Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat voor werk doe je eigenlijk? Ben maar een beetje nieuwsgierig :p

Zit al enkele uren op me man te wachten omdat we even weg zouden gaan met de kleine, maar hij is er nog steeds niet :evil:

2. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ben ik ook weer effies...

Heb een hangdagje. Totaal geen zin, nergens in : (
    Tis tijd om te eten maar heb nog niks gekookt, ook geen zin in...

Denk dat het maar gewoon brood gaat worden. Vroeg naar bed toe is ook een goed idee.

Fijn avond gewenst allemaal! En tot lees met Allaah's Wil.

Liefs

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @meryem...ik doe de opleding als verzorgende en ik werk nu in een zorgcentrum op klein schaligwonen met demente bejaarden

4. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Kiekeboe,

Kom weer even gluren hier! Hoop dat alles goed gaat met jullie. Hier ook wel! Heb vandaag heel wat schoonmaakwerk te doen, ik ben namelijk op vakantie geweest in Nederland voor anderhalf maand en ik moet nu alles weer wit zien te poetsen. Mn handen jeuken nu zo erg, maar ben nog eve rustig aan het ontbijten. Mijn maag is nog steeds zo gevoelig dat ik niet alles in een keer naar binnen kan werken.

Hoe gaat het hier met de (buik)baby's? Als Allah t wilt gaat t goed met jullie allen.

Groetjes

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

vandag veel te doen...ik kom straks weer even als allah het wilt..

liefs layla

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heey dames!

Hoe gaat het hier?
    Bij mij gaat het wel goed.. me nichtje ligt nu lekker te slapen in der bedje.. ze was weer erg actief vanochtend.. maar is wel gezellig!
    Strakjes misschien even naar de stad.. even nog een shirtje kopen voor mijn sollicitatie gesprek morgen...

Even tussendoor het huis gepoetst.. want daar heb ik anders geen tijd meer voor vandaag...

@ Mommy2be: Leuk dat je terug bent! doe je het rustig aan met het poetsen van je huis ;)

@ Wardi: heb je genoten van je hangdagje? zo nu en dan hebben we dat nou eenmaal nodig he ;)

Nou kom straks nog wel ff kijken hier!

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden

@moesje...succes met je gesprek morgen...

vandaag ook door het huis geraced...tamer is naar school en heb net boodschappen gedaan...

hoe is het met de rest van de meiden...

8. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Na mijn hangdagje van gister vandaag maar actief geweest...

Ramen zijn gelapt, heb alle deuren ook maar voorzien van een sopje en als ik dan toch bezig ben...ook maar over de plinten gegaan.

Zit nu bekaf op de bank...maar er staat nog een wasje te wachten. Eerst even het middaggebed verrichten en een broodje eten.

Heb de laatste tijd iets met tonijnsalade, ik gooi er van alles in: blokjes komkommer, tomaat, ui, groene olijven, geraspte wortel en natuurlijk MAYO : ) Jammie.

Mommy2be, welkom terug landgenootje : ) En ik wil net zoals moesje zeggen: rustig aan met dat poetsen maar ik heb vandaag zelf ook als een gek staan poetsen haha. Rust in ieder geval goed uit strakjes!

Moesje, mijn hangdagje was niet zo leuk, ik verveelde me haha. Vind het niet leuk als ik nergens zin in heb en mijn dag dan maar wegniks. Maar was misschien ff nodig om vandaag lekker aan de gang te gaan. Alle lof is voor Allaah.

Tot lees!

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Pfffffff, ben moe joh! Heb echt de hele dag staan schrobben en sjouwen. Heb ook continu harde buiken dus ik kap voor nu! Ik heb lekker gekookt en we gaan zo eten, morgen moet ik de rest nog afmaken. Moet alleen nog alle ramen doen, maar mn rug doet echt zeer.

Tijdens mn lunch ging mn maag tekeer, dus heb ik gebraakt, ik d8 wow dit is lang geleden (met week 17stopte het braken bij mij) maar dat kwam omdat ik een franse tortilla had gegeten, misschien te machtig voor mn maag nog door de olie!

