mounia verveelt zich nu even, de kleine slaapt. hana dank je meid! hoe voel jij je verder? je zit in ronde 1 toch?
Hallo meiden, Haaaaa babynieuws alle lof zij Allah!! Moge Allah je dochtertje zegenen en laten behoren tot de vrome gelovigen! Ben benieuwd hoe ze heet! Voor een zuster ben ik op zoek naar een korte islamitische jongensnaam van het liefst 1 of 2 lettergrepen... Ze is nu 38 weken zwanger en heeft nog geen naam dus kom maar op haha!! Mn tekst was helemaal raar geworden ik wilde zeggen wat fijn voor je moesje van je nieuwe auto pfff t stond er zo raar! Mounia met de wil van Allah zal je behandeling aanslaan... spannend hoor leuk dat je ons op de hoogte houdt! Voor de rest pfff de week zit erop... hele week vroeg op behalve vandaag voor mevrouwtje dr voorschool!!! Ze vind het zooo leuk!! Deze week de wenweek dus wat kortere dagen zeg maar maar ze mist me niet en heb het zo naar dr zin! Vandaag dr gebracht en met Ameen en Basmallah naar de speeltuin gegaan dus die heb ook lekker gespeeld, en Basmallah lekker geslapen hihi! Tis ook raar weer he heb ik zomerkleertjes gekocht voor Basmallah is het weer fris... ben bang dat het straks mooi weer wordt en veel al weer te klein is... gelukkig is veel met een vestje of blousje erbij. Mn huisje vannochtend gelukkig schoongemaakt want ik ben toch moe.... nou lekker weekend is kijken wat we gaan doen met de wil van Allah! Zijn er ook meiden aktief bezig met quraan leren.. zo ja wele soera ben je mee bezig en lukt het een beetje?
niet-Nederlandse tekst verwijderd, ik heb lang niets van me laten horen. ik ben een een paar weekjes ziek geweest en ik ben ook in het ziekenhuis gebleven. ik heb ergens in mijn lichaam een zenuwontsteking. de neuroloog heeft vorige week lumbale punctie gedaan. Het deed wel heel erg pijn. ze hebben 2 keer zonder verdoving gedaan, maar omdat ik wat mollig ben is het hun niet gelukt. dus hebben ze de 3e keer anestesis gehaald en gelukkig verdoofd. ze hebben via mijn rug wat vocht genomen en dat gaan ze onderzoeken. en had daarna heel erg last van gehad. was misselijk, draaierig en hoofdpijn. dus had weer in mijn rug wat vocht lek. en dat hebben ze weer via ruggeprik dicht gepleisterd met mijn bloed. Ik was ook begonnen met bidden, maar het lukt nu niet, omdat ik niet mag bukken en tillen. de dokter vermoed dat ik de ms ziekte heb. ik hoop het van niet. Maar over 3 weken weten we dus meer. Ik ben nu met isa bij mijn ouders. want isa verzorgen lukt ook helemaal niet meer, dus helpt mijn moeder mij. mijn man is thuis, hij moet morgen werken, dus kan niet ons verzorgen. En hoe gaat het verder met jullie? Groetjes Nazli
Mounia, Ik hoop echt dat de behandelingen aanslaan en dat je zwanger wordt en een gezonde baby in je armen hebt. het is jullie echt gegund. Inshallah...
@ Mounia: Gisteren begonnen met de Puregon? Ik vind het ook spannend voor je meid! Gelukkig heb je ons hier zodat je je ei kwijt kunt (goh wat toepasselijk.. ) @ Hana: bedankt voor de website met smeekbedes..! Goeie site! Ga er ook een paar uit me hoofd leren! @ Iman: Gelukkig dat ze de voorschool zo leuk vind!! Is alleen maar positief toch! Huisje schoonmaken.. tja.. haha ik ben er ook druk mee bezig maar er lijkt maar geen eind aan te komen haha @ Nazli: Jeetje meid, ik hoop dat je snel de uitslag hebt voor wat duidelijkheid! En wat goed dat je je moeder je zo helpt met Isa, moge Allah haar belonen voor haar goede daden. @ de rest: hoe gaat het met jullie? Ben benieuwd hoe die kleine van Roosje heet!! Hier gaat het zijn gangetje... We zijn donderdag avond nog even ''snel'' (3 uur rijden door de files) naar mijn vader geweest... was heel gezellig alleen we waren pas om 1 uur 's nachts thuis en ik moest de volgende ochtend gewoon weer werken haha. Gisteren ook gewerkt een hele dag daarna nog allemaal dingen gedaan dus toen ik eenmaal in mijn bed lag heb ik ook 12 uur achter elkaar geslapen en ben nog steeds moe haha ik ga zo maar weer lekker naar bed, morgen samen met mijn man nog een dagje vrij! Hebben we weer wat tijd voor onszelf. We hebben besloten om na Marokko, een andere HA te gaan zoeken en daar ons ''probleem'' wat betreft het niet zwanger worden voor te leggen, misschien dat een andere HA ons wel meteen wilt helpen, ik vind het nou toch wel te lang duren..
