wat goed zeg! een naam? iets met "zusters" (hihi want dat zijn we van elkaar) verder zou ik nu ook niet weten liefss
Talia, heel erg bedankt voor je vertaling! Ik zal nog even nadenken over een gepaste titel :-k .........
klinkt leuk. ik heb nog dagen in te halen maar daar wacht ik ff mee tot in november , december zoiets
Ik hoef lekker niks in te halen voor de verandering! ALHAMDULILLAAAAAAH Maar ik voel me kiplekker dus ik ga wel de 6 dagen van Shawwaal vasten (voor degene die het niet kent: je vast nadat je de Ramadan compleet gevast hebt nog 6 dagen extra van de maanmaand Shawaal) Over een paar maanden komen er nog wat speciale vastendagen aan, dan kunnen we elkaar daar ook aan herinneren. Ik moet trouwens wennen aan dat ontbijten nu. Gaat eigenlijk naast een kopje thee verder niet veel in : S
persoonlijk vind ik moslima(ma's) doeltreffend en ook duidelijk. de lezer weet meteen waar het over gaat, als deze er geen affiniteit mee heeft dan kan hij het topic gewoon overslaan en hoeft zich dan ook niet te ergeren als er iets geschreven word wat een discussie kan aanwakkeren en past perfect tussen de clubs van metalmama's, alleenstaande mama's, walvismama's, van januari tot decembermama's militairsvrouwen, pink lady's en alle soorten clubs van mama's die je maar kan bedenken.
Jaaaa leuk, gaan we meeten bij jou in het lekkere warme Marokko! OHw, je bedoelde vast op een digitale-plek.....
moslimmama,s ja persoonlijk vind ik dat ook de mooiste benaming voor deze groep, maar ja we zien we het mooiste is dat het door mag blijven bestaan
Hahahaha Oh nou jullie zijn allemaal van harte welkom hoor : D Ik vergoed alleen geen reiskosten, dat kan ik mij niet veroorloven hahaha
misschien voor jullie leuk maar voor mij, en waarschijnlijk vele met mij zeer onduidelijk, want wat is oemma?
ja dat vraag ik me ook wel af.. haha wat vinden jullie er trouwens van dat andere geloofs topics gesloten worden en jullie wel die kans krijgen?
Het ging over de ramadan en er is toch echt wel bijgehouden op welke manier dat ging blijkbaar is dat ook goed gegeaan. En zijn we zo een hechte club geworden. Het gaat niet alleen over de islam over van alles
hey meiden.. ik zou het best leuk vinden als er een topic komt voor ons...maar goed wij hebben het niet voor het zeggen en straks willen de andere nog een chistenmamas topic etc... ik ben vandaag begonnen met het vasten van de dagen die ik nog moet inhalen...het zijn 7 dagen... morgen ga ik met ander moeders op het pszvan mijn zoontje het suikerfeest vieren...ik heb gebak gemaakt en andere mamas maken ook wat lekkers...
anders noemen we het gewoon vervolg ramadan? maakt niet uit toch wat de naam is. t gaat erom dat we nog kunnen praten
Hoi Dames, het gaat erom dat jullie verder kunnen kletsen inderdaad, en jullie hebben allemaal wat gemeen. we hebben besloten dat jullie een naam mogen bedenken waar geen overtuiging in uitgesproken word (zoals de islam zussen oid) ik vond zelf de ram- madammes wel leuk, maar ik weet niet of jullie dat kunnen waarderen.