Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

#2701 Neentje, 24 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2009
    Vrede zij met jullie zusters,

Marietje, geen probleem meid. Ja (niet-Nederlandse tekst verwijderd) gaan we er weer voor in de toekomst en er is idd een tekort aan moslimpleeggezinnen helaas.

Hana, gefeliciteerd met je zwangerschap! Moge het een voldragen en gezonde zijn, amen.

UmmAbdurrahman, amen op je smeekgebeden.

2. Khadisja08

18 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2702 Khadisja08, 24 jul 2009
    Alle lof behoort toe aan Allah De Enige De Almachtige.
    Zuster Hana, gefeliciteerd met je zwangerschap.
    (niet-Nederlandse tekst verwijderd) op alle smeekbedes.

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel!

4. Umm Abdurrahman

Umm Abdurrahman Niet meer actief

#2704 Umm Abdurrahman, 24 jul 2009
    Moge Allaah jullie beschermen mijn zusters (niet-Nederlandse tekst verwijderd)

5. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2705 Hana84, 24 jul 2009
    (niet-Nederlandse tekst verwijderd) lieve zusters op jullie smeekgebeden, alle lof aan allah
    ik vind het allemaal zo spannend:p, ik zal sowieso jullie op de hoogte houden als veranderingen plaatsvinden. de zwangerschap is ook zo pril dus ik wacht rustig af je weet maar nooit.

Marietje - hahaha grappig over die ambulance... weetje ik heb altijd het gevoel dat ik niet in europa ben als ik in london zit heb jij dat ook lol?

dikke knuff, spreek jullie gauw weer
    (niet-Nederlandse tekst verwijderd)

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Vrede zij met jullie zusters

Het is nu wel weer een tijd geleden dat ik heb meegeschreven. Er is in die tussen tijd veel gebeurd. Mounia heeft er al een deel van laten weten. BAtuhan heeft ook de laatste dagen weer zuurstof dalingen terwijl hij er helemaal geen 1 meer had ze zitten nu steeds rond de 70 soms zelfs 60 :( dus erg vaak met hem naar het zh geweest. Ik heb waarschijnlijk een kleine maagbloeding gehad. En had 2 jaar geleden een maagband laten plaatsen om aftevallen (geen 1 kilo mee afgevallen maar ja) en dat ding is ook nog eens geslipt door het vele spugen het heeft nu de ingang van mijn maag helemaal geblokkeerd dus ik kan helaas niets! meer eten gelukkig wel hele kleine slokjes drinken met veel tijd ertussen. Ben daar erg blij mee want drinken ging ook niet vorige week was uitgedroogd. Gelukkig functioneren mijn nieren nog wel goed. Zolang ik niet meer uitgedroogd raak en mijn nieren goed blijven functioneren wil ik de operatie uitstellen in de hoop dat ik kan afvallen. (heb ik tenminste ietsss aan die maagband :( ) Ik moet om de dag bloedprikken om te kijken hoe het mij mijn vochtgehalte en nieren staat. BAtuhan heeft ook veel last van zijn reflux dus ik zit haast niet meer achter de computer hoop dat ik weer snel mee kan typen lees wel mee hoor :)

Hana lieverd super gefeliciteerd. Met de wil van Allah zal je zwangerschap goed verlopen en zul je een gezond kindje krijgen

andere meiden sorry dat ik niet op jullie reageer ga weer naar batuhan kijken die is weer wakker :S netals of hij lang heeft geslapen (15 min)

7. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Vrede zij met jullie,

Ik zie veel "bekende" :)
    Kom ook maar gezellig hier mee beppen Als God het wil.(en jullie natuurlijk :) )

Alleen nu ff niet want mijn meisje wil eten :)

Als God het wil kom ik straks 'n beetje bijlezen.

Groetjes Aicha

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

#2708 Neentje, 27 jul 2009
    Tirti schat, moge het een wegwisser van je zonden zijn (niet-Nederlandse tekst verwijderd)! Denk aan je, moge Hij je bijstaan. Xxx

All, knuff

9. Aichaaaa

Vrede zij met jullie,

Ik heb net 'n beetje terug gelezen en zag dat er best wel zusters waren die het niet zo makkelijk hebben gehad de laatste tijd qua zwanger worden en gezondheid.

