Vrede zij met jullie lieverds, ten eerste : iedereen nog een fijne suikerfeest gewenst!(beetje laat maar goed) ik was even een tijd afwezig op het forum, weet even de laatste tijd niet meer wat ik precies moet doen hier zeg maar, omdat het voor ons niet helemaal duidelijk is hoe verder alles verlopen kwa zwanger worden enz. ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, liefs mounia
vrede zij met jullie allen lieve zusters! mounia, lief dat je toch nog ff hier komt, moge Allah jullie bijstaan met alle moeilijke beslissingen, amien! heb je een fijn suikerfeest gehad? en vierde pleegje mee? met de wil van Allah maak je het goed lieverd! waar is iedereen gebleven?? ik zag dat er nu 'aparte' topics voor marokkaanse en turkse mamma's is gemaakt...begrijpelijk maar wel jammer dat er hier nu nog minder gereageerd wordt..snik snik... hier gaat alles goed alle lof aan Allah, kleine meid wordt alweer zo groot,haha, heeft binnen 1 week geleerd zelf te gaan zittten en staan en nu loopt ze langs de spijlen van de box, haha, zo lief! verder zijn mijn man en ik eindelijk een avondje samen (de kleine ligt al lekker te snurken) en mijn man had de laatste dagen avonddienst en drie weken waren we bij schoonfamilie tijdens ramadan..maar wat doet ie...al bijna een uur aan de telefoon met zijn broer,haha, gezellig hoor! nou ja nu kan ik wel jullie even gedag zeggen! met de wil van Allah maken jullie het allen goed!! liefs,
marietje, dank je mop! het suikerfeest was gezellig en pleeje vierde ook mee het is hier idd rustig, ik dacht hier veel meer te lezen vandaag haha
Hmmm jammer... Hier gaat het z'n gangetje alle lof aan Hem. Zie dat je bezig bent voor een 2e? Was je spontaan zw van je 1e?
We zijn er nog niet echt voor aan het ´gaan´ hoor, ben pas net gestopt en ben er niet zo mee bezig als bij de eerste. We zullen wel zien hoe het loopt, het moet wel gezellig blijven. Bij de eerste was ik binnen 3 rondes zwanger, Alle lof zij aan Allah.
hey lieve meiden, ales goed met iedereen? Ik lees ook trouw mee hoor hahah roosje schat echt erg van mij/ ons (mounia) we moeten nog steeds langs komen. Met de wil van Allah als batuhan weer opknapt hopen we snel langs te komen. Hoe gaat het met je prinsesje Mounia: idd begrijpelijk dat je minder op het forum bent maar zonder jou is het wel somber hoor hihi Meryem met de wil van Allah zal het ''snel'' lukken
Meryem, moge Hij jullie hetgeen schenken waar jullie hart naar verlangt. Tirti, ja shame on you! Nee joh geintje, beterschap voor Batuhan. Waarom zijn de topics verdeeld?
vrede zij met jullie! zusters waar zijn jullie?????? jammer dat er niet veel hier meer gebeurd, ik vond het altijd erg gezellig maar ja... met Allah's wil gaat het allemaal goed met jullie allemaal! hier gaat alles zijn gangetje alle lof aan Allah, ik moet weer erg wennen aan het weer, het is een stuk kouder en weer zo snel donker... voordeel is wel dat mijn dochter nu langer slaapt in de ochtend hihi! allemaal een dikke kus!!
het is idd heel rustig hier, jammer marietje, jaaaa wat is het ineens koud he, ik ben echt iemand die het altijd en snel koud heeft dus ik vind het niks haha. wel fijn dat je kindje wat langer doorslaapt
mounia: alle lof aan Allah was het vandaag mooi weer, de zon scheen mooi en was niet zo koud!hihi! wat kunnen NL-ers zeuren he, of te warm of te koud whaha! ik zie in je banner dat je eind oktober naar het ziekenhuis gaat, spannend hoor, ga je dan overleggen van hoe nu verder en wat nog mogelijkheden zijn? moge Allah jullie bijstaan lieverd! ik heb een hele mooie site gevonden met mooie koran-recitaties en ook mooie anasheed: Online Holy Quran Recitation, listen and download Qu'ran misschien kennen jullie deze al...maar is echt mooi in ieder geval! hoop dat er toch binnenkort weer wat zussies zich hier melden hoor (ja ik klink heel hopeloos he haha, maar ik vraag me toch af hoe het met iedereen is) ik hou van jullie, omwille Allah! liefs,
marietje, dank je wel schat! hahah ja het is nooit goed he, maar toch kies ik voor de zomer ja klopt ik heb dan een gesprek over hoe en wat en hoe verder. de link is mooi! ik hoop ook dat wat meer meiden hier komen kletsen
Ik ben er ook nog hoor lieverds heb batuhan net in bed gelegd en kwam even spieken. Daar hoor ik hem weer hij heeft moeite met zijn ontlasting kom morgen met de wil van ALlah weer even spieken als ik tijd heb, krijg morgen bezoek mijn zus "stiefmoeder" komen eten. Mouni schat moge ALlah jullie bijstaan en schenken waar jullie harten naar verlangen
dank je lieverd -xxxx- ik hoop dat batuhan snel geen last meer zal hebben van zijn ontlastingprobleem als Allah het wil. zo sneu voor hem, ik zie het helemaal voor me hoe die daar zo ligt, geef hem maar een dikke kus van zijn tante mounia!
Asalamu alaikoum, InshAllaah gaat alles goed met jullie! ik zat hier beetje mee te lezen dus ik dacht ik kom er gezellig bij
Vrede zij met jullie! ontdek nu pas dat ik alleen nederlands mag typen heb me daar niet aan gehouden bij me vorige bericht...oops
vrede zij met jullie allen! oemmie: welkom!! gezellig dat je komt meekletsen! hoe verloopt je zwangerschap? het blijft hier erg stilletjes he, snik snik! heb wel gezien dat sommige zusters op andere onderwerpen nog actief zijn, dus met de wil van Allah komen jullie snel weer een bakje thee drinken hier!met baklava, of briouats (heb ik gister gemaakt, had er opeens zo zin in,hihi) ik hoop dat alles goed met jullie allemaal! liefs,
Vrede zij met jullie zusters! @marietje dank je wel Alle lof is aan Allaah mijn zwangerschap verloopt goed. langzaam aan kom ik dichter bij de bevalling..Zoals Allaah het wil. Ik zie dat jij al een kleintje hebt rond lopen, leuk! hmm briouat die lust ik ook wel haha ik zag ook al dat het rustig is hier. heb dit hoekje beetje laat ontdekt maar hoop dat er nog wel zusters actief zullen zijn.