Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

oeee dames wat is het forum weer mooi geworden!!! veeeeeeeeel beter haha..

Roosje hoe gaat het met je?? ben benieuwdd ;)

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vrede zij met jullie zusters,

Marietje, ja alweer 3 dagen vandaag. Als je je op de uitgerekende datum foccust dan valt het idd zwaar tegen maar gelukkig is dat gecompenseerd met een makkelijke bevalling voor jou. Ik heb altijd in mijn achterhoofd gehouden dat het 2 weken later kan worden, mentaal heb ik er geen problemen mee alleen mijn lichaam blijkbaar wel en vandaar dat het zwaar is.
    Fijn dat Yassmine goed slaapt alle lof aan Hem, en dat je halalvoeding potjes hebt gevonden.

Moesje, ja veel mooier dan de vorige. Hij lijkt op de eerste alleen nieuwere versie, en sneller gelukkig. Hoe gaat het met jou?
    Hier z'n gangetje alle lof aan Hem, nog geen gerommel hier.

Wat is het stilletjes hier zeg...

3. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2523 Hana84, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    Wat leuk er zijn hier ook paar moslima's op zwangerschapspagina, Haaai meiden ik zal me effe voorstellen mijn Naam: Hana 25 jaar oud mijn afkomst is somalisch, wij zijn niet-Nederlandse tekst verwijderd deze maand begonnen met zwanger worden. wel duimen voor mij he ;). ik hoop dat ik hier veel ervaring zal opdoen.

groetjes

Han

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    marietje, wat handig dat je halal voeding hebt gevonden! die dingen komen altijd wel van pas.
    als ik met de wil van Allah een kindje krijg zal ik je weer eens vragen waar die winkel is haha.

roosje, spuiten ging was weer eng zoals je weet haha, en straks (halfuurtje) moet ik weer! oewww ben nu al zo zenuwachtig.
    maar met alle lof aan Allah lukt het als mijn man bij me is vrij goed, gelukkig.

wat ik me ook afvraag is dat veel meiden allemaal zeggen het spuiten went, maar wanneer dan??!! haha ik vind het nog steeds zo moeilijk

er was vandaag braderie hier, was super gezellig.
    de kleine is voor het eerst in de draaimolen geweest, ze vond het super intressant allemaal.

hoe gaat het met de rest?

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hana welkom hier! met de wil van Allah zullen jullie gauw zwanger worden! ik zal voor je bidden.

6. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2526 Hana84, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    Bedankt mounia niet-Nederlandse tekst verwijderd ik hoop dat het gelijk raak is hihihi. wat heb je toevallig mooie naam hoor je niet elke dag.

Gr Han

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hana, ik hoop het ook voor je! dank je wel, ik vind het ook een mooie naam haha

8. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    #2528 Ummy, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2009
    hello lady´s!

moesje: ja is idd een mooi forum geworden, alleen mijn banner is verdwenen,hihi, dus zal weer ff een nieuwe opzetten!
    is t al wat rustiger voor je?

roosje: ja kan mij voorstellen dat het zwaarder wordt voor je lichaam, je 'sjouwt' toch een kindje en een dikke buik mee, heb je ook last van vocht?
    ik kreeg die laatste dagen zulke opgezwollen benen en ook een dik hoofd,haha, en na het persen was dat nog erger,als ik nu foto's terug zie van net na de bevalling, denk ik jeeeeh wat een dikke kop,
    is allemaal weer goed gekomen hoor,haha!
    met Allah's wil heb je snel je kindje in je armen!
    sterkte!!

hana: welkom zuster!!
    wat spannend voor jullie, moge Allah jullie belonen met een kindje, amien!
    en leuk een somalische zuster, mijn man is ook somalisch!
    woon je al lang in NL? mijn man zo'n 10 jaar en is al aardig gewent aan NL al blijven sommige dingen wel moeilijk.
    alle lof aan Allah hebben wij een dochtertje van ruim 6 maanden, die wij somalisch/ NL opvoeden, ook qua taal, met Allah's wil!

mounia:
    is goed zuster, let me know!
    lijkt me ook eng hoor dat spuiten, maar er zijn idd vrouwen die zeggen dat het went,
    net als diabetespatienten die zichzelf insulinne spuiten, die voelen het op een moment niet meer.
    moge Allah jullie bijstaan niet-Nederlandse tekst verwijderd!
    braderie is altijd gezellig he, zeker met kleintjes, gaat alles goed met je pleegdochtertje?

morgen moet yasmina weer naar het CB, ik weet dat ze wel gegroeit is maar blijft altijd weer leuk om te zien hoeveel ze precies weegt en hoe lang ze is.

fijne avond!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hana, welkom meid. Moge Hij jullie gauw zegenen met een wonder, amen.

Mounia, bij mij wende het al gauw na een keer of 3 spuiten dan heb je het onder de knie en is het weer 'normaal' (voor zover je het zo kan noemen haha). Leuk dat je pleegje het naar haar zin heeft gehad in de draaimolen.

Marietje,
    heb gelukkig geen last van vocht vasthouden dus geen dikken voeten/handen/hoofd hier. Ik hoop het ook met de wil van Hem! Dank je...

10. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2530 Hana84, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Hoi meiden,
    bedankt voor jullie warme welkom moge allah jullie zwangerschap vergemakkelijken en jullie kroost op laten groeien tot waardige moslim.

Marietje - Ik woon nu in NL 13 a 14 jaar ongeveer. En wat leuk dat je getrouwd bent met een landgenoot van mij,en kan je ook paar somalische woorden? hahah. Jullie hebben vast een mooie dochter ik ben gek op gemixt kids;)

Roosje succes met je zwangerschap de laatste loodjes wegen het zwaarst.

ooh ja jullie vinden vast niet erg om jullie namen ook in mijn vriendenlijst toe te voegen toch??:D

Groetjes Han

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    marietje, dank je wel meid! ja alles gaat super goed met mijn pleegkindje, en ik geniet er ook ontzettend van.
    hoe was het bij de CB?

roosje, oke, nou ik denk dat ik nu wel een beetje gewend ben want gisteren had ik die spuit binnen 1 minuut erin! :D wauw wat ben ik trots op mezelf, me man zat ook echt te kijken van huh zo snel, meestal zit ik zeker een halfuur te klooien haha.
    hoe voel jij je verder?

hana, ik heb je als het goed is toegevoegt aan m'n vriendenlijst :)

nou volgens mij beginnen die spuiten goed hun werk te doen haha, want gisteren voelde ik me zo emotioneel, ik zat tv te kijken en de reclame kwam en huppa de tranen kwamen zomaar opzetten haha

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Peace dames,

Hana, amen op je smeekgebed. Dank je. Heb geen verstand van vriendenlijst dus weet niet waar je het over hebt.

Mounia, zie je wel dat je het kan. Ben ook trots op je! Met mij gaat het goed alle lof aan Hem.

Tirti, laat wat van je horen!

Liefs,

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    elif, ik hoop dat je dit leest, maar ik had je een pb terug gestuurd, maar ik zie hem niet in mijn postvak uit, heb je hem wel ontvangen?

roosje, dank je wel! :)
    mooi dat het goed gaat, en goed uit te rusten he schat, je hebt straks al je kracht nodig.

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Roosje schat ik weet niet wat ik moet vertellen. Ik voel me eigenlijk niet zo goed gisteren moesten we naar het zh met Batuhan voor controle ze blijven nog steeds zeggen dat ze denken dat hij epilepsie heeft. Vrijdag krijgt hij weer een EEG (hersenactiviteitenonderzoek) maar dat is maar een moment opname van een uur dus hij gaat ook in het sophia kinderziekenhuis een 24 uurs controle krijgen. Maar dat is het niet alleen er is gisteren ook bloed afgenomen voor een gen onderzoek voor het prader willi syndroom. Ik heb jullie smeekgebedes heel erg nodig... Weet niet hoe ik me anders moet verwoorden ik vertrouw en blijf vertrouwen in Allah.

als jullie willen weten wat het prader willi syndroom is:

Prader-Willi syndroom

en de uitslag duurt nog min 3 weken

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    tirtil, lieve schat ik heb je al telefonish gesproken maar ik wil hier ook nog even zeggen dat ik veel smeekbedes doe!
    ik denk heel veel aan jullie, ik hoop dat die 3 weken snel om zijn, ik snap dat je nu veel piekert, je wil zoo graag weten wat er nou is met je kleine schat.
    een hele dikke kus schat, en je weet ik ben er voor jullie he!ALTIJD

16. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2536 Hana84, 9 jun 2009
    tirtil ik zal voor je bidden meid en moge allah jou geduld snel belonen, niet-Nederlandse tekst verwijderd

Gr Han

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Je afwezigheid hier gaf me al een gevoel dat er iets is. Ik hoop dat die 3 weken gauw voorbij zijn en dat de uitslag positief is, ben verders ff sprakeloos. Moge Hij jullie door deze beproeving heen slaan en jullie bijstaan, amen.

Meid vertrouw op Hem!

Mounia, ik zal zeker rustig aan doen meid.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He, wat een leuk topic!
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier zomaar binnen val.
    Ik ben een Nederlandse moslima, met een Turkse man.
    Lijkt me leuk om met andere moslimas contact te hebben op het forum.
    Ik ben nog redelijk nieuw in de Islam (bekeerd sinds een klein jaartje) en moet nog veel leren en wie weet leer ik ook weer uit dit topic.

Als jullie liever geen nieuwkomers hebben snap ik dat wel, zou het wel jammer vinden!

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Duchess, welkom hier! en tuurlijk willen wij nieuwkomers! :)

roosje, goed zo meid, ik denk aan je en zal bidden voor een voorspoedige bevalling voor je!

20. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2540 Hana84, 9 jun 2009
    niet-Nederlandse tekst verwijderd duchess
    welkom hier, ik ben zelf geboren moslima maar dat wil niet zeggen dat ik alles weet over de geloof ofz, ik kan zelf ook nog veel leren:D.heb je vragen stel ze gerust en wees welkom hier.

ooh.. ja ben je zelf bezig met zwanger worden of heb je al een kindje?

Gr Han

Deel Deze Pagina