Hahaha Iman...nee daar wacht ik nog maar even mee...over twee weekjes zou ik wel willen (met Allaah's Wil)...nu nog even genieten van de laatste loodjes. Hier is het rustig. Ik hoef maar een beetje actief te doen of mijn bekkenpijn verergert spontaan. Dus we doen het maar weer EXTRA rustig aan...en alle Lof is voor Allaah. Ik zal aan je denken tijdens mijn gebeden Iman, ik gun het je van harte om naar het mooiste plekje op aarde te gaan, met Allaah's Wil. En ben blij dat jullie geen slachtoffers zijn geworden van die oplichter...wat een lef heeft die persoon zeg...! Dat beddenprobleempje...hoe lang wil je Ameen minstens nog in het ledikantje hebben? Er zijn leuke wiegjes waar de baby 5 maanden lang in past, dan zou je eventueel een wieg voor de baby kunnen overwegen totdat Ameen overstapt naar een peuterped of dergelijke? Ik dacht ik gooi het in de groep...wieweet heb je er wat aan. Hoe is het met de overige sistah's? : )
vrede zij met jullie zusters, teneerste Karagoz welkom terug fijn dat het leuk was! en welkom iman ik zal je ok meenemen in mijn gebeden en als allah het wilt zal het dit jaar lukken. ja wardi het wordt nu spannend voor jou ik weet nog een paar weekjes en als allah het wilt heb jij ook je kleintje in je handen, doe maar lekker rustig aan maar leuk hoor dat je dat doet voor de kindjes voor offersfeest. moesje hoe gaat het met jou? hier met de kids nog hetzelfde alle lof is voor allah. heb al kadootjes gekocht voor het offerfeest en mijn zoontje gaat ook trakteren op school heb ik afgesproken ik wil ze het ook meegeven wat voor feesten wij beleven hihi maar er mag geen snoepgoed getrakteert worden ja chips maar dat vind ik te gewoon dus ik denk aan doorzichtige gekleurde bekertjes met gemengd fruit erin en het dan leuk opmaken ofzo in een mand en ja slingers al gekocht voor hier in huis kon het niet laten net wat wardi ook al zei een leuk kinder aan gelegenheid. morgen als allah het wilt ga ik me jongste voor de 1ste keer bijvoeden pff valt me toch wel zwaar hoor was vandaag gewoon beetje emo nou lieve dames ga nou ff huishouden(hihi ben een nachtmens)
goedemorgen meiden... vannacht goed geslapen en mijn zoontje ook gelukkig.... straks het huishouden doen en koken en dan is het klaar voor vandaag
Goedemorgen dames, Kom niet zo vaak meer kijken, zit echt een beetje te klungelen met me kleine meid. Vannacht ook maar weer 4 uurtjes geslapen (los van elkaar)
Hallo Dames.. hoe gaat het met jullie? Nou hier gaat alles goed, werk vandaag bij me zus thuis.. oppassen op der kleine.. die is net begonnen met kruipen en zich overal aan optrekken.. dus je kan haar geen seconde uit het oog verliezen.. gister kreeg ze al bijna een dvd rek over der heen Voor de rest niet veel te melden eigenlijk.. vanavond gezellig bij mijn moeder eten omdat me mannetje tot laat moet werken.. en morgen is het weer boodschappen dag.. gaan we altijd naar de slager en de bakker etc etc. pff zie er nou al tegen op.. Ik werd net gebeld door een deurwaarderskantoor.. ik heb er een sollicitatie dinsdag (als Allah het wil) ik hoop dat ik word aangenomen.. Nou dat was het weer.. Mereyem85: hoop dat het slapen binnenkort weer wat beter gaat.. Karagoz: nou gelukkig gaat het slapen bij jou goed heb je ook meer energie overdag
