hihi moesje, dan had ik een andere gevonden heb net al bedden verschoont verschoond toch? nou ja nu ga ik ook twijfelen
haha ben ik het doelwit vandaag Sakinah haha! ik zal jou ook voortaan in de gaten houden op jou spelfouten mijn NL is eigenlijk echt slecht geworden.. best raar aangezien ik gewoon NL ben haha misschien omdat ik laatste paar jaar steeds meer Marokkaans praat? ik heb geen idee
Vrede zij met jullie zusters, @Moesje1&Marietje Wat heb ik gelachen om dat spelfoutje zeg! Ik had in eerste instantie het foutje opgemerkt--->maal je zelf het fruit/groente? en daar moest ik al om lachen, maar toen ik daarna het andere spelfoutje opmerkte nadat moesje1 het zelf al had opgemerkt lag ik echt dubbel hahahahaha @ Hilal Wat balen zeg dat je al zo lang niet meer bij je ouders bent geweest en dat het nu weer niet doorging op het laatste moment. Met Allahs wil kun je binnenkort wel weer gaan. Heb je al een nieuwe datum in gedachten? @Sakinah Ik kom meestal even snel tussendoor op de site als mijn kindjes slapen en heb daarom helaas vaak niet zoveel tijd om echt op iedereen te reageren. Wel lief van je dat jij daar echt de tijd voor neemt. En o ja, het is inderdaad --> ik heb de bedden verschoond met een d Arme moesje1, dat haar berichtje zo goed onder de loep genomen is @My Angel Welkom hier! Wat leuk dat je ook 2 zoontjes hebt net als ik. Hoe oud zijn jouw zoontjes? En die bekkeninstabiliteit heb ik ook heel erg gehad de vorige zwangerschap, was ook al begonnen toen ik 3 maanden zwanger was. Het was wel gelijk weer over zodra mijn zoontje geboren was, nog voor ik de verloskamer uit was. 8) Nu ben ik bijna 4 maanden zwanger en heb ik er tot nu toe nog nauwelijks last van, ik ben wel een beetje bang voor wat nog kan komen....... @Roosje 83 Ik hoop ook voor je dat je kleintje nog even blijft zitten tot je man weer terug is. Ik ben van mijn eerste zoontje alleen bevallen en dat vond ik echt heel jammer.
@moesje: nee joh ik let er normaal helemaal niet op hoor dat moet je niet denken hoor zuster! ik had alleen gekeken omdat marietje het had gezegd ik dacht kijken of ik het kan vinden. ik wed dat ik ook fouten maak dat doet iedereen en trouwens boeiend het is een forum geen sollicitatiebrief ofzo sorry als je het verkeerd had opgevat ben blij dat je jullie lekker hebben gegeten @ariel: ja dat snap ik dat doe ik ook, soms typ ik met 1 hand als Sarah op mijn schoot zit;p maar nu ga ik isha bidden en dan slapen i.a. weltrusten en nogmaals moesje t was niet lullig bedoeld hoor
@Moesje1 Oh ik had je laatste berichtje helemaal over het hoofd gezien. Ik heb dat trouwens ook dat mijn Nederlands een beetje achteruit gaat doordat ik nu vooral Frans en Bosnisch praat. Maar op een forum kom je toch meestal voor ontspanning enzo en dat is toch anders dan een officiele brief typen vind ik. Dan is het ook normaal dat je meer fouten maakt, ik doe dat zelf ook. Als ik op alles wat ik schrijf nog even een spellingscontrole moet doen voor ik het plaats dan heb ik er niet veel zin meer in haha
@ Sakinah : haha nee johh ik bedoelde het ook maar als een grapje ! haha.. zou maar zo zijn dat we hier net als een sollicitatie brief moesten typen (was ik allang weg ) haha no hard feelings!! @ Ariel3: jaa ik zit op mozilla en daar doettie automatisch spelling controle.. maar alles is zo'n beetje rood (volgens mij spoort dat programma ook niet helemaal) Wat een rot weer hier zeg! al dat regen.. maarja.. we moeten niet zeuren met de zon die we tot nu toe hebben gehad..! (doen we hier sowieso al te gauw).. vandaag nog een paar wasjes doen en lekker luieren! Jullie nog plannen voor vandaag?
