Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Hallo dames, alles goed hier?

ben op me nichtje aan het passen, die heeft griep... zooo zielig.. hele tijd hoesten en niezen en wilt het liefst de hele dag bij je hangen..
    en volgens mij heeft ze ook last van diarree :confused: der luier hield het niet meer vol zoveel was het.. tot aan der sokken toe onder! :confused:

maarja kga lekker voor der zorgen vandaag want ze heeft ook koorts.. lekker veel aandacht geven :D

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    beterschap voor je nichtje...tamer heeft het ook maar niet zo veel meer gelukkig

3. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Lieve meiden,

Hebben jullie allemaal een fijn offerfeest gehad met jullie familie en geliefden?

Ik ben nog steeds in Italie. Gisteren hebben we de volgende reis al weer geboekt. ;) We vonden voor 246 Euro met zijn drietjes een vlucht naar Marokko, dus we gaan 14 januari heen en 4 februari terug. Ik ben als we gaan 28 weken en als we terug komen 31. Iemand ervaring met vliegen in die periode? Hoe ging dat?

Ik kijk er wel naar uit, het zal voorlopig de laatste keer zijn aangezien Soufian einde jaar naar school gaat en we dan natuurlijk een baby hebben.

Liefs
    Ilja

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Hallo iedereen!

ja het offerfeest was zeer geslaagd...

kvroeg me af waar je die vlucht voor marokko hebt geboekt :oops: ;) kan ik ook eventjes gaan kijken haha

5. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ryanair.
    14 jan van Eindhoven naar Bergamo in Italie. Daar woont mijn schoonzus en daar slapen we een nachtje. De vlucht kostte 1 Euro per persoon. Wat het "duurder" maakt is de 30 euro pp die je betaalt voor je bagage.

Dan 15 januari van Bergamo naar Fez. Dit is redelijk dichtbij mijn schoonouders.

Dan vliegen we 2 februari weer terug naar Bergamo in Italie. Dan slapen we weer 2 nachten bij mijn schoonzus, en de 4e vliegen we terug naar Eindhoven.

Ik woon zelf heel dicht bij Eindhoven, mijn schoonzus dichtbij het vliegveld van Bergamo en mijn schoonouders vlakbij Fes.

Brussel - Fez had ook gekund, maar dat was 356 Euro.
    Nu waren we voor 246 Euro klaar, bagage inclusief.
    Een dag eerder vonden we dezelfde constructie nog voor 305 Euro. Dus in 1 dag 50 Euro goedkoper. Heel goed zoeken bij Ryanair loont dus echt!

Als ik je ergens mee kan helpen, doe ik dat graag.
    Ik weet niet waar je woont en waar je naar toe moet in Marokko, maar ze vliegen bijvoorbeeld van Eindhoven op MArseille en van Marseille op Fes. Zo ook met Milano (Bergamo) en Barcelona.
    Succes met zoeken.

Liefs
    Ilja

6. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    hallo dames....

He Wardi schiet nou is op...!

Hier was het offerfeest wel gezellig sochtends naar de moskee daarna op de thee bij een zuster en man! Die hebben ook een kleine van een jaar dus de kinderen vermaakten zich wel! :)

Firdaous en Ameen kregen cadeautjes boekjes sokken nieuwe pyama.. ze mochten in de winkel nog wat uitzoeken maar dat komt denk ik van het weekend even.. druk druk druk... 2de dag ballonnen opgeblazen dus ze hebben het feestgevoel wel meegekregen hehe. Firdaous sprak mijn vader en zat in geuren en kleuren te vertellen over de Eid (feest)

Leuk Ilja dat je het zo naar je zin hebt! Ikzelf geen ervaring met vliegen verder in de zwangerschap maar ik ken wel een zuster die ver heeft gevlogen.. gewoon op tijd de benen strekken en een blokje om in het vliegtuig dat vanwege trombose.. en gewoon goed voor jezelf zorgen!

Ik vind het wel steeds spannender worden hoe verder ik kom... heb alle dank zij allah al bijna alles in huis voor de baby... wat kleertjes nog laatste dingetjes en alles is geregeld!

Voor de rest eigenlijk geen nieuws..

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

oo dat is wel goedkoop Ilja...!
    kheb even op die site gekeken maar ze vliegen niet vanaf amsterdam.. en ook niet vanaf andere plaatsen in NL naar Tanger.. dus dan doen we het gewoon met de auto :D kwilde gewoon een keertje vliegen.. nog nooit gedaan ;) dus helaas.. auto vind ik ook altijd leuk, kan je teminste ook nog ergens heen als je in Marokko bent..

