hallo meiden, wat is het hier rustig,hihi maar ja soms heb je niet veel te melden he! mounia: wat fijn zeg, dat het er allemaal positief uitziet,met de wil van Allah raak je zwanger. heel veel sterkte lieverd! moesje: oww nachtdienstn, wat had ik daar altijd een hekel aan,haha, ik kon overdag heel slecht slapen, dopjes in mijn oren, donkere kamer...niets hielp, gelukkig hoef ik voorlopig geen nachtdiensten te doen i.v.m. de kleine maar in de toekomst wel weer en komt de vakantie al dichterbij? en hoe rijdt jullie auto?? sakinah: lief he dat ze zoveel dingen ontdekken...en dat zoentjes geven ja, yasmina 'lebbert' me helemaal af,haha, grappig is dat ze het bij haar vader minder doet..maar ja die heeft een stekelig baardje,hihi, haren trekken vindt ze ook heel leuk (ik wat minder ) en begint sarah al te kruipen? yasmina maakt een soort begin om te kruipen maar schuift zichzelf dan naar achter door de kamer,hihi, heel lief! hana: en heb je al een test gedaan? of wacht je nog even? tirtil: tijdje niks gelezen van je, alles goed meid en met je zoontje? met de wil van Allah maken jullie het goed! anderen: dikke knuffel... zijn er trouwens zusters die arabisch leren, zo ja, waar of hoe? ik wil heel graag weer wat gaan leren, liefst thuisstudie i.v.m. yasmina, ik leer soms wel wat van mijn man maar ja, die is ook druk en wordt soms moe van mij aangezien ik een wat trage leerling ben,haha, gelukkig helpt hij me wel met de uitspraak van soera's, alle lof aan Allah! nou zusters, een fijne dag met de wil van Allah!
@ Marietje: nou de vakantie gaat steeds verder weg haha sinds vandaag! me man belde of ik het erg vond als we hem naar wat later verschuiven ivm zijn werk.. Auto rijd gelukkig prima! me man is alleen soms iets TE voorzichtig ermee.. hij parkeert hem pal voor de deur op straat zodat niemand er met zijn deur tegenaan komt, want dan komt er een krasje he wast hem 4x per week ''anders blijft het vuil plakken'' etc etc haha en over arabisch.. tja.. mijn man zegt ook altijd ik praat voortaan alleen maar arabisch tegen je dan leer je het snel genoeg.. maar hij houd het nooit langer dan 5 minuten vol omdat ik hele tijd zit: huhh!! watteee!! maar ik kan het al redelijk praten hoor.. kan hele gesprekken volgen en ook meepraten.. komt omdat ik altijd goed luisterde naar wat mijn man tegen familie zegt etc. dan onthoud je het ook goed als je weet waar het over ging..! Waar woonde je ook alweer? anders wil ik wel mee naar Arabische les
Vrede zij met jullie lieve zusters, Hier ben ik weer. Dank jullie wel voor alle felicitatie's en het meeleven, superlief van jullie. Het was idd een lange zware bevalling maar allemaal de moeite waard toen ik mijn schatje in armen ontving. Met mij gaat het stukken beter, en mijn kleine doet het goed gelukkig. Ik zal gauw bijlezen en reageren. Liefs dikke knuff Roosje,
roosje, wat ben ik blij wat van je te lezen genietse meid! kus! marietje, dank je wel!en wat goed dat je arabisch aan het leren bent. moesje, oke nou spannend zeg, waneer ga je op vakantie? sakinah, dank je! met mijn pleegdochter gaat alles super! ze denken dat ze na de zomer naar huis terug zal gaan (wel even slikken is dat voor mij hoor,ben zo gehecht aan dr) ik heb de laatste spuit vandaag gezet! eindelijk is dat voorbij. nu op naar donderdag: de punctie! (whaaa wat ben ik bang!)