Wardi, jij zo te zien ook hele tijd staan poetsen haha, laat de was maar lekker tot morgen of overmorgen, rust maar goed uit vooral omdat je nu last hebt van je bekken!

Ik ga weer verder..ik heb me trouwens aangemeld op de mama'sreceptenforum, echt iets waar ik opzoek naar was... ben voornamelijk geinteresseerd in Turkse recepten!

Groetjes, fijne avond verder iedereen!

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    doe rustig aan meid...je moet ook aan je zelf en aan je kind denken, je hebt nog 18 weken te gaan...

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    HHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee girls

waar zitten jullie...

aan het bevallen denk ik nog niet....

12. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hey!

hier ben ik ook weer even. tijdje geleden lijkt wel. heb het best druk met sarah. ze slaapt wel goed, alleen niet zo lang. ze wil veel drinken en heeft ook veel zuigbehoefte. ze mag alleen nog geen speentje. binnekort ga ik dat wel proberen.. dan kan ik ook een beetje uitrusten als Allah het wil. verder gaat het heel goed met haar en met mij Alle lof zei aan Allah. ze is heel erg aangekomen en weegt nu 3240 ( haar geboortegewicht van 2770) dus dat gaat heel goed!

Ik hoop dat ook alles goed gaat met jullie, zo te lezen wel toch?
    trouwens, voor de bekeerlingen onder ons, (en eigenlijk alle moslima's) er is een bekeerlingendag in utrecht op 29 november. als je interesse hebt moet je even kijken op www.al-yaqeen.com en dan bij de agenda. ik ben er vorig jaar geweest en het was echt HEEL erg gezellig. ik weet nog niet of ik ga (ivm Sarah) maar het is in ieder geval een aanrader!

ps. Alle moslima's zijn welkom hoor, alleen het thema is bekeerlingen (en het overgrote deel van de dames is ook bekeerd)

13. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    salaam alekom,

Hier niet zoveel nieuws alles gaat zn gangetje.. kan nu niet meer verbergen dat ik zwanger ben hihi.. tis toch een aardig buikje geworden..!

Mt de kindjes gaat alles goed alle dank aan Allah! Ik hoop als Allah het wel dit weekend even te kijken naar babykleertjes!

Alles goed met jullie, tis niet zo druk hier he ;)

Wardi laatste loodjes! nog even volhouden meid!

Bekeerlingendag ben ik vorig jaar ook geweest met de intentie een vrouw te zoeken voor mijn zwager.. helaas niet gelukt.. Ameen was ook heel klein dus ben maar even gebleven.. mijn man zat in de auto met Firdaous en er was geen mannenruimte helaas.. we wonen niet in Utrecht dus ja wat ga je de hele dag doen... ook vond ik het lastig dat er een heel dagprogramma voor je werd bepaald te doen... nou voor de dames die wel gaan veel plezier!

Ik ga weer even naar de kindjes en mn huisje doen!

vrede zij met jullie allen hahaha blijf erom lachen hoor!

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

zo te lezen gaat alles goed met jullie...als allah het wilt ook zo blijft...

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    fijn om te lezen dat het zo goed gaat met iedereen. Moesje hoe is je sollicitatiegesprek gegaan? (of heb ik ergens overheen gelezen?). Ik ga zelf niet naar de bekeerlingendag, al lijkt het me wel leuk.

Hier ging het wat minder. Ben gistermiddag naar het cb geweest omdat het zo moeilijk ging snachts en Irem was erg weinig aangekomen. Ze adviseerde me om naast de bv, s avonds een fles te geven voor het slapen gaan. Dat heb ik dus gister gedaan alleen heeft ze er vreselijk op gereageerd! Ze is binnen een kwartier helemaal opgezwollen, kon haar ogen niet meer op krijgen en zat onder de rode bulten. Ook begon ze wat rochelend te ademen, erg eng. We zijn met spoed naar de eerste hulp gereden en meteen opgevangen door een kinderarts. Ze heeft snel een anti-allergisch middel door een infuus gekregen en wat extra zuurstof.
    Uiteindelijk voor een nachtje opgenomen geweest en we moeten nog 2 dagen doorgaan met een anti allergisch middel. Moet nu gewoon borstvoeding blijven geven en hebben volgende maand een afspraak op een allergiepoli.
    Waarschijnlijk heeft ze een hele heftige reactie gehad op melkeiwit (ze heeft trouwens de eerste week ook een aantal keer een flesje gehad, maar niet op gereageerd). We wachten nog op de bloeduitslagen en ze gaan het verder onderzoeken.