vrede zij met jullie lieve zusters, Alles goed met jullie? Nazli moge Allah je gezondheid schenken! Zuster je moet gewoon doorgaan met bidden kan je niet staan mag je zitten kan je niet zitten mag je liggen... in het laatste geval draai je je op je rechterzij richting de qibla.. (daar is geen nls woord voor moderaters richting mekka) moesje ik wilde het je nooit vragen omdat ik niet wist of jullie aktief bezig waren met zwanger worden maar zo te lezen zijn jullie al een tijdje bezig met proberen. Ik zou idd van HA wisselen want je hoort binnen een jaar zwanger te zijn als er niets aan de hand is en Allah het wil natuurlijk! Hier druk aan het fietsen tis me wel wat hoor moet drie bruggen over maar ja is goed voor mn conditie en mn kleine vetlaagje kan er meteen afgeraced worden hahahahhaha... Gisteren in Beverwijk geweest naar de Bazaar ze hebben zulke mooie quraan lijsten met de wil van Allah komt er ook eentje hier te hangen! Mounia hoe gaat het met het prikken??? het komt steeds dichter bij spannenddddd Tir waar zit je meis? Hoe gaat het met de kleine?? al nieuws uit het ZH??? Nou zo maar aan mn eten heb hongerrrrrr
@ Iman: ja klopt we zijn nu al ruim 2,5 jaar bezig.. En over die Quraan lijsten in Beverwijk idd!! Volgende keer als wij gaan nemen we er ook 1 mee met de wil van Allah.. zit alleen telkens een mooie plek te bedenken.. want we're out off walls.. haha
jaa die begon eerst van : ja probeer het nog maar een half jaar.. je bent jong en dat kan niet enzo.. nou hebben we dus gedaan.. toen begon hij over ovulatiesticks... ook al gedaan.. eisprong kwam niet of een paar dagen voor me ongi .. en toen begon hij over temperaturen.. ook al gedaan.. alleen ik ben er nooit meer mee terug gegaan.. het is hetzelfde als die ovulatie testen, dus ik ga gewoon een andere HA zoeken.. want hier word je ook helemaal gek van!
hey lieverds, gisteren ben ik gezellig bij tirtil een dagje geweest, het was echt super gezellig en ik heb daar ook gespoten, en dat ging gelukkig goed. iman, wat fijn dat je dochtertje het zo leuk vind op de voorschool! het prikken hier gaat veel beter, ben er bijna aan gewend haha nazli o meid wat een verhaal, ik hoop met de wil van Allah dat het geen ms is, ik wens je veel sterkte toe, ik hoop dat je snel zekerheid hebt over alles. moesje, o meid ik zou heel snel van HA verwisselen, zoals je waarschijnlijk al weet mag je na 1 jaar doorgestuurd worden. mijn man en ik zijn ook jong en gezond, de artsen dachten ook er is niks, maar zo zie je maar (man slecht zaad). met de wil van Allah hoop ik dat alles goed is of dat er wat aan gedaan kan worden. ik vind het knap dat je het al zo lang uithoudt zeg maar, ik werd op een gegeven moment echt heel gestresst. ik zal je meenemen in mijn gebeden! ik heb trouwens een vrij opgezwollen buik (van de hormoonprikken) en ik mailde net het ZH maar geen antwoord erop gehad (wel over een andere vraag die ik ook mailde) ik vind dat zo raar. ik kan ze ook niet bellen behalve tussen 9.00 en 9.30 uur.
ik sprak tirtil net, en de kleine batuhan heeft dat syndroom waar tirtil het over had niet! dus dat is goed nieuws!
Sorry voor mijn komende woorden, maar ik zit net even de vorige berichten te bekijken. En gaat het niet een beetje tever mbt niet nederlandse woorden? Namelijk het woordje Ameen. Hoevaak is dat wel al niet gebruikt en geplaatst? En ook gewoon toegelaten? En is een soort gelijk woord niet in het Nederlands namelijk Amen? Ik kan me nog best vinden in de regels mbt het alleen Nederlands praten. En probeer me daar ook aan te houden. Maar vond het toch een tikkeltje overdreven om zoveel aanpassingen in mijn reactie te zien. Ik plaats deze reactie hier omdat ik niet zou weten naar wie ik hem prive zou moeten steuren? En ik neem aan dat dit wel gelezen word. Ik bedoel dit niet boos, maar ik vroeg me af waarom er niet dan 1 lijn getrokken word aangezien het woordje Ameen wel vaker is doorgelaten en is laten staan. Groetjes Kimberley
Vrede zij met jou Iman, Ik vind zelf deze namen prachtig: Moussa, Ayyoub, Adam, Zakariyaah, Abdul-Aziz. En natuurlijk Abdullah en Abdurrahman. Of Ubeydirahmane en Ubeydillah. Niet geheel naar wens aangezien er ook langere namen instaan. Maar toch een paar korte hihi. Moge Allaah jullie zegenen
ja het woord Ameen is hetzelfde als Amen, zelfde betekenis. dus daar zou ik ook het probleem niet zo van inzien... en voor de rest probeer ik mij ook goed aan de regels te houden. dit soort vragen kan je eigenlijk aan elke mod stellen (voor zover ik weet) want hun lezen en corrigeren ook deze topic. dus dit zouden ze ook lezen en vast wel beantwoorden ik kom net thuis, de kleine heeft een drukke dag gehad! ze ligt nu te slapen, aaah ik smelt helemaal weg als ik haar zo zie slapen, wat een schatje! ik vind deze jongensnamen wel mooi: -chedi -yassin -younes -yousef -anouar -redouan -amin -marouan dit is even waar ik nu op kom...
vrede zij met jullie dames! tijdje weer niet geschreven, heb het erg druk gehad met werken en zo, maar gelukkig nu weer even vrij en tijd om lekker achter de pc te gaan! ik ga zo even bijlezen en wat schrijven, met Allah's wil, yasmina heeft trek in een bordje pap,hihi, lekker knoeien dus maar ze vind het heerlijk! xxxx