Moge Allah SWT jullie goede gezondheid schenken en jullie dua's verhoren en goede zwangerschappen geven!

Ik zal me even voorstellen (sommige "ken" ik al van ontdek islam)
    Ik ben Aicha,37 jaar en mama van 3 jongens (19,9 en 8 jaar) en van mijn kleine prinsesje nu Alle lof is voor Allah!
    Verder ben ik sinds 22 februari ook oma van 'n lief meisje :)

Als jullie meer willen weten lees ik dat wel!

Liefs Aicha

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

#2710 Neentje, 28 jul 2009
    Vrede zij met jou Aicha,

(niet-Nederlandse tekst verwijderd) op je smeekgebed.
    Heeft je oudste zoon van 19 een kindje gekregen? Jonge oma ben je dan.

Hoe lang ben je bekeerd en heb je ergens je bekeringsverhaal?

11. Aichaaaa

#2711 Aichaaaa, 28 jul 2009
    (niet-Nederlandse tekst verwijderd),

ik ben sinds 7 mei 2004 bekeerd Alle lof is voor Allah!
    ik heb volgens mij mijn bekeringsverhaal bij moslima.nl ik zal eens voor je kijken of ik hem nog ergens kan vinden als Allah het wil.

liefs Aicha

12. Aichaaaa

ik kan hem niet meer vinden maar mocht ik hem ergens tegenkomen dan plaats ik hem, als Allah dat wil.

xxx

13. Khadisja08

18 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2713 Khadisja08, 28 jul 2009
    (niet-Nederlandse tekst verwijderd) op de voorgaande smeekbeden.

Aicha, vrede met jou lieve zus.
    Prachtig poppetje is Djennah op je afbeelding Moge Allah haar zegenen
    Liefs Aicha mini : )

14. Aichaaaa

#2714 Aichaaaa, 28 jul 2009
    Vrede ook met jou lieve zus :)

(niet-Nederlandse tekst verwijderd)!!!!
    Hoop dat alles goed gaat met jou en je kleine schat (Als Allah het wil!)

Liefs Aicha

15. Hana84

Hana84 Lid

26 nov 2008
    98
    4
    8
    Groningen
    #2715 Hana84, 28 jul 2009
    (niet-Nederlandse tekst verwijderd) op je smeekgebeden Aisha
    En nog gefeliciteerd met je kleindochter, Moge Allah swt haar overladen met Zijn zegeningen, haar een goede gezondheid schenken en haar leiden op het rechte pad

Tirtil- moge allah jou en je zoontje ondersteuning bieden in deze moeilijke periode (niet-Nederlandse tekst verwijderd).

(niet-Nederlandse tekst verwijderd) zusters
    dikke knuff

16. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    #2716 Ummy, 29 jul 2009
    vrede zij met jullie zusters!

tirtil: moge Allah je steunen en jou en je zoontje beterschap schenken (niet-Nederlandse tekst verwijderd)!
    hoe zie je aan batuhan dat hij te weinig zuurstof heeft? of heb je metertje thuis?
    je hebt wel een hoop te verduren hoor meid, dus begrijp het als je niet achter de pc zit!

aicha: welkom!! en wat een mooi dochtertje heb je, moge Allah haar doen opgroeien tot een vrome moslima (niet-Nederlandse tekst verwijderd), en zo ook voor je kleindochter, (niet-Nederlandse tekst verwijderd)!!
    wel bijzonder zeker om tijdens je zwangerschap oma te worden?

hana: hoe is het? last van kwaaltjes? en betreft londen...haha ja ik had ook meer het idee dat ik in een niet-europees land was, de wijk waar mijn zwager woonde waren winkelstraten vol arabische winkeltjes,haha, maar wel heel leuk!

nou tot snel met Allah's wil, ik moet gaan werken....bah haha!!
    xxx

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    aicha, welkom hier meid! gezellig

tirtil dikke knuff!

hana, hoe is het met je? en waneer mag je voor een echo? spannend allemaal he

hier gaat alles goed met alle lof aan Allah, mijn man is over anderhalve week vrij voor 3 weken, ik kan niet wachten,we hebben al heel veel uitjes gepland haha heerlijk weer even alle tijd voor elkaar.
    met m'n pleegje gaat ook alles goed, ik geniet ontzettend van dr!