Vrede zij met jullie op deze mooie dag : ) Wanneer ik opsta en alle gordijnen nog dichthangen dan lijkt het altijd alsof het grijs en grauw is buiten maar dan gooi ik de ramen open en dan komt me toch een warm stralend zonnetje tegemoet.... Das echt lekker opstaan! Alle Lof is voor Allaah. Karagoz...is het nog gelukt met downloaden van MSN op je nieuwe laptop? Ik zag je topic staan in de Lounge maar ik heb er geen verstand van helaas. Ik hoop dat het gelukt is? Meryem...is het nu jouw beurt? Rustig aan doen hoor, en af en toe hier komen lezen (als wij een beetje doorschrijven haha) dan kun je even ontspannen misschien. En als je kleine meid een dutje doet vanmiddag dan ga jij er ook lekker in joh! Veel sterkte en geduld gewenst. Moesje...haha die kleintjes kunnen gevaarlijke streken uithalen als ze gaan kruipen en/of lopen. Houdt haar maar goed in de gaten ja. Heeft je zus geen box? Anders blijf je rennen joh. Wel leuk dat oppassen. Veel plezier met die kleine. Ik heb een to-do-list opgesteld, mag elke dag 1 klusje doen naast de dagelijkse klusjes (afwas, koken, vloer etc.) ik hoop dat ik me eraan ga houden...dan ben ik over een weekje helemaal klaar met het hele huis en ga ik vanaf dan lekker niks meer doen : ) behalve manlief inwerken...die mag het dan overnemen, haha. Volgende week vrijdag wordt beautyday met Allaah's Wil...wel beetje saai in mijn eentje, haha. Maar even lekker mezelf verwennen en opkrikken. Lekker stomen, maskertje, pedikuurtje en manikuurtje...en lekker uitgebreid scrubben. Voor vanmiddag heb ik kipnuggets op het menu staan, heb er zoooo 'n trek in!
helaas is het nog steeds niet gelukt met de msn op mijn nieuwe laptop...van het weekend gaat het broertje van bellina kijken wat het probleem is. hij heefft er meer verstand van.. als jullie nog recepten hebben dan kan je op mijn site terecht...ik maar niet te veel reclame anders krijg ik problemen hier, maar jullie begrijpen de boodschap denk ik lekker wardi dat wil ik ook wel.... vandaag staat rijst met kikkererwten met een hele kip met ui uit de oven op het menu
joehoeee hier is er 1.... was even een half uur bezig met een topic in de lounge te lezen"; HELEMAAL GEEN SINTERKLAAS..!?! achteraf een beetje tijdverspilling ze zeggen toch allemaal hetzelfde hihi @ Wardi: ja me zus heeft wel een box.. maar die kleine heeft last van der tandjes.. dus je kan der geen moment alleen laten voordat ze gaat gillen.. dus ben ik echt elke dag de hele dag lekker met der aan het spelen en aan het knuffelen.. thuis heb ik geen box voor der en dan zit ze gewoon op der kleedje te spelen
goedemorgen meiden... iedereen goed geslapen of liggen jullie nog in bed... zijn er al meiden bevallen of lopen jullie nog een dikke buik rond... de meiden die bevallen zijn hoe is het nu met julllie en met de babys
vrede zij met jullie zusters ja hihi hier wakker we houden een lekker relax dagje(pyamadag) ff lekker nix moeten heerlijk! wardi meid hoe gaat het? en natuurlijk de andere zusters hoe gaat het bij jullie liefss
vrede zij met jullie dames! Hier ging het afgelopen nacht wat beter, Godzijdank. Vandaag ook niet veel te doen, wasjes draaien, opruimen.. Weet je wat me trouwens opvalt in de lounge. Toen de Ramadan bezig was of bijna begon hadden we daar dit topic voor. Wanneer er iemand nog een topic opende met een vraag over de Ramadan of iets anders (geloof ook koken tijdens de Ramadan of iets dergelijks) werd dat gesloten met als reden dat er al een topic bestond, heel logisch ook. Maar nu zijn er zoveel topics over kerst! Wat eten we met kerst? Kerstfreak, Kerstmarkten, kerstkleding voor een jongetje, wanneer zet ik mijn kerstboom op? Op zich kan het me geen moer schelen maar het valt me nogal op.
