Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik ben ook niet zo creatief in het bedenken van een nieuwe titel. Het maakt mij ook niet zo heel veel uit eerlijk gezegd.
    Maakt ook al niet uit of de Mod's iets bedenken.

2. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    jeetje de topicnaam is wel een punt voor de mod's zeg

van mijn part noemen we deze topic appelflappenclub of de leuterclub

who cares

ik vond ram-madames nog wel zo origineel

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ik denk inderdaad dat veel islamitische vrouwen borstvoeding geven omdat erover staat in de quraan. daarbij komt dat het gewoon heel erg goed is om je kindje borstvoeding te geven. :) Alhamdulillah! ik heb het altijd heel fascinerend gevonden hoe het lichaam van een vrouw zich zo perfect aanpast op een zwangerschap en op het moederschap :)

ik denk trouwens dat de naam zo'n punt is omdat mensen het anders niet eerlijk vinden dat wij wel verder mogen praten (ook al gaat het 9 van de 10 keer niet over de islaam) in een soort van islam-topic en dat anderen dan niet mogen.

laten we het "het theekransje" noemen :) lol

4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja ik vind het ook een beetje vreemd dat het zo'n probleem is :rolleyes:
    Als mensen hier lezen zien ze toch wel dat hier voornamelijk moslima's schrijven. En misschien is het dan juist beter dat het WEL blijkt uit de titel. Dan hoeven mensen die het niet interesseert ook niet deze topic te openen.

Maar misschien denk ik nu heel vreemd :(:

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Haha Sakinah, theekransje vind ik prima :)

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hahahah ja theekransje :)

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Zo, daar ben ik ook weer :).

Ik ga voor 'Thee met baklava' :), toepasselijk voor het suikerfeest en niet duidelijk gericht op geloof.

En om nog maar even iets Christelijks in de groep te gooien:
    Ik ben uitgerekend op eerste kerstdag :D

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ok :) "thee met baklava" it is.

nu je het hebt over baklava.. ik heb beneden in de ijskast nog staan.. :rolleyes:
    nu het geen ramadan meer is kan ik me niet zo goed inhouden..
    ze zijn ook zo lekker...

ga nu even door het huis heen poetsen (nesteldrang?) heb de zolder al af ;)

9. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Die is leuk, thee met baklava. Ik stem voor ! :)

10. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoihoi,

Misschien: multiculti-brabbel? ik noem maar iets geks! Of: De Munttheekrans

11. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Oef, ik had nooit over baklava moeten beginnen, nu zit ik hier op mijn werk met een onwijs verlangen naar baklava :) hihi.

Voor de meiden die al kinderen hebben even een vraagje. Hoe is het na de bevalling gegaan met het influisteren van de oproep tot het gebed? Kreeg je man gelijk de kleine vast, of deed hij dat terwijl de baby bij jou lag. Gebeurde het voor of na het knippen van de navelstreng? Vertel me alles :).

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @kahrin ja idd ik wil ook wel weten hoe dat verloopt. Ik had gedacht van als zegmaar de baby helemaal ''schoon'' en naast me ligt maar moet dat anders gelijk zegmaar

13. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    In ben in het ziekenhuis bevallen. Toen ik Soufian aanpakte, heb ik hem meteen aangelegd en precies op dat moment heeft Mostafa het in zijn oor gefluisterd. Het was een heel mooi moment.
    Ik hoop dat het bij deze beebie weer zo mag gaan inchallah.

De volgende dag is de Iman van de moskee bij ons geweest (Thuis, is ook een vriend van mijn man) en die heeft nog wat gebeden in Soufian zijn oor gesproken.

14. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik dacht aan club orientel, of de gebakjes of de lammetjes

:), we komen wel los he dames

15. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik heb trouwens nog niet zovaak gereageerd in deze topic, ik zal dus maar even wat over mezelf vertellen.

Ik ben Fatna 27 jaar, van arabische origine en geboren molsim (al zou ik wel wat meer aan me geloof mogen doen), mijn man is turks en we hebben samen een zoontje Ayman

we wonen in den haag en ik ben full time mama/huisvrouw.
    mijn man is eigen ondernemer en heeft een aantal eigen zaken zowel in nederland als in turkije

ik moet er ook bij zeggen dat ik vaak brutaal kan reageren (soms zelfs kwetsend) maar dit bedoel ik zelden zo, ik zal erop letten maar mocht ik toch een keer lomp uit de hoek komen, vergeef me dan alvast en confronteer me er dan mee.

liefs Bellina

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik dacht dat je schreef: de gebakken lammetjes :p .

Kahrin, bij mijn bevalling werd Irem meteen meegenomen omdat ze nogal slap was en wat moeilijk kon opstarten. Zo'n uur later toen ze naast me lag in de couveuse en mijn man en ik alleen waren heeft hij dit gedaan.

17. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik ben bevallen met een geplande keizersnee, een vriendin was bij me tijdens de keizersnee en mijn man zat in de wachtkamer, zodra de kleine ingepakt was en bij zijn vader was heeft hij hem de shahadah ingefluisterd

zodra mijn vader de kleine voor het eerst zag heeft hij hem ook nog de shahadah ingefluisterd

18. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Oh jee.... ik realiseer me nu pas dat het voor velen van jullie wellicht niet gebruikelijk zal zijn dat de man bij de bevalling is. De mijne was er wel bij. Zonder hem had ik het never nooit niet gered. Hij heeft me zo goed geholpen en gesteund.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij mij was me man ook gewoon erbij hoor!

Had verder ook niemand anders en hij was echt mijn steun en toeverlaat op dat moment!

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik wil ook graag dat mijn man erbij is. Hij wilt dit ook graag het is iets van ons samen en ik wil hem er dus graag bij hebben

@Bellina heyyyy meid hoe is het ken je me nog ik heb je eerder ook wel eens gesproken. Kijk hamdulillah toen hadden we het er steeds over dat het zwanger worden van mij niet lukte hamdulillah kijk nu naar mijn banner

Deel Deze Pagina