Doe ook niks anders alle lof aan Hem! Wat goed van je en nu op naar een geslaagde punctie/tp met Zijn wil! Ik zal dua voor je blijven doen lieverd. Vertrouw op Hem en reciteer veel Quraan en zeg veel smeekgebeden op. Liefs,
moesje: o dus je vakantie is weer opgeschoven haha, nou ja als je maar gaat toch? ik kan wel veel arabisch verstaan, kijk ook veel arabische series en kindertv (ja ja daar leer je ook van haha) maar mijn man spreekt voornamelijk somalisch met familie, dus dat kan ik ook goed volgen, alle lof aan Allah. alleen spreken kan ik matig...met de wil van Allah kan ik in de toekomst bijleren. o ja, woon naast gouda, weet dat er in o.a. den haag lessen worden gegeven maar is momenteel erg lastig met mijn onregelmatige werk en de kleine meid... mounia: wat goed....laatste spuit!! heel veel sterkte donderdag (is dat a.s. of volgende week?) ookal ken ik je niet persoonlijk, ik denk aan je! roosje: alle lof aan Allah, goed te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie, hoe heet jullie dochter? geloof dat het nog niet hier stond? lekker genieten he!! veel liefs
marietje, dank je wel mop! het is morgen de punctie,oeww ben zo zenuwachtig haha. roosje, dikke kus schat, echt lief van je! rust lekker uit meid, ik denk ook aan jou
Hey meiden, kom even een update geven over mounia. Die arme schat k vond het verschrikkelijk ze vond het een hel heeft heel veel pijn gehad. Was ook erg duidelijk aan haar stem te horen. Maar ze hebben 20 eitjes follikels Alle lof is aan Allah en nu hopen dat er heel veel worden bevrucht. Lieve schat ik ben kei trots op je! __________________ sorry meiden dat ik haast niet meer reageer. Ik moet nu ook snel gaan batuhan heeft zijn prikjes gehad en is niet lekker. Met de wil van Allah ben ik binnekort weer bij
Marietje, idd alle lof aan Hem. Ze heet Hafsa. Mounia, ik neem het er zeker van als ik kan. Dikke knuff Nazli, punctie om ICSI te doen. Eitjes eruit zuigen. Tirti, thnx voor de update schat. Ik belde haar maar ze nam niet op, had al het vermoeden dat ze bekaf zou zijn. Moge het vruchtbare eitjes zijn, amen. Geef Batuhan een dikke knuff van me.
hey meiden, de punctie is achter de rug, en ik vond het vreselijk! de eerste prikken vielen op zich wel mee, maar op een gegeven moment deed het zooo veel pijn!en het duurde zo ontzettend lang. door de injecties die ik had gekregen had ik een onwijs droge mond, en ik was ontzettend misselijk geworden, heb ook moeten overgeven. maar het reslutaat is super goed! 20 eitjes!!! ik ben rond 12 uur weer richting huis gegaan, en heb nog steeds veel pijn en weer moeten overgeven, het gaat nu sinds een uurtje weer ietsjes beter. zaterdag word ik gebeld over hoeveel bevruchtingen er zijn, en als die er zijn heb ik zondag de terugplaatsing. nazli , de punctie is dat ze mijn eitjes eruit zuigen/prikken, doordat mijn man heel slecht zaad heeft kunnen we alleen op die manier zwanger worden met de wil van Allah.
@ Mounia: arme jij!! maar inderdaad wel een goed resultaat! ik hoop voor je dat er bevruchtingen zijn en dat je zondag meteen weer terug kunt komen!! Alle lof aan Allah
Hey dames, zaterdag was ik vroeg op rond een uur of 8 ik kon gewoon niet slapen heb toen een testje gedaan was beide vakjes gekleurd 1 was heeel licht ik was zoooo blijtoen. ik ging weer terug naar bed, en om 11 uur ofzo werd ik wakker met zeurende pijn aan mjn rug en buikkrampen net als of je ongesteld moet worden maar veel erger. Ik ging naar de wc begon toen hevig te bloeden ook bloedpropjes en slierten kwamen eruit. ik kon de pijn echt niet verdragen ging toen onder de douch staan , maar dat hielp niet echt. Ben naar bed gegaan, mijn man werd wakker en zag mij daar liggen huilen van de pijn. Hij trok snel zijn kleren en ging naar de apotheek heeft toen ALIEVE tegen menstruatie klachten gehaald. ik nam deze in en binnen 1 uur was de pijn wat minder geworden. Ik had late dienst dus toch maar naar werk gegaan. Ik had nog steeds pijn maar niet zo erg toen. Maandag de arts gebeld want ik had toch het vermoeden dat iets niet goed was, ik mocht gelijk komen. Hij onderzocht mij en aan de hand van de symptomen die ik vertelde concludeerde hij dat het een vroege miskraam was geweest. ik had kunnen weten want ik was week te vroeg ongesteld, terwijl ik een regelmatige menstruatie cyclus heb. Maar ja we geven niet op!!!, insha-allah volgende keer zal beter gaan. Mounia- ben blij voor je meid dat de punctie goed is gegaan, nu maar hopen dat er veel eitjes bevrucht worden. Gr Han
@ Hana: jeetje meid wat vervelend voor je!! Met de wil van Allah gaat het de volgende keer lukken meid! Doe het wel even rustig aan he, want het vergt ook veel van je lichaam natuurlijk! Hoe voel je je nou?? Met de wil van Allah zie je binnenkort weer 2 streepjes op je test!
