) @ Tir Wat een fantastisch nieuws dat de kleine Batuhan nu eindelijk thuis mocht!!! Met Allahs wil heeft hij binnenkort ook de monitor niet meer nodig. @ AllahinKullu In Frankrijk zijn er heel veel islamieten en ze zijn bijna allemaal veel meer met de islam bezig als de islamieten in Nederland. In sommige buurten in steden krijg je echt het gevoel dat je in de Arabische wereld bent! Maar toch zijn de Fransen niet echt tolerant. De moslims moeten zich hier heel erg aanpassen aan Frankrijk, als je een hoofddoek draagt kun je nog geen baantje vinden als poetsvrouw. Dan zul je je hoofddoek echt af moeten doen tijdens het werk.... Over dat fulltime borstvoeding geven, mij lukt het dan echt niet om zwanger te worden. Ik heb tot 2 keer toe de bv moeten afbouwen om zwanger te kunnen raken. Wat een geluk als je zo supervruchtbaar bent dan 8) En mijn zoontjes zijn 3,5 jaar en 11 maanden. Ik zou wel graag een banner willen maken maar het lukt me niet zo goed. Ik zal van de week een vriendin van me vragen of zij me helpt. @ Mounia Wat ontzettend fijn dat je pleegdochter het zo goed doet!! @ Elam Welkom, leuk dat nog een zuster ons komt vergezellen! @ the rest Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een eerste echo. Ik had daar wat langer mee gewacht omdat ik meteen de nekplooimeting wilde laten doen. Toen de dokter met het apparaat over mijn buik ging kwam er opeens toch wel een grote baby in beeld! Ik schrok wel haha. Bleek ik opeens 14 weken zwanger te zijn i.p.v. 12 weken en ik was dus een beetje te laat voor de nekplooimeting. Met zeeeer veel moeite heeft hij het toch 2 keer kunnen opmeten (normaal doen ze het 3 keer, maar een 3e keer lukte echt niet) Maar het zag er allemaal heel goed uit alle lof zij voor Allah dus ik ben echt wel blij. Over 6 weken krijg ik dus al de 20-weken echo en zal ik het geslachtje weten. Wat gaat de tijd snel tijdens deze zwangerschap!!
meiden sorry heb geen tijd om op iedereen te reageren ga echt mn best doen volgende keer!! ariel tis wel aangeraden om je kindje 2 jaar bv te geven en dan weer zwanger te raken als dat zo lukt... vind je het niet jammer dat je het af hebt gebouwd? Wat super dat Batuhan thuis is probeer er van te genieten meis!
dan gaat het ineens hard he Ariel3! even een vraag aan alle dames hier, wilden jullie het geslacht al van te voren weten? en zo ja, gingen jullie het aan de familie vertellen of geheim houden?? ben benieuwd nou.. hier een half dagje werken vandaag, zit nu bij me zus thuis.. zo nog even naar de stad wat spulletjes kopen.. want het word volgens mij ook weer lekker weer vandaag en de komende dagen... met me neus gaat alles weer goed, wel nog hoofdpijn maar ik kan weer ademen!!
Goeienmorgen allemaal, Vandaag schijnt de zon weer volop. Met deze mooie weer heb ik al 2 dagen een zieke thuis. Zeynep is sinds 2 dagen ziek. Koorts van 38.0-38.5. Ik heb zetpillen gegeven maar het daald niet. Sinds vandaag zit ze aan haar rechter oor. Heb vanmorgen de huisarts gebeld mag vanmiddag komen gelukkig. is zo zielig zie zoo suff. Neus die verstopt zit hierdoor heel moeilijk kan ademen. agg mijn kleine meid.. Kon ik maar iets voor haar doen. Heb al neusspray maar helpt geen een meter. vannacht ui onder de bed gelegd blijkt te helpen maar dat was ook geen succes. Tot slot naar de huisarts. Gelukkig eet/drink ze goed elhamdulilah. Ariel3@ Met zwangerschap gaat het tijd altijd snel.. Als weet dat je zwanger bent denk je agg nog 9 maanden.. en dan zit je al aan het eind.. Zoooo snel gaat het Moesje1@ Ja hoorr ik kon niet wachten tot de 20 weken echo.. we gingen gewoon aftellen Toen we het wisten, hebben we aan iedereen verteld. Dit kon ik echt niet geheim houden Kom vanmiidag wel weer kijken Fijne dag allemaal
Wij wilden het wel weten vooral met een naam bedenken wel handig tegenwoordig is het toch bijna zeker dat je dan dat geslacht krijgt wat ze je vertellen! hihi ook had ik het alle 3 keer goed geraden! We hebben het niemand verteld... ohja bij ameen wel mijn vader.. bij basmallah wilde hij een verassing.. achteraf dacht hij een jongetje.. hehe... ohja en alleen hier op het forum en allahinkulu wist het als eerste de rest heb ik lekker in spanning gelaten! mounia hoe is dat met een pleegkindje? voelt het een beetje eigen?? en hoe lang blijft ze? Als je net zwanger bent denk je ohh dat duurt lang ben je in je laatste weken duurt het nog veeeeeeeeel langer en ben je net bevallen vliegt de tijd ! moesje fijn dat je je wat beter voelt meid lijkt me maar niks! Hadik weer hoor gisteren ik dacht hang mn wasrek buiten op het balkon over de reling binnen alvast opgehangen en dan erover.... doe ik het erover valt er een spijkerbroek naar beneden ja hoor van 4 hoog naar beneden gelukkig aan de achterkant van mn huis maja... pfff hilal sterkte met je kleine meid erg he als ze zich niet lekker voelen!voel me dan ook altijd zo rot.....
he verdarrie ineens mn andere helft weg... Hoe is dat mounia met een pleegkindje? voelt het een beetje eigen? en hoe lang blijft ze? Ik zag laatst een documentaire over islamitische pleegopvang misschien iets voor jou? ummabderrahman ameen deed dat ook bonken met zn kop hahahahha zal we normaal zijn.. toen was die ook net zo oud ongeveer als jou kindjes... zolang ze maar niet tegen mekaars koppeke aanbonken hehe
Salaam lieve zussies, Ik hoop dat alles goed gaat met jullie i.A. Hier ben ik erg druk in de weer geweest en nog steeds eigenlijk. Tot snel i.A Liefs, Mama van een heel mooi prinsesje die nu al lekkere bolle wangetjes heeft