Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gooooedemorgen!

pfff Karagoz, hoe lang is hij nu ziek? :(

Hier, Godzijdank, wat beter geslapen.

Moesje: Hoe lang zijn jullie bezig? Moge Allah jullie een gezond kindje schenken.

Wardi: Ziet er goed uit die kransjes! Ga ik eens proberen van de week! Tja en de borstvoeding.. Het is even doorbijten soms. Irem was de eerste dag opgenomen geweest waardoor ik haar niet goed had kunnen aanleggen (ik was zelf ook erg zwak door bloedverlies). Die eerste 24 uur zijn best belangrijk voor de borstvoeding. Toen we de volgende dag thuiskwamen ging het ook niet direct van een leien dakje. Had ook direct tepelkloven en Irem kreeg spruw (schimmelinfectie in dr mondje) dus dat was allemaal erg fijn haha. Na zo'n 2 dagen had ze best honger en ik was zo uitgeput dat we haar maar de fles gegeven hebben (man om 3 uur s nachts naar de dienstapotheek want had niks in huis haha).

Uiteindelijk toch weer verder gegaan en wanneer je dat eerste stuk voorbij bent zul je er zeker van genieten. Nu vind ik het erg makkelijk, ga lekker op de bank zitten en hups ;) .

Vertrouw in jezelf en het lukt je wel. Wanneer het tegenzit in het begin toch proberen het vol te houden! Moge Allah je bijstaan.

Ik had trouwens voordat ik bevallen was ook nooit melk gelekt of iets, was ook bang dat het niet op gang zou komen. Maar wanneer je je kindje vaak aanlegd komt het echt wel!

Succes alvast!

2. Sahara

Sahara Niet meer actief

vrede zij met jullie zusters,

wardi ik sluit me helemaal aan bij de andere dames.
    zelf begon mij "produktie" ook na de bevalling niet tijdens de zwangerschap bij me bij de kids was dat hetzelfde.

het koomt goed meis als allah het wilt we belangrijk probeer te ontspannen tijdens het voeden dan gaat de produktie iets gemakkelijker en ja in het begin is het ff doorbijten maar daarna net wat meryem zeg gaat het van huppeke ;)

3. Sahara

Sahara Niet meer actief

bij me 2e alle lof is voor allah had ik in het begin door stress (van bepaalde mensen) en daardoor werd mijn borstvoeding toch wel beinvloed en had ook beinvloed op me kindje, maar alle lof is voor allah het is goed gekomen.
    mijn tip is dan ook zorg voor een rustige omgeving voor jou en je kindje als allah het wilt en probeer te ontspannen en te genieten van het bijzondere moment want dat is het!succes alvast

p.s hoe zou het met onze zuster sakinah zijn? :D

4. Sahara

Sahara Niet meer actief

mmm lekker hoor wardi. ;) die kransjes hihi had ff gekeken op je foto

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ook benieuwd! Vind het zo spannend :D

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer is nu al sinds de herfstvakantie ziek

7. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Peace be with you all (klinkt stoerder dan het NL) : D

Dank jullie wel voor de geruststellende reacties. Ben meteen eenstuk relaxter. Alle Lof is voor Allaah!

Ja ik moet er gewoon positief ingaan en met Allaah's Hulp komt het vast allemaal vanzelf goed.

Meiden, ik droom wel raar de laatste tijd. Normaal herinner ik mij mijn dromen niet of zelden. Tegenwoordig droom ik van die maffe dingen. Vannacht over jullie gedroomd haha. Weet niet precies wat maar dit theekransje hier was in ieder geval tot leven gekomen...al ben ik alweer vergeten hoe jullie eruit zagen in mijn droom haha.

Karagoz, ik heb nog wel wat meer receptjes van mezelf voor je forum incl. foto's. Ik zal met Allaah's Wil ook lid worden van je forum. Dan plaats ik ze daarop. Verder hoop ik dat het met Allaah's Wil wat beter zal gaan met je kleine vandaag...sterkte!

Djennah, ik hoop dat Sakinah ligt te puffen maar het zal wel niet haha. Die kleine van haar vindt het denk ik veel te koud buiten!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    leuke droom wardi...
    en de recepten zijn zeer welkom!

en sakinah...meid waar ben je

9. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Ik heb zojuist een plattegrond gemaakt van de grote slaapkamer waar we naartoe gaan verhuizen. We willen de baby straks graag bij ons op de kamer hebben met Allaah's Wil.

Als manlief er weer is dan gaan we meteen aan de slag met Allaah's Wil. Ik ben er in ieder geval uit wat kleur betreft. Ik heb iets met oranje en donkerroze. Heb veel assecoires al in die kleur dus die haal ik tevoorschijn. Van de zomer kreeg ik een mooi schilderijtje van mijn man met veel roze erin, die gaat ook mooi hangen in de kamer! En ik denk dat ik de schilderijtjes voor de kleine in de kleuren oranje-bruin-oudgeel ga doen. Eerst even een schetsje maken met kleurpotloden : )

Heb er zin in!

10. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    8) ik ben er nog hoor zusters!

nog niet aan het puffen..zelfs geen kramp :confused: , maarja.. Allah weet het beste wanneer ik er klaar voor ben. ik wil niet ondankbaar lijken door te zeggen dat ik het zat ben, dus laat ik maar niet zeuren :). ik hoop dat ze me donderdag meer kunnen vertellen bij de verloskundige.. en kunnen kijken of ze eventueel kunnen strippen.

wat vervelend layla, dat hij nog steeds ziek is.. het is nu wel al een hele tijd he.. als Allah het wil zal hij snel genezen. verwen hem maar lekker :)

leuk is dat he wardi! ik vond het ook helemaal leuk om de kamer in te richten. ik heb groen met roze. oranje met roze is ook heel erg leuk (als Allah het wil). gelukkig heb je wel een kamertje gevonden. anders is het zo dichtbij de bevalling zo druk..

ik ben eigenlijk ook wel een beetje zenuwachtig voor de borstvoeding.. ik hoop dat ik genoeg heb.. dat ik het wel kan.. dan aanleggen.. hoe moet ik haar vasthouden aaah...:S maar het komt wel goed als Allah het wil.. daar vertrouw ik op. en slechte dromen niet meer vertellen he stoute wardi ;)

nou.. ik ga maar weer is... tja.. wat zal ik gaan doen.. ga ik nog even over nadenken

8)

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    leuk wardi...veel plezier er mee

12. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Sakinah haha. Het was geen slechte droom toch? Meer een gekke. Was leuk om mijn baby te zien al zal de kleine er in het echt anders uitzien. Alleen dat die borstvoeding niet lukte was frustrerend haha. Met Allaah's Wil zal het in het echie wel goed gaan, en bij jou ook!

De dagen vliegen zo snel voorbij, het is alweer bijna 2 uur (inmiddels verschillen we maar 1 uurtje kwa tijd) en heb eigenlijk niks gedaan nog vandaag : S

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he meiden...waar zitten jullie

ik verveel me...wil kletsen

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    en niet alleen hier...als jullie me begrijpen

15. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hier ben ik hoor layla! ik zal zo even op die andere plek kijken als Allah het wil.
    heb net maar even gedwijlt en nog wat schoongemaakt. je moet wat he met je tijd. ik had laatst ook een hele mooie droom (alle lof zei aan Allah). ik zag mijn baby in mijn armen en ik gaf haar aan mijn man .. ze zag er zo lief uit! ze leek op mij toen ik baby was.. maar Allah weet hoe ze eruit gaat zien.. en het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit hoor.

ga zometeen maar even koken.. de gehakt is bijna ontdooid.. hoop ik. ga spagetti maken als Allah het wil. ik wilde ook nog naar de winkel gaan maar ik heb er geen zin in hoor.. en we hebben voor vandaag (als Allah het wil) nog wel genoeg in huis.. 8)

de dagen gaan inderdaad snel voorbij.. ondanks het wachten.. ik kan niet geloven dat het al weer 4 november is.. bijna 2009 alweer! mijn God.. maar dat is ook een van de tekenen van de laaste dag he.. dat de tijd heeeel snel voorbij zal gaan.

voor de dames die al een keer zijn bevallen.. hoe voelde jullie je na de bevalling..? echt heel erg brak..? verdrietig? (ze zeggen dat je veel moet huilen..) welke dingen konden jullie absoluut niet doen..? ik ben een beetje bang voor de pijn na de bevalling.. ik wil overal zo graag van genieten (als Allah het wil zal dat natuurlijk ook gebeuren) maargoed :D

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb gelukkig al gekookt. heb het lekker makkelijk gehouden vandaag. Ben nog steeds niet lekker en het was een erge korte nacht voor me. Ik heb rijst met wittebonen met gehakt en wortel in tomaten saus..

ik had laatst ook een droom. Ik gaf mijn zoon borst voeding. Maar het was niet tamer maar een andere baby. MOet er nog aan denken...ik heb nog meer dromen gehad over babys.

vandaag ben ik ongie geworden op dag 42. heb weer een cyclus van niets...

de tijd gaat heel snel voorbij...ik kan trouwend niet wachten tot we onze kerstpakketen krijgen...

doe rustig aan sakinah...je bent bijna 41 weken zwanger je moet nu juist lekker uitrusten en ook je man wat dingen laten doen...

17. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ja klopt, ik weet het. al voelt het niet alsof ik 41 weken ben..het voelt nog steeds hetzelfde als 38,39,40 :p. mijn man helpt me ook veel hoor (alle lof zei aan Allah..) maar je weet hoe dat gaat.. dan toch nog even dit doen.. en dan weer even dat doen.. ach ja.. die goede oude nesteldrang he

Als Allah het wil zal je snel weer een goed cyclus krijgen. en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. misschien kan je nog een uurtje gaan liggen..(of is dat onmogelijk met je zoontje?)

ik ga vandaag ook lekker makkelijk eten hoor :p gehakt is altijd zo klaar.. wat saus bij de spagetti met wat groenten.. en klaar is kees.

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    nou die kleine draak van me heeft bijna niet geslapen vanmiddag omdat de buren veel herrie maakten. als allah het wilt ga ik lekker naarm ijn bed als tamer om 7 uur in bed ligt....als hij niet weer zijn bed vol spuugd....ben die geur nu wel beu...

spaghettie is inderdaad lekker makkelijk voor tussen te maken...

hoe vaal kilo ben je aangekomen tot nu toe...ben ik wel nieuwsgierig naar

19. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ong 14 kg :oops: misschien wel 15.. ik vind het wel prima. ik ga na de bevalling proberen mezelf te beheersen met koekjes enz ;)

hoeveel was jij aangekomen? (als je wilt vertellen natuurlijk :p

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben met 34 weken bevallen en ik was toen 20 kilo zwaarder .ik woog 90 kilo
    maar 15 kilo is het gemiddelde en dat is toch netjes...

Deel Deze Pagina