Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    #2541 Duchess, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2009
    Bedankt ik voel me al helemaal thuis. ;)

Wij zijn helaas al 3,5 jaar bezig om zwanger te worden.
    We weten nu sinds een maand of 4-5 dat ik PCOS heb en we zijn nu in de 2e ronde met Clomid. Vorige ronde 50mg niet aangeslagen, deze ronde 100mg en moet a.s. vrijdag voor de eerste follikelmeting. niet-Nederlandse tekst verwijderd slaat het deze keer wel aan.

En ik weet gelukkig dat er veel moslimas zijn die ook niet alles tot in de puntjes weten hihi. Dat zorgt ervoor dat ik me er ook niet voor schaam. Alles moet je leren toch!

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    duchess, ow wat spannend voor je meid! ik hoop dat deze ronde zal slagen! ik ben nu ook bezig met een behandeling (icsi) en ik heb donderdag de eerste echo, spannend dus allemaal.

en niemand is perfect (door elke boom waait wind) leren moeten we altijd blijven doen ;)

3. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2543 Hana84, 9 jun 2009
    wat spannend voor jullie dames,
    ik zal voor jullie beiden duimen:).

niet-Nederlandse tekst verwijderd dat je bekeerd bent meid vooral in deze huidige tijd waar de islam in kwade daglicht staat.

en ja hoor mee eens we kunnen altijd van elkaar leren!!!

Gr Hana

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hana, dank je wel meid!

5. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    wat vinden jullie van de buikbanden op www.buikbanden.com, ik vind vooral die met het voetjes so cute....

jammer dat je hier niet een afbeelding kan plakken

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ff een update dames:

Mijn vliezen zijn gebroken, de vk komt straks naar het hartje luisteren.
    Ik heb krampen die nog te verdragen zijn, ik ga nu ff liggen.

Jullie horen nog van me.

Doei!

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

welkom duchess!!

En Roosje!!!!!! wat een goed nieuws!! Moge Allah je een voorspoedige bevalling geven en dat je kindje als Allah het wilt helemaal gezond te wereld komt!! Succes meid ik zal aan je denken!!

8. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    :$ Zwangerschap is begonnen spannend!!!!! blijf puffen he.....moge allah voor je vergemakkelijken meid sterkte.
    tot na je zwangerschap

Groetjes

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    #2549 KanjerB, 9 jun 2009
    Roosje owwwwwwwwwwwwwwwww spannendddd zit hier echt van en wat za ze nu doen. heeft ze veel pijn, hoeveel cm ontsluiting heeft ze, kan ze het allemaal nog aan enz enz ik wil je bellen maar ben bang dat je nog geen weeen hebt die heftig zijn en je net slaapt voor een paar uurtjes rust en dat ik je dan wakker bel terwijl je net in slaap bent gevallen. Owwww hoop dat het snel morgen ochtend wordt kan ik je gelijk bellen. Moge Allah je een makkelijke bevalling geven en een heel gezond kind. niet-Nederlandse tekst verwijderd

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hana84 hihi dat van dat puffen he hahaha ik werd helemaal gek toen de verpleegster steeds zei neeeee niet zo maar puffen. Op een gegeven moment gilde ik het uit van wat puffen ik kan niet puffen doe jij dat maar als dat zo makkelijk is ik verga hier kom jij steeds zeggen dat ik moet puffen laat me met rust. Hahaha het was echt alleen maar gillen wat ik deed en dat terwijl ik echt rustig ben. Maar wat ze zeggen van als je kind geboren is echt he alle pijn is weg geen weeen meer natuurlijk echt zo bijzonder. Met de wil van Allah zullen jullie ook snel jullie kindjes in jullie armen sluiten.

trouwens heb ik jou al welkom geheten (zeg je dat zo? ) iig welkom meid hihi leuk weer wat gezelliger

11. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    lieve roosje, wat spannend!!!!!!met de wil van Allah gaat alles goed/ is alles goed gegaan, ben heel benieuwd meid!
    dikke knuffel!!!!

12. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    hallo meiden!

mounia: alles was oke op cb, ze weegt nu bijna 8 kilo en ze doet t verder prima volgens cb-arts, ze vond haar erg druk en bewegelijk,haha, yasmina is ook een echte wiebelkont, alle lof aan Allah! alvast veel succes morgen hoor, weer een spannende dag voor je, ik zal dua voor je doen!!

hana: yasmina lijkt sprekend op haar pappie, dus het somalische bloed is toch sterker,haha! ik spreek wel wat woorden somalisch ja, al begrijp ik ook best veel omdat ik de taal veel hoor, en verder ben ik al aardig thuis in de somalische keuken, ik eet zelfs banaan bij mijn rijst en vlees,haha!
    ben je zelf getrouwd met een somalier? en heb je nog familie in NL?

tirtil: jeetje meid, wel 'heavy' hoor betreft dat syndroom , moge Allah jullie bijstaan amien! en sterkte met het wachten op de uitslag! hoe gaat het verder met batuhan?

duchess: welkom zuster! en alvast veel succes voor vrijdag, moge Allah jullie bijstaan,amien!

nou zusters ik ga alvast wat koken, ik heb straks avonddienst, dus zorg dat alles klaar staat voor manlief en dochter.

dikke kus

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    roosje, whaaaa wat spannend!!!!!! ik denk nu het zelfde als wat tritil zegt , wat zou ze nu doen? hoeveel cm ontsluinting? enz enz enz Ik wens je HEEL VEEL kracht toe! ik denk aan je lieverd! oow wat ongelofelijk spannend!!!!

marietje,dank je wel! en Alle lof aan Allah dat je meisje het zo goed doet! :)

gisteren weer binnen 1 minuut gespoten :) pfoe het begint nu eindelijk te "wennen" (maar het blijft eng hoor hihi)

14. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Halo dames!

aaaaaah Roosje! spannend. ik hoop dat je nu je kindje al lekker in je armen hebt! ik en echt benieuwd. heel veel kracht en sterkte toegewenst en met Allahs wil zal het goed verlopen!

nou dames.. ik ben echt ziek! aan het snotteren en hoesten! ik voel het zelfs in mijn tanden haha. Sarah heeft het ook te pakken. wel zielig hoor ze moest vannacht zo huilen. ze was gefrustreerd dat ze niet door haar neus kon ademen. en de neusspray is helemaal een ramp! ze raakt helemaal in paniek als ik alleen al dichtbij kom met dat ding..
    nou ja komt als Allah het wil wel weer goed.

Ik ga maar weer even wat doen en ik spreek jullie i.a. snel weer.

liefs Sakinah

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    sakinah, aaaah wat zielig voor je kleintje, ik wens jullie veel beterschap toe!

16. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen

sorry let niet op mij ik bedoelde bevalling hahaha.

17. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    Hey hoi

Tirtil - thanx voor je warme welkom, en hahaha over dat puffen ik dacht ik geef haar advies maar... ik weet zeker dat niemand aan houdt tijdens bevalling net zoals wat jij zei je vergaat van de pijn en de verloskundige roept goed puffen... ik denk dat je haar eerder wilt wurgen dan puffen hihihi.
    oooh ik vind hier ook gezellig hoor, ik ben met toeval hier terecht gekomen (thee met baklavas) maar echt super gezellig hierzo.

Marietje- je dochter heeft vast wel wat weg van jou, geef de papa niet al de eer :p.
    ohw lekker banaan!!! ik eet altijd bij warme maaltijd en als er geen banaan thuis ligt word ik gek (banaan verslaafd) ik sla altijd kilo's in hahahah. grappig dat jij het ook eet, mijn vriendinnen vinden mij freak maar ja ze weten niet wat ze missen he.

