Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jaaa ik vind het ook heel lastig hoor om contact te maken.. ik weetnie.. als je op school zit enzo gaat het veel makkelijker.. maar nu heb ik er ook veel moeite mee.. familie contact heb ik amper.. dus blijft eigenlijk alleen het contact met me man over.. :(...
    vriendinnen etc. heb ik bijna niet.. ben zelf niet echt zo'n ''ondernemer'' kwa vriendschap haha

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Vrede zij met jullie lieve zusters,

Net een heel stuk getypt en toen begon Batuhan wakker te worden dus voeden etc de pc is over op standby gegaan alles weg :(

Met ons gaat het HMDL goed Batuhan heeft nog wel dalingen maar HMDL hij is baij ons dat is het belangrijkst. Ik snap niet hoe hij zo verslaafds is geraakt aan mij hihi :D hij slaapt absoluut niet zonder mij. Nu had ik hem al ruim een uur op schoot is hij in slaap gevallen heb hem in zijn wieg gelegt en hup daar begint hij weer te brommen grommen persen hihi dat zijn de geluiden die hij maakt in plaats van huilen :D We gaan met de wil van Allah straks voor het ''eerst echt'' naar buiten buiten zh bezoeken om :D ik vind het echt spannend moet wel zeggen dat ik het ook eng vind hoor. Maar met de wil van Allah zal alles goed gaan.

Moesje lastig zo een situatie ik snap echt niet dat ze niet snapt dat hij jou al heeft! :( wat kunnen mensen toch plakkerig zijn zeg jeetje. Ik denk ook zoals meryem zei dat ik mijn man zou laten zeggen dat hij naar de baas stapt als ze mij of hem nog 1 keer zou bellen. En zou dat dan ook echt doen. Trouwens ik woon ook in ZH in R'dam als het goed is, is zoetermeer in de buurt toch?

Hilal meid MasaAllah (weet echt niet hoe je dat vertaald is dat Alle lof is aan Allah?) wat is zeynep een mooi meisje :D hihi echt een super mooie foto trouwens ik ben ook turks ben in nl geboren maar kom oorspronkelijk uit Sivas. En overdie varkensvirus zoals meryem en moesje ook zeggen het komt als het moet. Allah weet het beste we maken ons natuurlijk wel zorgen maar veel kunnen we eigenlijk ook niet als het zo moet dan moet dat

Meryem jij woont ook bij mij in de buurt gezellig :D kom maar een keer met moesje op de koffie als je wilt hihi :D

Roosje lieverd ik hoop dat je kleine nog lekker binnen blijft zitten tot zijn/haar vader komt wat er ook is je kunt altijd op me rekenen dat weet je he (niet dat ik nu veel kan met batuhan en de monitor en de zuurstof fles maar ja :) )

Ariel meid ook ik hoop voor je dat je wel iemand kunt vinden die goed op je kleintje(s) kan passen zodat je, je man bij je bevalling kunt hebben.