Selammm damens, Phuff wat een weer zeg, was zoo gewend aan het zonnetje. Ik mis hem nu al Nou gisteren ben ik dus gewoon thuis gebleven. Ik ben er veder ook niet op in gegaan. Anders was het ruzie voor niets. Maar goed dan maar volgende week..Hoop dat het dan ook lekker weer is. Ik heb rijbewijs, mij man zij ga zelf. Maar daar hou ik niet van. Gewoon samen overal heen.. Is toch niet gezellig. 1.5 uur reizen in je uppie. Onze papa is nog ziek, dus we zijn vandaag ook thuis Ik haat om in het weekend thuis te zitten. Of moet er iemand komen of ik ben weg liefs hilal
Salam dames, Ariel: mijn zoontjes zijn 3,5 jr en 8.5 mnd. Gefeliciteerd met je zwangerschap, en inscha allah zal alles goed gaan dit keer. Hoe oud zijn jou boys? en nu dus zwanger van de 3de? Inscha allah een meisje voor jou dit keer! Helaas zal het ws bij mij, bij de 2de blijven En je woont in Frankrijk, das niet dicht bij huis, ben je wel gewend?? Hilal: beterschap voor je vader! En voor de andere dames, een fijne dag
Vrede zijn met jullie dames, Hier alles goed.. heb even niet zoveel gepost afgelopen dagen.. Hilal: Irritant die mannen he.. wij gaan ook maar 2 keer in het jaar naar mijn ouders omdat hij gewoon geen zin heeft. Ik heb dan geen rijbewijs en ze wonen ook vlakbij Arnhem dus dat doe je ook niet ff met de trein (is 2,5 uur reizen). Anyway, beterschap met hem. Heb even niet de puf om op iedereen te reageren (sorry!). Ga nu weer actief meeposten met Allah's wil!
Peace be with you and Allaah's Mercy and Blessings....(klinkt zoveel mooier dan in het Nederlands : ) ) Het is een hele tijd geleden en ik zie allemaal zusters die ik (nog) niet ken maar met Allaah's Wil kom ik gauw weer dagelijks meepennen. Voor nu even een ego berichtje, ik zag dat een aantal zussies mij missen : D Ik ben inderdaad lekker druk met mijn gezinnetje. Zonder mijn man in het land heb ik alle tijd voor de pc maar nu ben ik al blij als ik tijd heb om mijn mail te checken. We hebben het leuk, alle Lof is voor Allaah. Ik heb een kraamfeestje gehad van een zuster en heb leuke nieuwe zusters ontmoet! Vandaag krijg ik mijn broertje uit NL opvisitie. Kleine Hamza gaat eindelijk 1 van zijn ooms zien in het echie! Met Allaah's Wil, dus ik kijk er erg naar uit. Het weer is mooi geweest afgelopen dagen, echt zomers weer maar vandaag is het zonnetje verstopt achter de wolkjes en waait het nogal hard. Dus we zitten lekker binnen. Mijn man en de kleine liggen te dutten dus had ik even een mooi momentje voor jullie. Ik lees we mee af en toe (wat kunnen jullie kletsen zeg haha) dus ik houd het wel een beetje bij maar van reageren komt helaas niks. Over 2 weekjes is mijn man weer weg en dan kom ik weer in actie met Allaah's Wil. Tussendoor zal ik proberen een kort berichtje te posten (alhoewel, kort komt niet voor in mijn woordenboek, ze worden altijd langer dan gedacht). We Hamza binnenkort laten besnijden met Allaah's Wil, dus dat is wel spannend. Waarschijnlijk over anderhalve week ongeveer. Ik zal jullie op de hoogte houden. Tenslotte wil ik de nieuwe clubzussies welkom heten, leuk dat er zoveel bij zijn gekomen, gezellig clubje! Alle lof is voor Allaah. En ik wil tirtilisko nog even zeggen dat ik ontzettend blij voor je ben. Heel fijn dat je je kleine mannetje nu dicht bij je hebt en dat je stap voor stap steeds beter om weet te gaan met zijn toestand. Moge Allaah swt hem sterk maken en hem een volledige genezing schenken. Amien. Geef hem een knuffeltje van tante Wardi : ) Iedereen een fijne avond gewenst met Allaah's Wil en tot lees. Liefs, Wardi
Wardi: salam zuster, Ik wil je heel veel succes wensen bij de besnijdenis,ik weet nog hoe ik in spanning zat, maar Inscha Allah komt het goed. Tegenwoordig is de genezing proces toch vlotter dan voorheen. Wij gaan Ayoub inscha Allah eind van het jaar laten besnijden, dan is hij bijn anderhalf jaar.
