oeeeeeee mounia meid!! spannenddd !! die 2 weken zullen alleen wel als 2 jaar voelen meid! maar dan kom je hier maar meer kletsen (kan dattt?) mwhaha
haha ok heeeel gezellig! we'll be here for you!! gaje ook afstrepen op de kalender? (deed ik vroeger altijd als ik 1 maand van me verjaardag af was haha )
dank je! ik heb geen kalender in huis hangen maar wel in mijn hoofd hahaha, ik tel het op de minuut af!haha ooow deze dag duurde al onwijs lang , laat staan die 2 wachtweken. en de ene keer ben ik heel positief,en de andere keer heel negatief en bang. maar ja ik heb geen keus ik moet wachten he
hey luitjes Roos -idd ik moet het zien als beproeving, en insha-allah wacht ik geduldig af. en dikke knuf aan jou en Hafsa. Marietje- gelukkig had ik uren gemaakt afgelopen maand, dus heb nog genoeg geld over voor mijn vakantie. en ik vind het heerlijk om iets weg te geven,love to suprise. jij ook geef dikke knuf aan jasmina. Mounia- vandaag is het grote dag meid, ik hoop dat de terug plaaatsing pijnloos zal verlopen. (ik weet niet eens of het pijn doet zo iets) hahaha. maar goed ben benieuwd laat straks wat van je horen. Gr Hana
hey lieve meiden, de terugplaatsing viel mee, voelt een beetje als menstruatiekrampen. er zijn 2 embryo's teruggeplaats, 1 van goede kwaliteit, en 1 van minder goede kwaliteit. 13 juli mag ik testen, ik hoop zoooo dat het lukt met de wil van Allah, ben zo bang, wil deze behandeling niet meer meemaken
alle lof aan Allah is de terugplaatsing achter de rug, al wordt het nu des te meer spannender!! en nu zijn er 2 eitjes geplaatst, worden die anderen bewaard? met de wil van Allah heb je 13 juli een positieve uitslag! dikke kus
Vrede zij met jullie dames, Mounia, geen dank. Spannend de wachtweken! Plan ze lekker vol zodat de tijd wat sneller gaat, veel dua doen. Blijf vooral positief en vertrouw op Hem. Hana, je krijgt een knuff terug.
joehoeeeeeeeeeeeeeeee dames waar zijn jullie? alles goed met iedereen?? vakantie is toch volgende week!! alleen moeten even kijken of het dinsdag of woensdag word.. word alleen een beetje gek van mijn schoonvader.. die zou gewoon mee gaan (6 maanden terug al afgesproken).. en hij heeft altijd een tik dat hij ineens enorm gaat twijfelen.. elke dag zegt ie wel wat anders.. eergister was het: jaaa kga daar niet blablabla.. en gister belt hij weer dattie reisverzekeringen aan het afsluiten is ( ???? ) kijken wat ie vandaag weer zegt haha.. zaterdag laatste werkdag voordat ik op vakantie ga.. nog een heleboel te regelen/kopen
hoi!! moesje: iedereen is zeker druk met vakantie voorbereiden,haha! lekker hoor, dat jullie bijna gaan, alvast een fijne en veilige vakantie toegewenst, met Allah's wil! en hoe lang ben je weg? hier gaat alles zijn gangetje, alle lof aan Allah, yasmina heeft ontstoken oogjes hebben een AB-zalfje voor gekregen, het begint nu wat op te knappen alle lof aan Allah, ze heeft er erg veel last van en ook van de warmte..dus de nachten waren erg kort,hihi! en we hebben ons op een ander huis ingeschreven (iets groter en nieuwer dan we nu hebben) willen jullie dua voor ons doen dat we ingeloot worden?? fijne avond allen!! vrede zij met jullie
wij zijn voor ongeveer 4 weken weg..! maar er gaat ook nog ongeveer een week reistijd in zitten (heen en terug bij elkaar dan) dus zit je 2/3 weken maar in Marokko.. arme Yasmina.. ik hoop dat het snel over gaat! ik hoop dat je snel een nieuw huisje krijgt meid!
Mounia is met ernstig overstimulatie ovestimulatie opgenomen en ligt nu aan het infuus willen jullie allemaal heel veel smeekgebedes voor haar doen.
mounia!! ik zal dua voor je doen meid.. met de wil van Allah ben je snel weer beter!! voor de meiden die ook zoiets hadden van: over stimuwatte? Wat is overstimulatie? Overstimulatie ontstaat alleen na een hormoonbehandeling van de eierstokken, en treedt meestal op nadat de eisprong heeft plaatsgevonden. Door de hormoonstimulatie ontstaat er een groot aantal follikels waardoor de eierstokken sterk vergroot raken. De vaatwanden in de eierstokken worden doorlaatbaar en er lekken vocht en kleine eiwitten uit de bloedbaan naar de vrije buikholte. Dit geeft klachten. Door het lekken ontstaat er in de bloedbaan een concentratie van bloed. Hierdoor wordt het bloed stroperig en kunnen stollingsstoornissen optreden. In ernstige situaties is ook de doorbloeding van vitale lichaamsorganen (bijvoorbeeld de nieren) gestoord. De klachten verergeren wanneer de patiënte zwanger is van de behandeling.
Meiden heb mounia weer gesproken. De echo was opzich goed dus ze had gehoopt vandaagnaar huis te kunnen maar dat gaat helaas niet door omdat de bloedwaardes nog steeds te hoog zijn. Ze weet niet hoe lang ze nog moet blijven. Heeft nogsteeds veel pijn. Ik hoop dat ze heel snel opknapt
ff snel een berichtje Ameen is 2 dagen geleden opgenomen in het ziekenhuis hij heeft een longontsteking en heeft een slangetje in zn neus met zuurstof gehad... inmiddels gaat het wat beter met hem alle lof zij aan Allah de Heer der werelden. Ik wil jullie vragen hem te noemen in jullie smeekbedes Jeetje Mounia wat lees ik nou Moge Allah je genezen en veel geduld schenken!
ach gos...beterschap voor je zoontje, moge Allah hem snel beter maken!! heel veel sterkte iman, lijkt me vreselijk om je kleintje zo te zien
meiden ik ben weer thuis! het gaat alweer wat beter met alle lof aan Allah. en nog een weekje en dan kan ik testen, ben erg zenuwachtig daarvoor, ik denk dat het niet gelukt is, maar met de wil van Allah hoop ik het wel! dikke kus voor iedereen! iman, ow wat ontzettend zielig zeg! ik zal hem meenemen in mijn gebeden, veel sterkte en succes!