Hoi Moesje- ja het gaat wel goed hoor, ik heb nergens last van.en daarnaast het is sinds gistere opgehouden met bloeden ik denk dat ik te gelijk tijden mijn menstruatie ook gehad heb dat scheelt weer. Roosje- leuk dat je er weer bent en de naam Hafsa nooit van gehoord maar wel mooi hoor. en de rest ik hoop dat het goed gaat met jullie.... nu effe naar de stad inkopen doen. ik moet heleboel cadeaus kopen, voor me nichtje die haar zwemdiploma gaat halen; mijn twee vriendinnen die hun diploma verpleegkunde krijgen en me zus en nicht in engeland ppfff... daar gaat mijn salaris hahah. Gr Han
klinkt zeker eng. maar gelukkig is het voorbij en krijg jij insallah binnenkort goed nieuws20 eitjes best veel.
hello lady's! roosje: wat een prachtige naam! gaat alles goed met voeden,slapen en alles? en ben je zelf al wat bijgekomen van de bevalling? ondanks dat ik een voorspoedige bevalling had was ik nog weken erg moe, maar alle lof aan Allah is dat weer goed gekomen! geef hafsa een dikke kus van yasmina en mij! mounia: jeetje meid, het was dus erg pittig voor je, voel je je al wat beter nu? en vandaag dus een spannende dag! met de wil van Allah zitten er bevruchte eitjes bij! veel sterkte meid! hana: wat verdrietig zeg, dat het w.s. een vervroegde miskraam was met de wil van Allah is het de volgende keer wel raak! en ben je nog geslaagd met de kado's? zijn dure tijden he met al die diploma's e.d. hihi! andere zusters: met de wil van Allah maken jullie het goed! hier alles zijn gangetje alle lof aan Allah, yasmina is de afgelopen nachten een paar keer wakker geworden, denk door de warmte? maar ze was heel lief aan het kletsen, hihi, ligt soms hele verhalen te houden, zo schattig! voeden jullie trouwens je kids meertalig op? mijn man spreekt somalisch tegen yasmina, ik had gehoopt dat hij arabisch zou doen, aangezien hij dat ook vloeiend spreekt, dus dat was best een discussiepunt al tijdens mijn zwangerschap hihi, maar somalisch is niet zo makkelijk te leren omdat er niet echt cursussen voor zijn en hij wil yasmina in de toekomst met de wil van Allah naar koranles doen (wat een plannen al voor de toekomst haha) en wie weet dat het ook gaat lukken om haar 3 talen te leren! ik ga mijn dochtertje lekker badderen en straks nog even boodschappen doen! fijne dag meiden!
Mounia, moge Hij je bijstaan meid. En ik hoop voor je op een positieve test over 2 weken met Zijn wil! Hana, je moet het zo zien hoe moeilijk het ook is er zal wel niks goed in hebben gezeten. Hij beproeft alleen diegene waar Hij van houdt, dus een teken dat Hij van je houdt meid! Hafsa was de dochter van de metgezel Omar en de vrouw van de profeet vrede zij met hem!. Marietje, thnx meid. Het voeden gaat elhamdulillah goed, en slapen ook redelijk. Van de bevalling ben ik al wel bijgekomen alleen nog heb ik last van vermoeidheid zo nu en dan en helemaal als ik s'nachts slecht heb geslapen doordat de kleine niet goed doorslaapt soms. Jullie krijgen een knuff terug van haar. Ik ga nu een douche nemen en dan mijn schatje te voeden en zelf lunchen met Zijn wil. Laters dames! Liefs Roosje,
marietje, ow wat schattig dat je kleintje zo aan het kletsen was hana, en hoe gaat het met je salaris? haha roosje, dank je wel lieverd!! meiden, ik heb met alle lof aan Allah morgen de terugplaatsing! ik weet nog niet hoeveel er bevrucht zijn, dat hoor ik morgen verder, en dan over ongeveer 2 weken testen, ow wat spannend en eng (omdat ik zo bang ben dat het niet lukt!) iedereen een dikke knuff!, liefs mounia