vrede zij met jullie dames! Ik zal later reageren op jullie met de wil van Allah maar zusters moeten jullie dit topic is zien http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/164517-debat-wie-eens-geert-wilders-8.html#post5533515
Moge de vrede van Allah met jullie zijn lieve zusters, Het topic is echt 10 min na dat k het hier neer had gezet gesloten. Het ging over Geert Wilders en zijn opvattingen. Er zijn echt heel erg veel mensen die het met hem eens zijn (niet perse over zijn opvattingen over de islam) maar ze zouden desalniettemin op het stemmen. Ik vond het wel interessant om te lezen en had ook een reactie geplaatst. Het is in de regels van ZP dat je geen topics mag openen over religie, politiek enz. Dus vandaar dat hij waarschijnlijk verwijderd is. Maargoed Vandaag al weer de 28e ramadan.. jeetje wat is het snel gegaan. Ik vind het zo jammer dat het voorbij is. Met de wil van Allah zal ik nog wel de 6 dagen daarna gaan doen. Geeft me toch een goed gevoel Verder gaat alles hier goed Alle lof is voor Allah. Sarah is lekker aant slapen en heeft net haar papje gegeten. Ze heeft vandaag heel lief gespeeld en daardoor kon in het huis lekker even opruimen Alle lof is voor Allah. Zometeen mannetje naar de moskee en ik ga gezellig even wandelen met de wil van Allah. @wardi: AAAAAAAAAH, Vrede zij met jou lieve zuster. Zo ik heb je wel gemist hoor. Leuk dat je even langs bent gekomen. Ik ben blij dat het zo goed gaat met Hamza ook heel goed dat je nog BV geeft. Knap hoor! Met de wil van Allah zullen jullie snel in verwachting raken van een 2e wondertje kom je het ons dan even mededelen? Echt vervelend dat je zo snel afvalt. Ik ben in de ramadan 5 kg afgevallen (alle lof is voor Allah) maar ik wilde ook graag wat kilo's kwijt. Een vriendin van mij heeft het zelfde probleem. Er zijn bij de apotheek (ik weet niet of het bij jullie ook is) van die drankjes en daar krijg je meer honger van en er zitten veel calorieen in volgens mij. Misschien helpt dat? Verder kan je bij het eten beter niet te veel drinken want daar raak je erg vol van dus pas na het eten drinken (is erg moeilijk met Ramadan maar toch ) Met Sarah gaat het trouwens heel goed al weer bijna 11 maanden zeg.. Alle lof is voor Allah het gaat zo snel. Ze heeft 8 tandjes (die ik sinds gisteren ook poets ) en ze kruipt als een tierelier Staan en lopen doen ze ook alleen nog niet los. BV geef ik ook nog 3 keertjes op een dag ongeveer. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat ook niet meer doe. met de wil van Allah kan ik het volhouden tot haar 2e jaar. Maar dat zie ik nog wel. Nou lieverd tot snel met de wil van Allah! @meryem: Ja Idd het baby is er wel en beetje vanaf nu ja. ze is eerder een stoute dreumes aant worden Overal aanzitten, alles in de mond.. pff.. ik val er nog vanaf van dat rennen achter haar Hoe is het met Irem? Wat is jou schema eigenlijk van eten voor haar? (en van de andere dames?) xxxx Ik ga ff de was ophangen met de wil van Allah nog een fijne dag lieve zusters! (K)
Hallo allemaal, Sorry dat ik even inbreek, maar ik had ene vraagje aan jullie? Mijn schoonzus en natuurlijk mijn zwager en neefjes en nichtje zijn Moslim en nu is het bijna Suikerfeest. Het is er een beetje bij ingeschoten om tijdens de Ramadan iets voor haar te maken/bakken, maar ik wil graag iets voor haar bakken voor het Suikerfeest. Ook omdat zij geopereerd is aan haar knie en nogal invalide is ( ze krijgt gelukkig heel veel hulp van mijn zwager en haar ouders, mijn schoonouders dus ). Ik heb al de datum opgezocht dat het Suikerfeest is, maar omdat ik het toch nog even wil checken voor de zekerheid zou ik graag willen weten wanneer precies het Suikerfeest begint? Ik weet zeker dat zij het op prijs stelt en mijn nichtje en neefjes ook natuurlijk, de lekkerbekken, haha. Alvast heel erg bedankt,
Het is bekend, morgen is het ramadanfeest/ suikerfeest. Ongelooflijk hoe snel het dit jaar is gegaan. ,Moge allah ons vasten accepteren. Moge Allah onze goede daden accepteren en onze zondes vergeven.