Iemand vwneste ons succes maar zei dat ze niet precies wist wat batuhan heeft/had Ik ben met 41wkn ingeleid en heb een mega snelle bevalling gehad de uitdrijving duurde 2 minuten ze noemden het een stortbevalling. Na de bevalling kreunde batuhan heel erg en zijn neus en mond waren heel erg blauw opgelopen. Ze zeiden tjah stortbevalling hij moet bijkomen. De volgende dag mochten we naar huis het enige probleem wat hij had was zijn temp dus ik moest hem met 2 kruiken in bed leggen. de derde dag kwam de vk om bloed af te nemen voor de hielprik en zei dat Batuhan wel HEEL erg geel was en dat ze ook bloed ging afnemen voor de bili (dat geel zien) inlater werd ik gebeld dat batuhan naar het zh moest om opgenomen te worden en onder een baluwe lamp moest. Geen zorgen maken zeiden ze komt heel vaak voor. Ik huilen, huilen maar ok daar gingen we en de volgende dag dronk batuhan zijn flesjes niet meer hij werd niet wakker hij bewoon zijn armen en nek helemaal! niet meer. En was heel erg slap. Dus toen hebben ze een ct scan gemaakt om te kijken of er iets was in zijn hoofdje. Tuurlijk verwacht je niks ergs want ze zeiden kan ook komen door de stortbevalling. Ineens kwam de arts en die blik dat vergeet ik nooit meer. Hij zei we moeten nu gelijk met spoed naar de intensive care van het sophia kinderziekenhuis want uw zoontje heeft een hersenbloeding die naar (rechts/links? ) weet het niet meer oploopt we moeten nu meteen vertrekken. Het enige wat ik vroeg (tuurlijk weet alleen Allah dat) maar ja als mens ijnde vraag je het je toch af. Is het levensbedreigend raak ik hem kwijt.? de arts: ........... mevrouw het is helaas zeer ernstig vandaar dat we nu moeten vertrekken. ik dacht dat ik dood ging alles om me heen draaideik dacht dat ik flauwviel ik kon niet meer ik begon echt keihard te huilen normaal huil ik nooit hardop en helemaal te trillen. Later zijn we naarde ic gebracht en daar kwamen steeds meer ''problemen'' bij batuhan stopte in zijn slaap met adem halen. Hij vergat door te ademen of ademde zo oppervlakkig dat zijn zuurstof heel erg zakte en hij op mijn schoot eerst heel slap daarna helemaal blauw opliep en later heel bleek werd dat is als moeder zijnde zo erg om te zien daar zit je dan. Je kan niks het enige wat ik kon doen was smeken, smeken aan Allah om mijn zoontje te genezen en hem niet bij me vandaan te nemen. HMDL ligt hij nu naast me maar nu ik dit typ lopen mijn ogen weer helemaal vol. Het doet nog steeds zo veel pijn. hoe hij daar lag aan allerlei draden snoeren slangetjes. Dat hij niet wakker gemaakt kon worden dat hij steeds achteruit ging aan de beademing moest. dat hij hele erge krampen heeft door zijn niersteentjes. Maar hmdl alle lof is aan Allah we zijn Allah zooooo dankbaar dat is niet in woorden te uiten!

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

@ Tirtil: jaa me man heeft het al tegen zijn baas gezegd!! die heeft die vrouw erbij geroepen en toen gaf ze toe dat ze verliefd op hem is..!! dus die vent zij: jaa kan niet en bel hem alleen nog maar als het met werk te maken heeft.. nou ze belt wel 1000 keer en het heeft nooit met werk te maken!! maar we gaan als Allah het wilt binnenkort toch verhuizen.. dus dan zijn we ook meteen van haar af!

Spannend dat je strakjes met Butahan naar buiten gaat!! Met de wil van Allah gaat alles goed meid! en over Butahan zijn verslaving.. ja logisch toch als hij zolang zijn moeder heeft moeten missen.. hij heeft tijd in te halen.. arme mannetje heeft ook al zo veel meegemaakt..!

enne.. wat hoorde ik nou meryem.. gaan we bij tirtilisko op de koffie?!! :D leukk..!

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ow ja idd had je verteld ja dat jullie al hadden gezegt :( grr ja wat kan je meer he verhuizen zaljullie wel goed doen maar miss blijft ze toch wel doorbellen. :( en dat ze ook echt zegt van ja ik ben verliefd op hem :( dat ze zich er ook niet voor schaamt:( dat ze zo plakkerig is. Maar met de wil van Allah zijn jullie snel van haar af.

gezellig op de koffie :D (niet dat ik koffie lust maar hihi :p ) ik ben toch elke dag thuis dus :D

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :( jammer dat de foto van batuhan zo wazig is weten jullie waardoor dat kan komen. Want in het groot is er niks mis mee

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

waarschijnlijk komt dat omdat de foto zo klein is geworden.. dan word hij inderdaad wazig..!

oja.. ik lust ook geen koffie hoor.. thee dan maar? ;)

7. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    wel met baklava's dan he ;)

8. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hallo damens,

Wat vind ik het leuk om hier te schrijven. Omdat ik ook altijd thuis ben zit ik om de uur te kijken of er nieuwe berichten zijn :oops: :oops:
    Niks te doen veder :) :)

Tir@ Jou kleine batu is ook heel erg knap :baby: 41 kere MassalaH...
    ben benieuwd hoe het is gegaan de eerste keer naar buiten samen met batu??
    Mag ik niet komen dan (op koffie) :rolleyes:

Moesje@ Ben benieuwd wanneer die cake gaat maken :rolleyes:
    Ik ga ook niets doen met koninginnendag.. Manlief gaat werken tot 5 uur.

