jaaa ik vind het best zwaar.. werk in de ouderen zorg.. met demente bejaarden die niet meer kunnen lopen etc. dus het is veel til en sjouw werk.. en 9 van de 10 keer moet je het nog alleen doen ook!! werk jij ook of ben je een thuisblijf mama?
vrede zij met jullie allen!! @nazli: welkom meid! alle lof aan Allah dat je zoontje alweer bijna 1 jaar is! gaan jullie het 'groots' vieren al het zover is?? @lana: gefeliciteerd met je 5-jarig huwelijk! alle lof aan Allah!! @tirtilisko: wat een zorgen blijf je houden om je mooie mannetje, moge Allah jullie steunen met alles!amien! en heb je inmiddels de bloeduitslagen gehad? op de foto's te zien, groeit hij flink, alle lof aan Allah! het is een schatje om te zien!!! @moesje: ja de zorg.....altijd druk he! en in je eentje op een PG-afdeling...pittig hoor!denk je wel aan jezelf meid!! @hilal: lastig he, als je aan niets toe komt...ik heb ook van die dagen, dan denk ik aan het eind van de dag...wat heb ik nu gedaan??alleen maar druk met yasmina,hihi! zoals iemand al schreef misschien is het een fase dat ze zo aanhankelijk is?! moge Allah je steunen, amien! @mommytobe: jammer dat je niet meer meeschrijft, wie weetover een tijdje wel weer??? alle goeds toegewenst, met de wil van Allah! hier gaat alles zijn gangetje, alle lof aan Allah! yasmina is de laatste tijd ook erg vroeg wakker....maar gelukkig slaapt ze bijna elke nacht zonder wakker te worden, alle lof aan Allah! ze heeft ontdekt dat ze fruit en groentehapjes met flinke kracht kan uitspugen....liefst richting pappa of mamma....hihi, dus af en toe heb ik brocolli in mijn haar zitten of worteltjes op mijn trui....whahaha! trouwens....over 3 maandjes is het alweer ramadan...alle lof aan Allah...wat gaat de tijd toch snel, vorig jaar deed ik niet mee i.v.m. zwangerschap... dit jaar zijn het lange dagen maar met de wil van Allah lukt het ons allen! nou zusters, een fijne dag en een kus aan alle kids!! umm yasmina
Hoi damens, Ik wil niet te snel blij zijn maar, vandaag sliep zeynep door tot 8.00 =D> Ik geloof dat ze een fase had ofzo. Ben benieuwd hoelaat het morgen wordt. Heb vandaag schoongemaakt. Veder niks bezonders. jammer dat er paar meiden weg zijn gegaan. Ik vind dat het best redelijk te volgen is hoor deze topic. Zoooo veel wordt er ook niet geschreven. Marietje@ Je hebt gelijk bijna Ramadan. Tijd vliegt gewoon. Vorig jaar heb ik ook niet mee gedaan i.v.m zwangerschap. Insallah dit jaar weer wel. Moesje@ Zoo zwaar werk ''zucht'' wordt je dan ook goed voor betaald O O Nazli@ je bent turks geloof ik? Ben benieuwd welke stad? Kus hilal
Meiden even een vraagje de meiden die afgelopen Ramadan niet hebben gevast hebben die het al ingehaald? ik nog niet maar ben dan ook pas in feb bevallen en de situatie van batuhan na de bevalling kennen jullie allemaal dus eerlijk gezegd niet echt aan gedacht Ging even vanaf de eerste blz terug lezen van dit topic leuk joh! verheug nu al op de ramadan van dit jaar met de wil van Allah. En ow ja Layla die heeft altijd van die heerlijke recepten en veel verschillende dingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heeel veel weet dus meiden met lekkere recepten kom maar op (vooral turkse recepten) we hebben nu inmiddels al wat turkse dames dus hihi kom maar op En lalyla had jij nou een site met je recepten? kan je me die even pben
Hilal jij hebt al lekker schoongemaakt lees ik, nu ik nog hahaha het is een echt mega troep hier in huis heb vandaag eiugenlijk haast niks gedaan ja alleen met Batuhan gespeeld en met hem geslapen. En ben nu patates yemegi aan het maken (eten met aardappels) pfff ik heb echt even een schop nodig om op te staan moet echt opruimen
owh dat is best zwaar zeg. ik ben thuisblijf mama, maar ben op zoek naar werk. het is zo genoeg dat ik thuis gebleven ben.
hihi wat toevallig gaan jullie dit jaar nog op vakantie? en als jullie gaan hoe doen jullie dat een paar weekjes sivas en daarna karaman hihi lijkt me wel leuk heb je vakantie op twee verschillende plekken
nee wij gaan dit jaar niet, we willen weer terug keren naar nederland, dus daarvoor hebben we geld nodig. normaal gaan we 4 weken op vakantie dus 2 weken in sivas en 2 weken karaman. alleen ik verveel me zo in sivas, omdat ik daar niet veel mensen ken, maar in karaman dan weer niet. en gaan jullie op vakantie?
ow ja had je al gezegt ja dat jullie weer terug wilden naar nl. ja als je niemand kent zal je je vast wel vervelen hihi ben je wel eens naar sizir geweest naar die selale daar ik vind het daar zo mooi hihi Wij gaan nit op vakantie batuhan is net bijna 4 weekjes uit het zh (wat gaat de tijd mega snel joh ) en hij ligt nog steeds aan een bewakings apparatuur dus ik denk dat het niet zo slim is maar dat het ook sowieso niet mag van de artsen. en financieel redden we een vakantie ook niet op dit moment ik hoop dat als alles goed gaat met batuhan en financieel ook dat we met de wil van Allah volgend jaar wel kunne gaan