Salam zuster, Wel jammer dat je geen rijbewijs hebt, dat zou het een stuk makkelijker maken, jammer dat je ouders zo weinig zit Ik zou flippen, als ik ze zo weinig zou zien.
Salam zusters, WAt is het hier stil op deze forum??? Sinds gisteren geen reacties meer Ik ben vandaag een dag vrij, moet de rest van de week weer werken, dus ga maar wat in het huishouden doen. Een fijne dag voor iedereen. My Angel
Vrede zij met jullie dames, Marietje, ja idd alle lof aan Hem. Mijn moeder hebben we gisteren afgezet op het vliegveld en vanochtend is mijn man vertrokken, pff wat was de afscheid zwaar joh. Denk dat mijn hormonen er een potje bovenop hebben gedaan. MyAngel, alleen Allah weet wat ik krijg. Meisje of jongen ik ben blij met alles zolang het maar gezond is! het is idd rustig hier, ik dacht weer wat pagina's terug te lezen sinds mijn laatste bericht hier maar niet dus. Het is ook vakantie dus de meeste mama's hebben nu hun handen vol aan de schoolgaande kinderen én de eventuele baby's, dus extra druk. Ariel3, ik hoop het ook i.a. Lijkt me idd niet leuk en al helemaal als het je eerste is. Wardi, moge Hij jullie bijstaan bij het besnijden van Hamza en geniet lekker van je gezinnetje. All, hopelijk gaat het goed met jullie allen en je naasten/kids/baby's. Liefs Roosje
@ Wardi: leuk dat je man er weer eens! geniet lekker van jullie tijd samen! En heel veel succes bij de besnijdenis van Hamza! @ MY Angel: ik ben soms weleens blij dat ik mijn familie niet zo vaak zie (op een paar na natuurlijk ) @ Meryem: ik ga weleens met de trein naar me vader toe als mannetj egeen zin heeft om te rijden ( ze zijn ook allemaal hetzelfde ) is ook 3 uur reizen en idd ergggg vermoeiend.. Vandaag boodschappen gedaan *zucht*, ik heb er zo'n hekel aan he.. van winkel naar winkel.. slager.. en dan kom je weer eens vanalles lekkers tegen .. ga denk ik proberen morgen een cake te bakken zonder ei.. (allergisch voor) zag bij de c1000 1 of ander merk en dat heette ''egg replacer''.. dusja.. valt te proberen.. wil al zoooo lang een keer cake proberen! dus het zou ideaal zijn als het werkte..! nou dat was het weer.. hoop dat alles goed met jullie gaat!
jaa uhh.. niet gemaakt eerlijk gezegd .. ik alle spullen gehaald.. ik thuis.. leg alle spullen klaar.. en me man: waar doe je het in dan ik: jaa uhh... goeie vraag! ik heb nog nooit cake gebakken dus had ook geen cakevorm! morgen maar even kopen dan haha
hahaha, ja een vorm is wel handig ja.. Ik dacht ik kom lekker een stuk cake eten bij Moesje, maar het feest gaat dus niet door Hoe is het verder meiden? Hier een beetje een klungeldag, moet echt even wennen weer aan het miezerige weer, en koud ook :S Gister al boodschappen wezen doen, dus hoefde er gelukkig niet uit.