Meryem@ Ben ook iemand die bijna geen contacten heb in Den Haag. 2 vriendinnen. Veders alleen mij man. Ik ben wel iemand die snel met iemand vrienden kan zijn.Alleen er zijn weinig mensen om me heen :)
    Schoonouders zijn een diepvries ( die komen nooit) ze verwachten alleen ons ( in 6 maanden 1 keer langs geweest voor haar kleindochter)
    Ouders wonen in arnhem
    Mijn eigen zussen hebben, om onzin geen contact met mij..

Ik leef voor mij gezinnetje!

Sakinah@ Hoe is het meid?

9. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Salaam lieve dames,

@Tirtilisko: Meid een hevig verhaal hoor, maar hmdl is het goed gekomen!
    Maar wat was achteraf de oorzaak?? Had jij een probleem met je bloedplaatjes?? En je baby had dan vast een probleem met zijn trombocyten denk ik als ik het verhaal hoor!
    Ik heb zelf een zeer gecomlpliceerde zwangerschap achter de rug,bij mijn eerste zoontje is ook na bevalling een bloeding in het hoofd ondekt! Hij is met een keizersnede geboren, want als het via de normale weg ging, dan had hij nu niet geleefd!
    is jou verteld dat je bij een evt zwangerschap met een keizersnede moet bevallen??
    Ik ben wel erg benieuwd!
    Moge allah hem beschermen!
    Geniet van alle momenten!!

@Moesje: ja helaas heb je ook bepaalde families waar je niet veel aan hebt!
    je mag een cake vorme van me hebben ;) , heb er wel 8 liggen hahahahaha, ben echt een bakgek!
    en trouwens die gekke, gestoorde collega van je man, heeftie geen leven?? Meid ik had het geweten, ik had haar wel even mooi persoonlijk opgezocht en haar even verteld wat ik er van vond!
    Een nieuwe nummer nemen??? Allah istar, sommige mensen zijn wel heel erg laag gezonken!!!

@Hilal: ws de tandjes idd, als ik het zo lees! wees blij, want ze zijn niet op hun best als die tandjes doorkomen :( En jammer hoor van je zussen! wala hawla wala qwata ila bilah. :( Je kan zoveel met elkaar delen :(

@Ariel: ben je nu zwanger??? kan dat niet terug halen!
    maar ik ben ook erg gelukkig met mijn 2 boys! Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik geen moeite heb, met het feit dat het geen meisje is geworden.
    iedereen zeurt in mijn omgeving met, nou kom op, nu voor een meisje gaan,alsof je dat zelf bepaalt!
    Maar ik vrees dat er bij mij geen 3de zwangerschap meer komt :( :(
    Wij gaan Ayoub INSCHA ALLAH in november besnijden dan is hij 1jaartje en 3 mnd.
    Waar zit je persies in frankrijk?

@Roosje: inscha allah is je man er gewoon bij! doe het rustig aan, en neem je rust!!!!ga vooral niet zitten stressen! want daar krijg je zeker ook hartkloppingen van!!En zo te lezen ben heb je last van oefenweeen!!

De rest van de dames,wens jullie een fijne avond!
    Voor de gene die het nodig hebben, een dikke knuffel!

Liefs
    My Angel

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

neeee ze heeft duidelijk geen leven.. maar ze is echt zo achterbaks heh.. vorige keer kwam een turkse collega erachter dat ze rookte.. vroeg ze dat aan haar.. heeft ze 3x op Allah gezworen: nee ik rook echt niet..

ze staat op.. ze pakt wat uit haar zak.. vallen er niet 1.. niet 2.. maar 3 aanstekers uit haar zak..!! :confused:

dusja.. ze krijgt vanzelf wel wat ze verdient!!

