Oo mijn zuster, verheven zij Allaah Moge Allaah jullie vrome kinderen geven (niet-Nederlandse tekst verwijderd) Blijf geduld hebben en vertrouwen hebben, hoe moeilijk het ook is. Ik heb natuurlijk makkelijk praten, vergeef mij hiervoor. Maar het is altijd goed mekaar aan te sporen en te helpen. Ik zal veel smeekbeden voor jullie verrichten en mijn moeder vragen dit ook te doen. Moge Allaah jullie het beste geven (niet-Nederlandse tekst verwijderd)
umm abdurrahman is je moeder ook moslima geworden ?? lieve mounia zuster.. probeer de moed niet op te geven Allah is groot en tot alles in staat! kus Iman
Mounia lieve schat, Allah is groot vertrouw op Hem! Zoals ik je altijd zeg er is achter alles wel het goede, hoe moeilijk het nu te bevatten is. Hij beproeft diegene waar Hij van houdt liefje, onthou dat! En geloof me jouw tijd zal ook komen i.a, blijf vooral veel smeekgebeden doen!!! Ik hou van je omwille van Hem.
Hoi Hoi dat is lang geleden, ben op vakantie in engeland druk hierzo dus geen tijd gehad om krabbel hier te zetten, ik ga morgen weer terug naar nederland ik heb mijn mannetje en natuurlijk mijn huis zo erg gemist hihi kan niet wachten. ik ben niet up to date, heb alleen stukje van mounia gelezen! hey mounia met de wil van allah zal je gezegen worden met kinderen sis wees dus beetje geduldig en als de tijd rijp is zal allah jou belonen (niet-Nederlandse tekst verwijderd). en de rest ik hoop dat alles goed met jullie is dikke knufff groetjes Han
Vrede zij met jullie dames, Hana, 1 dag overtijd? Ik hoop het positieve voor je meid en wel thuis. Next time groeten met de vredesgroet zo heb je ook de hasanaat! All, knuff!
Vrede en zegeningen zij met jullie lieve zusters. iMet de wil van Allah verkeren jullie in goede staat van gezondheid en (niet-Nederlandse tekst verwijderd). Sommigen kennen mij al van OI : ) Mounia, wat een domper zeg. 17 eitjes maar geen 1 goed ervan. Moge Allah je zegenen met blijde verwachting en dat je een gezond kindje ter wereld mag brengen (niet-Nederlandse tekst verwijderd). Verders, ja ja ramadan komt er weer aan met de wil van Allah. Ik vind het echt super spannend gezien het de eerste ramadan word met de kleine. Dus zal echt een beproeving worden met de wil van Allah. Moge Allah ons standvastig maken en houden (niet-Nederlandse tekst verwijderd) Heel veel liefs Aicha en dochter Khadisja
vrede zij met jullie lieve zusters! mounia: wat een bevroeving zeg, heel veel sterkte gewenst, zoals roosje al mooi beschreef: hij beproeft diegene waar hij van houdt! alles gebeurd met een reden, al zullen wij mensen het soms maar moeilijk bevatten, ik weet dat ik makkelijk praten heb gezien mijn snelle zwangerschap, alle lof aan Allah, maar ik leef met je mee lieverd en neem je mee in mijn gebeden! moge Allah je steunen zuster, (niet-Nederlandse tekst verwijderd) roosje: drukke tijden he zo met de kleine,alle lof aan Allah, maar het gaat dus allemaal voorspoedig? en hoe vindt je pleegkindje het zo'n hummeltje in huis? hana: welcome back, ik d8 al ben je in U.K gaan wonen ofzo,haha, alle somalische NL-ers gaan daar wonen,hihi, en waar in UK ben je? wij hopen eind aug. naar birmingham te gaan, met de wil van Allah! khadisja: ook je eerste ramadan met een kleintje, same here!! is denk ik toch anders, waarom weet ik niet maar meer zo van nu heb je echt een gezinnetje... moge Allah ons hart en geloof sterk maken (niet-Nederlandse tekst verwijderd)! ik ga even het huishouden doen, want de kleine ligt lekker te slapen! fijne dag zusters!
vrede zij met jullie lieverds, ow wat doen jullie woorden mij toch goed! dikke kus en knuffel voor jullie! het gaat verder met alle lof aan Allah goed met me,word alleen een beetje angstig als ik naar de toekomst kijk. ik richt me nu volledig aan pleegzorg ,deed ik al hoor, maar nu wil ik met de wil van Allah een plekje geven aan een kindje wat hier voor altijd kan blijven. hana, ik zie dat je 1 dag overtijd bent, met de wil van Allah heb je een posi test in handen! roosje, en hoe is het met de mooie hafsa? en met jou? marietje, succes met het huishouden! khadisja, ow wat spannend en leuk voor je zeg de eerste ramadan met je kleintje. en inderdaad de ramadan komt eraan, dit is mijn eerste ramadan met een pleegkindje dus ik vind het ook super leuk! maar met zo'n kleintje hoe doen jullie dat met naar de moskee gaan? iedereen een hele dikke kuss!liefs mounia
Khadisja, hier ook 1ste ramadan met een kleine en bv geven. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Marietje, alle lof aan Hem gaat het goed. Ik heb geen pleegkindje meer, misschien in de toekomst weer i.a. Mounia, knuff terug schat. Met ons gaat het goed alle lof aan Hem, hopelijk ook met jou een stuk beter. Met een kleine en naar de moskee in de ramadan is niet te doen omdat het 1 laat is en 2 je je niet kan concentreren op het gebed, dus helaas voor mij deze ramadan geen gebed in de moskee (snik, snik). Als je mama niet altijd gaat kun je afwisselen met haar dat ze op je kleine past en jij gaat bidden.