Ik ben zelf getrouwd met een Somalier en mijn familie woont in den haag en omgeving. ik woon zelf in groningen heb alleen nog mijn schoonzus en zwager hier in ons buurt wonen en natuurlijk de rest van de somalische bende hahah. en waar woon jij dan?

Sakinah- beterschap meid jij en je dochter. probeer vitamine c complete bruis tablet te nemen dat helpt bij mij altijd na twee dagen knap je zeker van op.

Gr Hana

18. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

@ Mounia: nou gaat steeds beter he meid met het spuiten! het is gelukkig voor een goed doel ;)

@ Sakinah: beterschap meid! zielig van Sarah.. moest wel lachen toen je typte dat ze al in paniek raakt als ze dat ding ziet haha :D.. misschien eventjes met haar onder de douche? (vanwege het stoom, komt het ook een beetje los)

@ Hana: volgens mij had ik nog geen welkom gezegd! dus bij deze : Welkom!!! :D
    Wel een eind weg van je familie zeg, den haag-groningen.. is 300 km ongeveer? (iets minder?) Mis je ze niet heel erg dan of zie je ze wel regelmatig??

Nou dames.. hier gaat alles zijn gangetje, gister pas mijn man zijn auto wezen ophalen, was bij een Marokkaanse jongen.. heel aardig en ook eerlijk over de auto.. (voor zover we weten) en we wilden weggaan zegtie; weet je de weg terug?
    dus me man zegt: nee we zien het wel
    geeftie ons gewoon een navigatie mee!! zegtie: hou maar ik heb net een nieuwe gekocht.. uhhh ok.. haha
    Zondag nachtdienst gedraait, vandaag weer gewerkt en moet nog donderdag vrijdag en zaterdag.. dan een dagje vrij en dan weer 5 dagen *zucht*
    Moet wel een beetje geld alvast voor de vakantie verdienen natuurlijk he ;)

Wardi hoe gaat het met jou en Hamza?

Woeeei ben zo benieuwd naar Roosje!!

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hey lieve meiden even snel een update van roosje mijn internet deed het niet dus kom het nu pas melden :(

sms van roosje:

Heb heel de nacht niet kunnen slapen door de weeen. Ze komen om de kwartier, ik mag de vk pas bellen als ze om de 5min komen. Ik ben moe dus ga zo even een dutje doen, blijf dua voor me doen. xxx

die kreeg ik vanochtend om 08:00 uur heb haar daarna nog een paar keer gebeld en gesmst maar geen ant gekregen ze zal wel druk bezig zijn. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

Ik kom straks even op jullie allemaal reageren eindelijk doet mijn internet het weer maar nu wordt batuhan wakker. Tot straks met de wil van Allah

20. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Vrede zij met jullie allen lieve zusters,

Alle lof zij Allah kan ik weer op het forum wel meegelezen maar kon niet inloggen....

Hier gaat alles goed alle lof zij Allah Firdaous is naar de voorschool en ze vind het helemaal geweldig! Tis wel een organisatie met 3 kindjes erheen vooral sochtends maar ze heb het zo naar dr zin daar heb ik het wel voor over :)

Ohhhh wat lees ik een naderende bevalling Moge Allah het je vergemakkelijken zuster Roosje! En je een gezond kindje schenken!

Wat van moesje van je nieuwe auto!! wanneer ga je op vakantie?

Mounia zie je wel meid je kan het!! Hoe gaat dit nu verder je moet spuiten en wanneer moet je dan komen in het ziekenhuis?

Tir het zit je niet mee he zuster... met de wil van Allah zal er niks ernstigs zijn!

Ga zo weer even verder.. sorry voor de korte reactie probeer vaker te komen nu! Voel me nu een beetje moe.. ongie pijntjes maar nog geen ongie te bekennen... w8 op mn eerste ongie na de bevalling.. op zich wel lekker hoor maar voel me vreemd.

tot snel weer met de wil van Allah en een dikke kus van Basmallah hihi

Deel Deze Pagina