Vrede zij met jullie dames! Ik wil jullie allemaal een gezegend Ramadan-feest wensen voor morgen! Wardi, leuk weer wat van je te horen meid! Moge jullie weer snel zwanger zijn met Allah's wil. Over dat aankomen kan ik je niet echt tips geven, lijkt me wel lastig.. je hebt natuurlijk wel wat reserves nodig als je bv geeft. Met Allah's wil zal je kleine mannetje wat beter doorslapen binnenkort. Sakinah, jammer dat ik het topic gemist heb haha. Ben altijd wel benieuwd naar de beweegredenen van sommige mensen om op Wilders te stemmen.. kan me daar namelijk helemaal niks bij voorstellen. Schema van Irem qua eten en slapen etc Allemaal zo ongeveer dan he: 08.00 wakker ontbijten (meestal dreumesontbijt, soort cornflakes lijkt het van Bambix ofzo geloof ik) met wat thee. rond een uur of 10.00 klein ontbijtkoekje en wat verdund sap. 11.30 boterham met fles friso allergycare van zo'n 160 ml al zijn we nu aan het overstappen op sojamelk (ze heeft koemelkallergie, maar dat wist je volgens mij al). 12.00 naar bed 15.00 wakker Tussendoor wat rozijntjes, koekje of iets en verdund sap 18.00 avondeten met soms een sojatoetje 19.30-20.00 fles en naar bed Vind het zo wel een lekker ritme. Ze slaapt snachts ook goed dus dat is ook lekker, Alle lof zij aan Allah. (mama ziet dr de laatste maanden weer een beetje toonbaar uit nu haha). Vuurmeisje: Wat lief dat je wat lekkers maakt voor je zwager en schoonzus! Jij ook een fijne dag gewenst morgen!
Vrede zij met jullie lieverds! een gezegend suikerfeest gewenst zusters! Het is dit jaar idd heel erg snel gegaan. ik heb het gevoel alsof het net vorige week begonnen is Alle lof is voor Allah! nog even wat kleding klaarleggen voor morgen en de keuken opruimen en dan ga ik lekker slaapie doen @meryem: klinkt als een goed schema. Sarah wil nu even niet zo veel eten ivm tandjes enzo. maar dat komt wel weer goed Haar schema is nu ong. 9:00 wakker, verschonen enz. en wat bv als ze dat wil. 9:30 pap van bambix rond 12:30/12:00 beetje yoghurt en wat drinken en dan bv en slapen 1:30 wakker tussen door nog wat fruit en wat drinken 17:30/18:00 warm eten 8:00 borstvoeding en slapen. (als ik geluk heb) snachts word ze ook nog wakker voor BV meestal rond een uur of 4. Ik zou graag willen dat ze doorslaapt maar helaas. Het komt met de wil van Allah wel goed. ga je nog wat bijzonders doen morgen? en jullie zusters? gaan jullie nog wat leuks doen morgen? xxxx Sakinah
Dat doorslapen duurde hier ook redelijk lang hoor. Tot 1 jaar kwam ze echt meerdere keren per nacht en lange tijd was ook het inslapen een ramp. Als ze dan eindelijk sliep kwam ze standaard na 1 uur weer (kon je zowat de klok op gelijk zetten). Ik ga morgen verder niet echt iets speciaals doen helaas. En jij?
Hoi dames, Ik had in de lounge al even gereageerd maar ook hier; Aid Kom Mabrouk inshALLAH SWT. Kol am entoum bigir! (Ik ben zelf (nog) geen moslim dus mijn man heeft geholpen met boven staande zin Aid Kom Mabrouk inshALLAH SWT wist ik zelf maar het laatste gedeelte niet )
Lieve zusters een fijne ramadan feest toegewenst (ja, ja mijn broer wilt altijd dat iedereen perse ramadan feest zegt ipv suiker feest hihi) hij had het er nog vandaag over Wij zijn vandaag voor het eerst met batuhan (buiten mijn buik) naar mijn moeders graf geweest ze ligt hier in nl begraven in de moslim gedeelte. Het was flink slikken ik was al dagen van te voor dat we gingen heel zenuwachtig heel gek misschien hoor maar het voelde net als of ik batuhan echt aan mijn moeder ging laten zien. het was dus voor ons een bijzondere feestdag. Ik hoop dat het voor jullie ook een fijne dag is geweest xxx
Vrede zj met jullie lieve dames! Hoe is het met jullie? Met mij gaat het heel goed (Alle lof is voor Allah.) Sarah is lekker in de box aant spelen en ik heb even tijd voor mezelf op die manier @Tir: Ik kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig was. Wel goed dat je toch bent gegaan Insha Allah zal Allah jou moeder een mooie plaats in de hemel geven, ameen. Ik ga zometeen even wat huishouden doen en dan waarschijnlijk wat boodschappen met de wil van Allah waar zijn jullie dames? tis hier zo stil! xxx Sakinah
vrede zij met jullie lieve zussies!! allereerst nog een gezegend Eid al Fitr oftewel suikerfeest, heeft iedereen het fijn gehad?? ik ben deze week terug gekomen vanuit engeland, het was heel bijzonder om daar de ramadan te doen en het feest te vieren in bijzijn van mijn schoonfamilie! ik ga een deze dagen ff bijlezen, ik moet nu nog ff wat speelgoed opruimen, tegenwoordig ligt de hele vloer bezaait met van alles,haha, ze mikt het gewoon de box uit,haha, alle lof aan Allah! ik wens jullie alle goeds, met de wil van Allah!! dikke kussss