En vrede zij met jou dejnna (en de rest) Hier gaat het zijn gangetje, alle Lof is voor Alaah. Ben wel snel en vaak moe de laatste tijd. Ben wat aan het sukkelen met mijn bekken, doet nog steeds pijn al lijk ik aan de pijn te wennen (waardoor je toch meer gaat doen wat niet de bedoeling is...) Gisteren beetje onrustige buik, de kleine dan. Veel draaien en rekken en doen met nogal wat harde buiken als gevolg. Ik voelde op een gegeven moment twee megabobbels, eentje boven mijn navel en eentje in mijn rechterzij...snap niet hoe dat kan aangezien de kleine al ingedaald is. Als de baby maar niet dwars is gaan liggen ofzo...las in een andere topic dat een kindje op het laatste moment gedraaid was en toen in de stuit lag...dus haal me nu wel van alles in mijn hoofd : S Met Allaah's Wil zal het vast goed zijn allemaal. Wanneer mijn man er is ga ik nog maar een echo laten doen, even kijken of alles in orde is kwa houding van het kindje... djanna, geniet maar lekker van je nixdagje...ik zit ook nog in pyama...maar kga nu even lekker douchen en dan een broodje tonijnsalade naar binnen werken... Tot lees...!
@meryem... daar heb je helemaal gelijk in meis en ik vind het zelf ook erg irritant...en ook helemaal dat als we maar 1 woord niet in het nl schrijven dat we dan al een opmerking krijgen...maar goed... kom anders naar die andere site (je begrijpt wel wat ik bedoel) ik ben daar beheerder dus geen probleem met dat soort dingen...
Hallo dames.. nou hier gaat alles goed hoor.. Vandaag boodschappen gehaald, even wat kleren in de stad gekocht.. volgende week denk ik even naar de haagse markt.. khad daar laatst mooie hoofddoeken gekocht.. 2 voor 8 euro.. en je hoeft niks zelf te doen.. gewoon alleen ''aantrekken''.. straks komt me schoonvader lekker couscous brengen.. heb er nu al trek in.. Heb de laatste paar werken weer onwijs last van mijn staartbeen.. heb hem vermoedelijk toen ik 13 was gebroken.. het is echt heeeel vervelend.. kon toen ook al 2 maanden niks meer normaal doen.. en nou begint het weer pijn te doen... gaat als Allah het wilt wel weer over.. @ Karagoz: ik zal binnenkort even wat receptjes komen plaatsen bij je... En die kerstdingen zijn idd wel vervelend.. als ze nou gewoon 1 groot kerst topic maken.. maar voor elke vraag word een nieuw topic geopend..
vrede zij met jullie zusters, meryem85 fijn meid dat het gisternacht goed is gegaan als allah het wilt zal het zo blijven, ja dat van die vele verschillende topics over kerst enz dat veel mij ook al op moest gelijk denken aan de discussies over deze topic in het begin pff maar alle lof is allah ik ben blij dat deze tot nu toe nog bestaat wardi luister goed naar je lichaam wil je lichaam rust meid dan neem je het lekker ik zal dua voor je doen. en als allah het wilt komt het goed maar ik denk dat hebben alle vrouwen wel hoor zo net voor de bevalling van stel dit stel dat maar het komt goed als allah het wilt, leuk hoor zo'n echo op het eindje lijkt me een mooi gezicht om het te zien suc6 alvast. ja mijn zoon vind zo'n pyamadag heel leuk Karagoz ,ik kom er zeker ff wat pennen als allah het wilt Moesje1, ala allah het wilt zal je een leuke dag hebben in den haag het klinkt wel heel leuk en niet duur trouwens meid ook zal ik dua voor je doen veel sterkte ,heb je er nix voor zodat het wat verlicht de pijn?als allah het wilt wel ik hoop het want het klinkt niet prettig. liefss
hey meiden ben er weer ben wat aan het rommelen op mijn site... vandaag hard gewerkt ben ook wel een beetje moe. abdullah is naar buiten en tamer zit tv te kijken... ik heb gelukkig gisteren al gekookt voor vandaag want ik wist van te voren al dat ik niet wil gaan koken vandaag... we eten macaronie...als allah het wilt..