roosje, fijn dat het goed gaat! en ja je hebt gelijk, ik kijk wel even hoe ik het ga doen dan. een update van tirlisko, ze had/heeft vermoedelijke een kleine maagbloeding, morgen gaan ze verder met onderzoeken doen, ze is nu wel thuis maar moet goed rusten!ze kan ook niet eten doet erg zeer, drinken gaat vanaf vandaag weer een stukje beter. willen jullie smeekbede doen voor haar? die arme schat elke keer maar ziekenhuis in en uit
Alle lof aan Hem. Take it easy honey. Moge Hij tirti bijstaan in deze moeilijke tijd en genezen, amen. Moge het een wegwisser van haar zonden zijn, amien. Sisters, verde zij met jullie. Knuff...
vrede zij met jullie meiden, zoals ik al eerder schreef zou tirtil vandaag naar het ziekenhuis gaan. ze moest inprincipe vandaag worden opgenomen, maar omdat haar bloeduitslagen op zich nog in orde zijn en op voorwaarde dat ze VEEL drinkt mag ze tot donderdag thuis blijven. want donderdag heeft ze een afspraak met haar eigen (de officiele) arts. ze moet sowieso wel worden geopereerd, en dat zal waarschijnlijk volgende week zijn. maar dat horen we dus donderdag. ze hoopt dat ze in een ander ziekenhuis dan waar ze net was kan worden opgenomen ivm batuhan, die kan dan bij haar blijven. ik vind het zo sneu voor haar
jeetje, wat een narigheid voor tirtil! moge Allah haar bijstaan met de operatie en het herstel ervan, (niet-Nederlandse tekst verwijderd)! mounia: ik kan me voorstellen dat je een beetje angstig bent voor de toekomst, zoveel onzekerheid...met de wil van Allah kun je er goed over praten met je man en elkaars steun te zijn! moet je nog terug voor een gesprek in het ziekenhuis? roosje: sorry, ik zag in je banner pleegje staan dus ging er nog vanuit dat het bij jouw woonde... dus je zou in de toekomst misschien wel weer een pleegkindje willen? knap hoor en zo mooi want juist islamitische pleegouders zijn zo nodig! alle zusters: dikke kus
marietje, ja ik ga nog terug voor een gesprek met het ziekenhuis, weet nog niet waneer. en mijn man en ik praten veel en steunen elkaar door dik en dun en daar ben ik heel blij mee met alle lof aan Allah, anders had ik het echt nog zwaarder gehad.
(niet-Nederlandse tekst verwijderd) lieve zusters, een leuke mededeling: ik heb gistere avond een test gedaan en het was positief!! alle lof zij aan allah ik ben echt superrr blij, ik wacht nog effe geduldig af. ik heb nog niemand verteld alleen mijn man en jullie natuurlijk hahah. Marietje - ik zat in London bij mijn familie en vrienden, wat dachtje die komt zeker niet meer terug! hahaha. ik zou eerlijk gezegd niet daar kunnen wonen vind het niets aan, ik blijf liever in dit kikkerlandje. ooh ja famillie van je man woont daar toch? en is dit je eerste keer dan? ben zelf niet in Birmingham geweest ,maar ik denk dat het wat rustiger is dan London. anyways ik hoop dat jullie reisje door gaat. tirtil- moge allah je bij staan meid ik zal (niet-Nederlandse tekst verwijderd) voor je doen. tot volgende krabbel dikke knufff
Allaah is groot! Moge Allaah jullie beschermen zuster en jou zwangerschap fijn laten verlopen en er een prachtig vroom kindje uit voort laten komen (niet-Nederlandse tekst verwijderd)! Liefs Kimberley
alle lof aan Allah hana, gefeliciteerd!! moge Allah je een voorspoedige zwangerschap schenken, (niet-Nederlandse tekst verwijderd)! spannend hoor, hou ons op de hoogte he! en we zijn vorig jaar in londen geweest, toen woonde mijn zwager daar nog, pfff erg druk hoor, ze laten zelfs een ambulance met sirene aan niet door...hahaha mijn schoonzus zei...is hier heel normaal! zij mist NL heel erg, ze woonde er maar 1 jaartje maar is helemaal gek van dit kikkerlandje haha! ben benieuwd hoe het in birmingham is! mounia, fijn dat je ook met je man je verdriet goed kunt delen! niet elke man is erg praterig helaas! vrede zij met jullie zusters!!! liefs,
Hoi dames, Heb even een vraagje aan jullie, misschien dat julie het weten. Kan momenteel niemand wat vragen, iedereen is op vakantie. Al bijna een week komt er vocht uit mijn borsten. Nu heb ik er helemaal niet aan gedacht hoe het zit met mijn wassing. Is mijn wassing nog geldig na vochtverlies uit borsten?? Iemand die het weet? Alvast bedankt!!