Sweetcandie, ik zou het ook niet voor mijn man doen, maar voor mezelf, echter vanwege gezondheidsklachten gaat het momenteel niet. Succes, ik hoop dat je met de wil van Allah morgen wel weer kunt vasten.
Hoi dames! Mag ik een keertje inbreken in jullie topic met een vraagje over mijn overbuurtjes? Het zijn twee jonge Turkse mensen die vorige week een kleine meid hebben gekregen. Ik wilde ze heel graag feliciteren, maar mijn man gaf aan dat dat misschien niet gepast was nu tijdens de Ramadan. Ik had daar eerlijk gezegd niet aan gedacht en dacht dat ik dat wel gewoon kon doen. Maar voordat ik aanbel, wilde ik eerst even jullie vragen hoe het zat . En wat is een leuke manier van felicitaties? Doen jullie daar nog iets 'speciaals' voor? Groetjes, Josien
Josien wij zijn zelf niet turks maar ik denk zeker dat je ze kan feliciteren hoor.. alleen misschien niet meteen de man een hand geven... ik denk zelf dat een kleinigheidje genoeg is hoor als je echt wat wilt geven! iig een leuk gebaar van je dat je ze wilt feliciteren! Misschien wordt je nog uitgenodigd voor het geboortefeest!
Wat leuk van je Josien! Je kunt ze vast wel feliciteren hoor, dat staat geheel los van de Ramadaan. Hahah tsja qua felicitatie. Misschien kun je een lekkere cake maken of iets. Ik zie veel bij Turken om mij heen, dat ze eten voor mekaar meenemen. Ik zelf ben niet Turks, hoe ze het dus precies doen i dunnow. Maar een kleinigheidje, of een lekkere cake valt vast wel in de smaak! Groetjes Kimberley
Josien, feliciteren kun je sowieso dat staat zoals Umm abdurrahman al zei los van de Ramadan. Over het algemeen worden bij de geboorte van Turkse babies, geld of gouden muntjes gegeven.
Ik hoop met de wil van Allah vannacht of morgennacht met de Ramazan te gaan beginnen. Helaas is mijn dochtertje ziek dus dat maakt het wat vermoeiender, maar met Allah's wil en toestemming zal het me toch gaan lukken.
Thanks voor jullie reacties meiden! Maar is het niet raar om een cake te geven tijdens de vastentijd? Ik ben in ieder geval wel blij dat ik ze gewoon kan feliciteren! Liefs, Josien
wat leuk van je josien, dat je zo aan die mensen denkt! Bij jou komt het ook steeds korterbij heh zie ik, erg spannend!
Okay! Dan heb ik een mooi taakje voor vandaag: cake bakken! Thanks meiden...! @Elif, ja... nog ffies! Vanaf morgen mag het hè? Maar goed... het kan goed ook nog vijf weken duren. We zullen het zien! Groetjes, Josien
Ik heb je altijd op de achtergrond gevolgd, met je icsi pogingen en je cryo. Nu mogen wij straks aan hetzelfde traject beginnen, dus heb veel van jouw woorden geleerd toen. Ik ben erg benieuwd naar jullie wondertje. xxxx
Lief van je Elif Ik wens je heel erg veel succes met het traject dat je nu ingaat! Ik hoop dat er niet veel behandelingen nodig zijn en jullie ook je diepste wens in vervulling mogen zien gaan!
heeey lieve meiden, sorry voor mijn lange afwezigheid! ben zo drukjes de laatste tijd, het gaat verder hie goed met alle lof aan Allah! mijn pleegje word volgende maand 2 jaar, dan komen haar brusjes ook hier op bezoek, maar ik heb geen idee wat ik moet doen? hebben jullie tips??? josien, nog gelukt met de cake?? leuk idee trouwens, dat gaat er altijd wel in elif, hoe is het met jou schat??? hana, ik las dat je een miskraam hebt gehad ik wil je even een dikke knuffel geven! er is zoveel bij geschreven, en heb geen tijd om overal op te reageren (sorry!!!!!!), ga ik proberen nu wat meer te doen. veel liefs mounia
hey lieverd, hier is alles goed hoor , ik ben aan het wachten tot mijn ongi echt doorbreekt. Zal wel morgen zijn. En dan over 3 weken beginnen met snuiven, jeetje wat een woord hahaha. Hoe is het nu met jou? hebben jullie je eens bedacht wat jullie nu willen doen? xxx
hahaha ja we zijn net junkies he. we gaan met onze arts in gesprek, en dan wil ik het ook even hebben over de medicatie die jij ook gaat gebruiken (liever snuiven dan spuiten haha). maar we willen dit jaar (2009) nog geen behandeling, dat weten we nu wel zeker. en nog 3 weken voor jou, whaaaaa wat spannend!!!!!!! xxxjes
Geen dank Josien! Je bent gewoon welkom in het topic hoor hihi. Vind het wel gezellig dat je er bent. Groetjes Umm Abdurrahman. (Mama van Abdurrahman)
Goooedemorgen dames, Meeen.. mijn inspiratie op eetgebied is even op hoor.. grrr. Wat eten jullie vandaag?