18. Umm Abdurrahman

Umm Abdurrahman Niet meer actief

#2718 Umm Abdurrahman, 31 jul 2009
    Vrede zij met jullie, en Zijn zegeningen en Barmhartigheid!

Aicha, wat leuk dat je er ook bent! Moge Allaah Djennah zegenen en doen behoren tot de ware gelovigen (niet-Nederlandse tekst verwijderd)! Eerst 3 jongens en nu een meisje erbij, hehe een soort kers op de taart denk ik wel dankzij Allaah!

Tir, Verheven zij Allaah. Moge Allaah jullie bijstaan en dit als een vergeving voor jou laten zijn (niet-Nederlandse tekst verwijderd)

Hana, hoe gaat het met jou? Dankzij Allaah je bent nog zwanger! Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad. Moge Allaah jullie hiervoor behoeden, en je een gezond kindje geven en die doen behoren tot de ware gelovigen (niet-Nederlandse tekst verwijderd)!

Zusters, Moge Allaah jullie genezen en voorzien met het beste (niet-Nederlandse tekst verwijderd)!

Roosje, hoe gaat het met jou kleine meid!? Met de wil van Allaah doet zij het goed!

Moge Allaah onze kinderen beschermen (niet-Nederlandse tekst verwijderd)!

Willen jullie (niet-Nederlandse tekst verwijderd) doen voor mijn moeder? Ze is ernstig ziek, borstkanker. Het afgelopen jaar is er weinig positiefs gebeurd mbt haar ziekte, en blijven er maar dingen bijkomen. Mini Aicha (Umm Khadisja, Khadisja08 ) weet van de situatie dankzij Allaah.
    Doktoren noemen haar situatie dramatisch. Alles wat je zo'n beetje kan bedenken bij borstkanker heeft mijn moeder, dankzij Allaah. Van hartritmestoornissen tot het verliezen van nagels en zenuwpijn. Moge Allaah haar belonen met het paradijs, haar beschermen tegen de bestraffingen van het graf en de hel en haar voorzien met Zijn genade (niet-Nederlandse tekst verwijderd).

Moge Allaah jullie zegenen voor julie moeite en onze liefde omwille van Allaah doen blijven toenemen (niet-Nederlandse tekst verwijderd).

Ik hou van jullie omwille van Allaah, en als ik ooit iets voor jullie kan betekenen moeten jullie mij dit zeggen, met de wil van Allaah.

Liefs Umm Abdurrahman

19. Aichaaaa

#2719 Aichaaaa, 31 jul 2009
    Vrede zij met jou lieve Umm Abdurrahman ,

(niet-Nederlandse tekst verwijderd) lieve zus!

Wat erg om te lezen dat het zo slecht gaat met je moeder!!
    Ik volgde het op OI maar ik dacht dat het beter ging met haar!

Moge Allah haar haar belonen voor alle pijn die zij voelt, Moge alle haar zondes laten verdwijnen en moge Allah haar belonen met het allerhoogste!!!! (niet-Nederlandse tekst verwijderd)!!!

Ik hoop dat ze nog 'n hele tijd op 'n goede manier zonder pijn met jou en jullie familie mag zijn, als Allah het wil!!!

Heel veel liefs voor jou en je moeder, ik zal dua voor jullie doen als HIJ het wil!!!

xxx

20. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    #2720 Saartje123, 31 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2009
    (Niet-Nederlandse tekst verwijderd) op je smeekbedes umm Abdurrahman. Moge Allah jullie sterk maken in deze moeilijke periode en je moeder geduld schenken.

Deel Deze Pagina