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    jeetje meiden hihi het is echt niet meer bij te houden gewoon hier.. wat is het druk geworden..en nog steeds vind ik het forum zwaar en zwaar irritant..dus ik lees soms wel bij maar krijg echt geen zin om nog erg actief te zijn hier..ben geloof ik de enige die hier erg last van heeft hehe..

Misschien een meeting bij tir wanneer ik in nederland ben hihi :D
    met de wil van Allah, ik zou echt graag bij je op bezoek gaan joh tir..maar lijkt me zo'n wereldreis met 2 kids..denk niet dat het mogelijk is..met de bus en trein en dan weer ander vervoer..hehe..

oh trouwens wardi, heb echt wat aan je dagboek voor moslims. Ik heb het een beetje aangepast voor mezelf (ook omdat ik de arabische termen niet helemaal begrijp enzo hihi) en ik houd het nu ook helemaal bij voor mezelf. is toch een steuntje in de rug..en als je savonds naar bed gaat en je ziet allemaal streepjes in de rij van die dag..dan weet je dat je weer tevreden naar bed kunt gaan.. op naar een nieuwe dag met de wil van Allah:)

12. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Selamm damens,

Er zijn weinig online vandaag hier, geloof dat er hoop naar een braderie zijn gegaan ofzo.
    Ik niet hoor! ben lekker mijn keukenkastjes schoon gaan maken. En de balkon goed schoongemaakt.
    En dan effe met de kleine naar buiten ( kleine boodschappen gaan doen). Nu zit zij lekker te spelen in haar box en ik effe uitrusten. Verveel me wel een beetje..
    Onze papa komt ook niet eerder dan 5 uur thuis. phuffff...

Liefs Hilal

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oh gut en ik denk waarom krijg ik geen respons op mijn mails enzo..het is koninginnen dag!!!

14. MY Angel

Salam dames,

Anybody home?????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    Wel erg rustis op deze forum :eek:

fijne avond verder.

Liefs

15. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Ben zo verdrietig :(

Gisteren zijn er 9 turkse militairen om leven gekomen door Teroristen ( PPK)
    Vanmorgen de hele tijd gehuild om onze militaire.

Ben ik het even vergeten. Hoor ik op tv dat er een aanslag is gebeurt in Apeldoorn.
    Er zijn al 5 doden. Een er van was zwanger :(

De verdachte woont ook nog waar ik 13 jaar heb gewoond. Zo ken ik hem ofzo :(

Ik wil veel dingen zeggen voor de slachtoffers maar ik weet totaal niet hoe ik het moet vertalen in NL. Daarom hou ik het hierbij.

Fijne avond.
    Tot morgen

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heej dames! wat een gedoe zeg vandaag!! Aanslag op de koningin geweest.. varkensgriep in NL gesignaleerd..
    Heb heel veel medelijden met de nabestaanden..

Hier vandaag naar de braderie geweest, was zo druk dat ik toch maar naar den haag stad ben geweest.. even een broek gekocht.. ennnnn raad is van wie we een sms kregen toen we terugwaren?!! stond erin: hoii was je net in den haag stad??
    tsjonge jonge jonge.. :D ik heb nog even mijn haar laten knippen (kon eindelijk een keer bij een kapper terecht, afgesloten ruimte etc.)
    Ik hoop dat jullie allemaal ook een gezellige dag hebben gehad, ondanks wat er vandaag allemaal is gebeurd!!

Lieeeeefssss moi!

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vrede zij met jullie dames,

Hier alles oke, gister even wezen wandelen en inderdaad ook even langs een braderie geweest hier in de buurt. Was ook erg ontdaan over het gebeuren van gisteravond, de foto's van dat kleine meisje wat je door de lucht zag vliegen en later dubbelgeklapt op straat lag krijg ik niet meer uit mijn hoofd.