Ben wel erg geschrokken! Inmiddels zijn we vanmorgen ontslagen en ligt ze nu te slapen, Godzijdank is het goed afgelopen.

16. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Peace be with you all : )

Ik snuffel hier wel rond en lees van alles en nog wat maar heb niet altijd veel te melden.

Het gaat goed, alle Lof is voor Allaah! Ik heb me tot nu toe aardig aan mijn schoonmaakprogramma weten te houden, dus gaat lekker.

Overmorgen vertekt mijn man vanuit NL.... : D
    Zit te denken wat ik dan ga maken aan eten. Denk dat ik gewoon wat hapjes maak, van alles wat. Hij kan nooit echt een maaltijd op na het reizen en ik ook niet na al dat wachten haha. Dus beetje snacken lijkt me wel een goed plan! Met Allaah's Wil.

Kipnuggets, aardappelballetjes, tortillaatje enneeeh bitterballen! Die bitterballen daar heb ik hier nog het recept van gehad van Ilja, die is lang niet geweest. Ilja...lees je nog wel mee? Ik hoop dat het goed met je gaat?

Als iemand nog een lekkere en makkelijke snacktip heeft dan houd ik mij aanbevolen!

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetje meryem veel beterschap met irem...ik denk ook dat het een allergische reactie is...wat zou hetadners zijn...misschien de volgende keer als je een flesje wilt geven maar antiallergie geven anders wordt het misschien erger knufff

18. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Lieve meiden allemaal,

Ik ben hier ook lang niet geweest, heb wel af en toe mee gelezen maar niet zo vaak geschreven. Ik heb heel veel last van mijn bekken en SI gewricht en ik ben de laatste 5 weken thuis geweest van mijn werk. Vandaag voor het eerst weer een halve dag aan het werk.

Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad, en alle dank is aan Allah, alles is goed met ons kindje. We krijgen een dochter (als Allah het wil). Ik ben zo blij met dit nieuws. Een zoon was uiteraard ook van harte welkom geweest, maar ik wilde heel graag een meisje.

Wardi, ik ben zo blij voor je dat je man eindelijk onderweg is naar je toe. Kunnen jullie samen naar de bevalling toe leven en met Allah's wil komt alles goed voor jullie en de baby.

Ik zal proberen mijn leven te beteren en weer wat vaker mee te schrijven. Nogmaals sorry dat ik niet op jullie allemaal gereageerd heb.

Groetjes,
    Ilja

19. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Ilja, fijn om je weer te lezen. En gelukkig gaat het wat beter met je. Rustig aan doen op werk! Wat leuk een dochtertje, dat wordt lekker tutten haha. En zal ook wel weer een hele andere ervaring worden na een zoontje. Je bent alweer halverwege, gaat snel he?

Ben ook erg blij dat manlief over een paar daagjes hier is, met Allaah's Wil. Zit er helemaal naar uit te kijken en naar toe te leven. En de dagen zijn goed gevuld met klusjes en bezigheden dus ze vliegen voorbij!

Meryem, wat lees ik nou! Dat is echt schrikken, dat arme kindje van je heeft wel wat te verduren gehad zeg. Ik hoop dat jullie een beetje bijgekomen zijn van de schrik en dat de artsen gauw weten wat er precies aan de hand was. Houd ons op de hoogte! Sterkte en beterschap met Allaah's Wil.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    leuk ilja een meisje....een echt koningskoppel..

nog even he wardi voor je man er is...ben echt blij voor dat hij binnen kort komt...

he mieden...ik heb nog plek voor recepten!

Deel Deze Pagina