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nog geen nieuws van wardi? ze moet toch al wel bevallen zijn? ze zou toch iemand van jullie hier smsen wanneer ze zou gaan bevallen of bevallen was?
    Met de wil van Allah is alles goed gegaan..

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Gegroet allemaal,

Ik heb Wardi gesproken, maar ze is nog niet bevallen. Ze heeft wel onregelmatige weeen, gisternacht flinke weeen zelfs, maar nog niet zover om aan een bevalling te denken. Het wordt allemaal steeds spannender voor haar.

Ze is er helemaal klaar voor, ook helemaal niet zenuwachtig. Ze verlangt erna om te bevallen, dus voor haar mag de pijn wel komen haha.

Ik zal jullie op de hoogte stellen als het zo ver is, maar mocht het in de nacht gebeuren, dan pas een berichtje in de ochtend ; )!

Groetjes

10. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    BREAKING NEWS:

Wardi is bevallen van een kerngezond jongetje. Ze hebben de H, ze hebben de A, ze hebben de M, ze hebben de Z, ze hebben A. Ze hebben een lief klein zoontje HAMZA!

Ik heb haar nog niet gesproken, doek straks wel. Wilde jullie alvast het goede nieuws geven!

Groetjes

11. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    OOHHHHH VAN HARTE MOGE ALLAH JE ZOONTJE ZEGENEN EN HEM LATEN BEHOREN TOT DE SALIHIEN! DE GODVREZENDEN!

12. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    kreeg het goede nieuws net door van allahinkullu!

Lieve zuster doe rustig aan en geniet van de kleine!

13. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ik heb Wardi gesproken, zowel baby als moeder maken het goed. Hamza was lekker aan het slapen, ze waren onderweg naar huis. Ze klonk springlevend, ze zei ook dat ze zich kiplekker voelt, maar toch doet ze lekker rustig aan! De bevalling ging goed, alleen de weeen waren wel zwaar (12uur) Het persen ging snel, binnen half uurtje geboren! Ben ontzettend blij voor mijn schat!

Ik denk dat ze zelf haar bevallingsverhaal hier zal vertellen.

Groetjes

14. Sahara

Sahara Niet meer actief

VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVE ZUSTER WARDI MET JE ZOONTJE HAMZA!

Moge Allah hem altijd leiden Moge Allah hem altijd beschermen en Moge Allah hem zegenen met al het goede , en mag hij opgroeien tot een vrome moslim Amien.

meis geniet ervan he nu is het jou beurt!

liefs djannah

15. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Oooooh, wat een kippevel nieuws!
    Ik zit helemaal te shaken ervan. Lieve Wardi en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Hamza. Wat een prachtige naam hebben jullie hem gegeven zeg. Moge Allah hem leiden op het goede pad en ervoor zorgen dat hij een goede moslim wordt.

Ik ben zo blij voor je dat het allemaal goed is gegaan. Enne, 12 uur weeën voor een eerste kindje is heel netjes hoor! Er zullen veel vrouwen jaloers op je zijn.

Lieve groeten,
    Ilja

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    *Edit mod: niet-nederlandse taal verwijderd*

Wat een geweldig nieuws, Gefeliciteerd lieve Wardi en wat een prachtige naam!

17. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    volgens mij zat iedereen in spanning te wachten op het nieuws! :)

Wie is de volgende in de rij?

ohhhh hoe kan ik dat vergeten!

Allahinkullu! en dan ff spieke bij jullie banners

Dan tartilisko... meid waar zit je?

Dan ik hahah als Allah het wil of Mommy2be wij lopen bijna gelijk :)

en dan Ilja! :)

En als Allah het wil misschien nog wel meer ;)

Nou lieve meiden ik ga even een broodje eten en wat in huis doen!

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @wardi...

gefeliciteerd meis met jullie kerngezonde zoon hamza...

19. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Wardi!! gefeliciteerd met jullie gezonde zoon Hamza!! Moge Allah hem op het goede pad leiden..

Geniet er lekker van!

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi lieverds lang niet geweest maar heb wel altijd meegelezen. Mijn zwangerschap gaat een beetje met ups en downs vandaar dat ik niete cht actief ben.

Wardi gefeliciteerd lieverd moge ALLAH je kindje altijd leiden op het goede pad wat een super mooie naam hebben jullie gekozen :D

Alle andere meiden jullie ook allemaal een dikke knuff ik ga naar mijn schoonzus zou er vroeg zijn :D maar kan s'nacht's niet meer slapen dus ben net wakker :$ allemaal een dikke knuff ik probeer weer mee te typen

Deel Deze Pagina