Tir: Zou heeel graag een keertje willen afspreken met de meiden hier.. Met Allah's wil gaan we dat een keer regelen. Natuurlijk ook wanneer je wat zekerder bent met Batuhan ;)

Moesje: Was dat nou van 'haar' dan, die sms? Ze zou toch niet meer smsen? Je man moet echt een ander nummer nemen joh, gedoe hele tijd. Is je kapsel een beetje leuk? Ik ga inderdaad ook nooit naar de kapper, mijn man knipt mijn haar maar dan is het dus gewoon een recht kapsel.. vind laagjes ook wel leuk, moet eens kijken of er hier in de buurt iets is voor moslima's.

Ik ga even fliiiink opruimen hier want het is echt een rotzooi, kom tussendoor wel weer koekeloeren.

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ja leuk meiden :D een meeting bij mij hihi want zoals jullie weten kunnen wij niet echt naar buiten met batuhan. trouwens pffffffff wat er woensdag is gebeurd :( we moeten natuurlijk ook zo een kleine tank met zuurstof meenemen. dus mn man dat ding aansluiten met de kraan en aanzetten blijkbgaar ging er wat mis want dat hele ding ineens een mega lawaai de zuurstof kwam er echt in een vaart uit mijn man gelijk rennen met die tank naar een andere kamer want batuhan en ik waren er bij. Gelukkig!!!!!!!!!!!!!!! was er geen vuur anders was het echt ontploft maar die schrik dat geluid wow! dat vergeet ik echt nooit meer. En ik heb echt geluk gehad want ik dacht ik regel alles voor dat mn man komt zodat we gelijk weg kunnen. Als dat mij was overkomen waar mn man niet bij was denk ik echt dat ik :D van de schrik nu hier niet aan het typen zou zijn hihi

Trouwens hilal tuuurrrrrrrrrlijk mag jij ook komen :D (basimin ustunde yerin var) uff hoe vertaal je dat :D help me ff hilal :D

19. MY Angel

Jee meid, snap dat je geschrokken bent....das geen leuke geluid om te horen als je het niet kent!

Heeftie de kraan te veel doorgedraaid bij het openen?
    En heb je de zelfde fles gewoon gebruikt?

20. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    selam damens,

Het is weer heerlijk weer vandaag :D Heb net even gestreken. Kleine huishouden gedaan.
    We gaan vanmiddag naar arnhem. eindelijk!! Ik ga ook mijn net geboren nichtje zien ( de 5de kind ) van mij broer :D .

Voordat wij naar arnhem gaan, gaan we langs een autobedrijf, mij man wilt graag een nieuwe auto aanschaffen, maar ik weet niet of ik wel wil i.v.m financiering. Auto kost veel phuff..
    We hebben een transporter van mij schoonvader, die mogen we van hem daarmee ruilen. Als we een goeie prijs krijgen voor ons auto, en de over gebleven geld willen we lenen via bank. Maar we zitten al zoo krap. Hoe moeten wij maandelijks dat geld betalen! Maar mij man luistert gewoon niet. phufff hij is echt gek op luxe auto's, dus wat ik zeg gaat bij hem een oor in ander oor eruit. Ben bang dat hij later spijt krijg, maar dan is het al voorbij.. En dan moet ik ook werken. En dat wil ik helemaal niet, nogal niet voor een autoschuld :evil:
    Ben benieuwd!

Tir@ meid wat zal je geschrokken zijn. Goed dat er geen vuur enzo bij was..
    Dankje wel, zeker als er zoiets wordt gedaan kom ik :)
    We vertrekken wel met moesje samen (we wonen vlakbij) , halen we meryem op en dan naar jou :D

Moesje@ Die vrouw spoort niet joh! Hoe durf ze! Ook nog een sms te sturen.

Zusters sorry als ik veel heb geschreven over mij privetoestand. Maar vind het fijn als ik ergens mij verhaal kwijt kan! Gewoon zeggen hoor als je er aan geiriteerd wordt, hou ik er mee op :)

Fijn weekend.
    Hilal

Deel Deze Pagina